Mk1 4x4 12V6 sedan oraz DOHC RWD |
Autor |
Wiadomość |
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |20 Lut 2013|, 2013 23:20
|
|
|
no i się zgadzałoby, bo był na blaszkach KTT wtedy |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Sławko
Auto: '91 2.9 Ghia sedan + LPG
Wiek: 30 Dołączył: 11 Lut 2013 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: |6 Kwi 2013|, 2013 20:06
|
|
|
Kilka aktualnych zdjęć:
|
|
|
|
|
Sławko
Auto: '91 2.9 Ghia sedan + LPG
Wiek: 30 Dołączył: 11 Lut 2013 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: |29 Kwi 2013|, 2013 13:45
|
|
|
Umyłem ostatnio 4x4:
Mam pytanie do znawców: Łatwiej (i taniej) jest przełożyć silnik BOA ze wszystkim co potrzebne do budy 4x4, czy może napędy z 4x4 do budy z cosworth'em? Zastanawiam się czy inwestować w blache w 4x4 i później przełożyć do niego 24V, czy może dozbierać i przyczaić się na Coswortha w niezłym stanie i przełożyć do niego napęd 4x4. |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Wiek: 47 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |29 Kwi 2013|, 2013 18:23
|
|
|
Z pakietu RS masz tylko tył? Yakuz odkupi od Ciebie |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
Sławko
Auto: '91 2.9 Ghia sedan + LPG
Wiek: 30 Dołączył: 11 Lut 2013 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: |29 Kwi 2013|, 2013 22:06
|
|
|
Mam wszystko, a nawet jakbym miał sam tył to i tak bym sobie zostawił ;] Liczę na odpowiedź jakiegoś znawcy na moje pytanie z poprzedniego postu. |
|
|
|
|
Sławko
Auto: '91 2.9 Ghia sedan + LPG
Wiek: 30 Dołączył: 11 Lut 2013 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: |11 Lis 2013|, 2013 22:48
|
|
|
|
|
|
|
|
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |11 Lis 2013|, 2013 23:17
|
|
|
kiera RS ale cosowa ładniejsza..tempomatu nie było? |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
PiotrekGran
730 563 952
Auto: 3x24v
Wiek: 31 Dołączył: 20 Lut 2012 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: |11 Lis 2013|, 2013 23:45
|
|
|
Choruję na taką 4ramienną RSową kierę |
_________________ Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |12 Lis 2013|, 2013 09:17
|
|
|
Cytat: | Mam pytanie do znawców: Łatwiej (i taniej) jest przełożyć silnik BOA ze wszystkim co potrzebne do budy 4x4, czy może napędy z 4x4 do budy z cosworth'em? |
Jak przekładasz napędy do budy która była RWD to musisz chlastać tunel i dorabiać łape. W sumie nie ma z tym wiele kłopotu więc jakbyś miał dobrą budę to czemu nie. Z drugiej strony jak wkładasz BOA do budy 4x4 to i tak najlepiej wyciągnąć całą zawiechę i przód napęd razem ze skrzynią do tej roboty.
Sławko napisał/a: | czy może dozbierać i przyczaić się na Coswortha w niezłym stanie i przełożyć do niego napęd 4x4. |
Pytanie tylko czy znajdziesz budę w niezłym stanie ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Sławko
Auto: '91 2.9 Ghia sedan + LPG
Wiek: 30 Dołączył: 11 Lut 2013 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: |12 Lis 2013|, 2013 11:16
|
|
|
@Yakuz tempomat był, ale nie miałem go kiedy używać (sie zapierdziela po ciasnych zakrętach a nie po autostradach). Wg mnie od tej ładniejsza jest tylko ta drewniana RS.
@Larix dzięki za odp, może sie coś znajdzie niezgnitego... narazie to i tak kiepsko z flotą. |
|
|
|
|
|