Pad zegara |
Autor |
Wiadomość |
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Maj 2005|, 2005 13:15 Pad zegara
|
|
|
sluchajcie jak kupowałem swojego zabytka to mialem problem z wyswietlaczem(u mnie tylko zegara bo to GL-ka tylko) przy szyberku. rozebrałem skrecilem mocniej i wyswietlanie wrobcilo do normy. minąl rok i wyswietlacz przewstał wyswietlać ostatnią kreske z prawej strony. tzn jak jest godzina 07:01 to wyświetla 07:0 . Mozna cos z tym zrobić czy raczej jestem skazany na orientacyjną wiedze o czasie w moim aucie? |
|
|
|
|
monter [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Maj 2005|, 2005 22:27
|
|
|
Nie rozumiem zdniania: "u mnie tylko zegara bo to GL-ka tylko". Przeciez w GL-kach (sam mam GL) jest caly zestaw czyli zegar/data/temperatura/stoper. |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |29 Maj 2005|, 2005 22:40
|
|
|
... wymontować, rozebrać, przeczyścić isopropanolem, skręcić i powinno prądzić |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |30 Maj 2005|, 2005 00:24
|
|
|
zobacz na takie gumiate części które przekazują sygnały sterujące z płytki na wyświetlacz. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Maj 2005|, 2005 10:39
|
|
|
dzieki, rozbiore sprawdze, napisze co mi wyszlo:)
monter u mnie zegar tylko:( zadnych innych fajerwerków:( |
|
|
|
|
monter [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Maj 2005|, 2005 22:38
|
|
|
Sorki znowu sie odezwalem niewiedzac. Dzisiaj w trakcie ogledzin swiezo zakupionego Scorpio przez nowego forumowicza mam nadzieje zauwazylem ze byly rowniez same zegary. Moj blad. |
|
|
|
|
IBOL [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Maj 2005|, 2005 23:24
|
|
|
Nigdy nie demontowalem zegara ze Scorpio ale nacodzien naprawiam LCD w telefonach bezprzewodowych Siemens Gigaset, wiec jesli to ta sama technologia, to bede potrafil pomoc.
Pod warunkiem, ze jest to tasma przyklejona do plyty a nie wlutowana, to wystarczy przygrzac ja w odpowiedni sposob i dac jakas podkladke dociskowa. W razie czego daj znac. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |30 Maj 2005|, 2005 23:36
|
|
|
nie Ibol - to stara technika na gumki - nie na taśmę |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Maj 2005|, 2005 12:54
|
|
|
jeszcze sie za to nie wziąlem. ale rok temu to rozbieralem i dolozylem podkladki na tych dwoch srubkach od srodka bo cos nie kontaktowało. jutro rozbieram. Struna jesli nie zajarze o ktore gumki ci chodzi to zrobie fotke i spytam o co biega:) |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |31 Maj 2005|, 2005 12:56
|
|
|
no oki. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|