$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Merkur Scorpio 1988 2.9 V6
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Merkur Scorpio 1988 2.9 V6
Autor Wiadomość
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |21 Lis 2013|, 2013 22:38   

to lepiej przyjdź na piechote bo jak przyjedziesz to nie usłyszysz przez KLEPANIE twojej KOLONII :p
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |21 Lis 2013|, 2013 22:40   

A jak przyjdę to usłyszę? :P Trzymam za słowo ;)
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |21 Lis 2013|, 2013 22:48   

będzie cisza jak makiem zasiał :) obiecuje :P wręcz "grobowa"

koniec OT w temacie kolegi.
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
Ostatnio zmieniony przez YaKuZ |21 Lis 2013|, 2013 22:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |22 Lis 2013|, 2013 00:42   

Vauxy & YaKuZy -

Zagłuszę Was basowym pomrukiem R5 ;P

EOT :P
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
--Marcin-- 
603-773-876



Auto: nr.1 '89 2.9 12v ASB Lift Ghia - BLOS
Wiek: 45
Dołączył: 18 Cze 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: |22 Lis 2013|, 2013 09:14   

witekr11 napisał/a:
Ponieważ silnik zaczyna klepać przy porannym uruchamianiu, planuje zrzucić obydwie głowice i wymienić szklanki. Mam już zestaw na podmianę przygotowany


najpierw spróbuj wyregulować zawory, jeśli są śruby regulacyjne, niekiedy może pomóc
oczywiście jeśli masz kupione szklanki i potrzebne uszczelki, to będziesz miał spokój na wiele, wiele lat

gratuluję pomysłu reaktywacji scorpio, zyskałeś dobre auto :-d
_________________
Było: Malunczini 126p, Sierra Coupe 1,8 CVH
Jest: nr 1 od 10 lat, nr 2-2.9 MSB, nr 3-2.4 MSB, nr 4-2.9 MSB, nr 5-2,3 DOHC 16V >= 4 x V6 + R4 =<
Ostatnio zmieniony przez --Marcin-- |22 Lis 2013|, 2013 09:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
witekr11 



Auto: 88 Merkur Scorpio
Dołączył: 28 Kwi 2013
Skąd: Gdansk
Wysłany: |22 Lis 2013|, 2013 13:14   

Cytat:
najpierw spróbuj wyregulować zawory, jeśli są śruby regulacyjne, niekiedy może pomóc

Dokręcałem na śrubach przy okazji wymiany uszczelek pod czapkami, ale niestety bez efektu. Ewidentnie szklanki nie trzymają ciśnienia oleju. Do tego od czasu kiedy zaczął klepać trochę telepie na biegu jałowym, oraz dławi się przy ostrym dodawaniu gazu. Mam nadzieję, że przyczyną nie są zużyte krzywki wałka rozrządu. Wszystko wyjdzie w praniu po weekendzie. Zobaczymy
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |22 Lis 2013|, 2013 13:57   

jakby co to mam wałek rozrządu
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
 
 
witekr11 



Auto: 88 Merkur Scorpio
Dołączył: 28 Kwi 2013
Skąd: Gdansk
Wysłany: |29 Lis 2013|, 2013 22:19   

No więc tak. Głowice+szklanki wymienione. Przy okazji olej+filtr i regeneracja wiązek pod maską bo wszystko się pokruszyło. Silnik chodzi znacznie ciszej. Nie telepie na biegu jałowym i trochę lepiej się zbiera. Brak prądu na kablu obrotomierza wyjaśniony. Przerwa w obwodzie znaleziona w miejscu jak wiązka wchodzi do środka auta od strony kierowcy. Dużo rozkręcania, żeby tam z łapami dojść, ale warto było. Przyczyna niedomagania standardowa. Pokruszona izolacja i spleśniały przewód. Po zlutowaniu kabla i naprawie izolacji wszystko działa.
Ostatnio zmieniony przez witekr11 |30 Lis 2013|, 2013 19:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |2 Sty 2014|, 2014 19:58   

Auto juz widywane na miescie.Gratulacje.
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
Pablo 



Auto: 1990 2.0 sedan
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lis 2012
Skąd: Poznań
Wysłany: |3 Sty 2014|, 2014 18:47   

Zajebista fura! :)
_________________
www.facebook.pl/poznanskie.klasyki
 
 
PiotrekGran 
730 563 952


Auto: 3x24v
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lut 2012
Skąd: Radomsko
Wysłany: |3 Sty 2014|, 2014 18:53   

oho.. Punkty polecą :-d
_________________
Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy :-)
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |4 Sty 2014|, 2014 20:09   

Nie chcesz sprzedać? ;)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Grześ 


Auto: '97 2,9 Cossworth ASB kombi LPG
Dołączył: 06 Mar 2008
Skąd: Katowice
Wysłany: |5 Sty 2014|, 2014 10:51   

Jak by co - w obrotomierzu do V6-12V jest w środku mały potencjometr, kiepskiej jakości - przestaje kontaktować. Jak nie kontaktuje, to obrotomierz pokazuje chyba za mało - oidp. Miałem to w MK1. Trzeba wyjąć i najlepiej wymienić na wieloobrotowy, a potem ustawić. Ja ustawiałem na generatorze, 6000 o/min - czyli 100 na sek - to 300 Hz oidp. Zapłon rozdzielaczowy, prymitywny ale niezawodny ;-) !

No to miłej jazdy - ja w MK1 na takim silniku prawie pół miliona przejechałem, tylko uszczelki zaworów ssących wymieniałem. Poza tym motor nie do zajechania !

Pzdrw.
_________________
Pozdrawiam

Grzegorz
 
 
ZOMO 



Auto: Nysan Patrol 2.9 24V LPG
Dołączył: 01 Cze 2007
Skąd: Mazowsze
Wysłany: |5 Sty 2014|, 2014 18:40   

Pablo napisał/a:
Zajebista fura!


http://ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=15283

http://ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=19905

4pkt Image Hosted by ImageShack.us
_________________
Pozdrawiam
Wasze ZOMO :)
 
 
Grześ 


Auto: '97 2,9 Cossworth ASB kombi LPG
Dołączył: 06 Mar 2008
Skąd: Katowice
Wysłany: |5 Sty 2014|, 2014 19:30   

ZOMO napisał/a:
Pablo napisał/a:
Zajebista fura!


http://ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=15283

http://ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=19905

4pkt


Maciej Czeszewski, Słownik polszczyzny potocznej, Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006

To słowo jest obecnie uważane bardziej za tzw. potoczne niż wulgarne, choć interpretacji jest wiele. Ale z uwagi na brak jednoznacznej wykładni - dla mnie potoczne, to element języka młodzieżowego. Jak w tym artykule :

http://gazetaolsztynska.p...l#axzz2pY9dm35X

Kolego Zomo, kolejny raz pokazałeś swoją wiedzę i poziom ..... ręce i inne części ciała opadają patrząc na to, co wyrabiasz.

A jeżeli miałeś coś innego na myśli, to już Twój osobisty problem :-D !!!

Jak by co - możesz mi mój czerwony pasek wydłużyć. Będę czuł się zaszczycony ;-) Ale max do 20 :-D !!!

Pzdrw.
_________________
Pozdrawiam

Grzegorz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group