$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Ultimowa cosiarka zelaznego
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ultimowa cosiarka zelaznego
Autor Wiadomość
zelazny_gst 
adamos



Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2008
Skąd: Wejherowo
  Wysłany: |18 Wrz 2011|, 2011 20:44   Ultimowa cosiarka zelaznego

Po pół rocznych poszukiwaniach i zjeżdżeniu połowy kraju zostało kupione jako 6 Scorpio które mamy i 2 które zostało kupione z pewnych rąk i z pewnością że nie było bite,autko prawie rok stało było tylko odpalane i robiony mały objazd po osiedlu. Za nim auto trawiło w moje ręce to poprzednik zrobił rozrząd oraz wymienił chłodnice wody.Jak był w niemcowni to zrobiona była gruntowna konserwacja podwozia i nadwozia. Rocznikowo to 1996 z przebiegiem 135 tyś co do wersji wyposażenia to ultima, jest chyba wszystko po za szybrem z nudów dołożyłem elektrykę kanapy z mk1 oraz zmieniłem przód na po lifta. Po za kupie zrobiona wiązka silnika, skrzyni oraz podłużnica.Wymienione świece oraz przewody wn wsadzone lpg. Plany na przyszłość to zrobić porządek z instalacja lpg czyli wymienić na coś bardziej ludzkiego jak stag 300 plus, troche z lakierem się pobawić, wymienić olej w skrzyni bo wszystkie graty są tylko czasu brakuje,ale na spokojnie bo auto robi tylko 300km miesięcznie.Poniżej kilka fotek poglądowych, oczaty na 16" kołach z przodu gumy dunlopy sport z tyłu pirreli p7.


_________________
www.elektroda.pl
http://konfraternia.org/forum/index.php

Był Mondeo mk3 2.0 TDDI
Było Scorpio mk2 2.0 LPG
Ostatnio zmieniony przez zelazny_gst |23 Lis 2015|, 2015 21:42, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |18 Wrz 2011|, 2011 20:46   

Ładny jest on :)

A to Ultima na kontynencie była? Raczej z UK taką wersję wyposażenia kojarzę.
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
TomiGra 
eMkaCZ ver.M



Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2009
Skąd: Wejherowo^Piła
Wysłany: |18 Wrz 2011|, 2011 21:00   

Fajne ta Ultima no i miałem ostatnio przyjemność bujnąć się nią :-d

Jest moc i efekty dźwiękowe na wysokim poziomie :-D
_________________
BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300

SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL
 
 
 
gorgo 



Auto: '96, 2.9 24V, ASB, kombi, LPG
Wiek: 37
Dołączył: 10 Paź 2010
Skąd: Kraków/Czaple
Wysłany: |18 Wrz 2011|, 2011 21:05   

Ładny :D
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ncTPHk0VcfI Lampy LED w moim 309
tel. 662 760 770
 
 
zbyszek 
WKZ U 802



Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Wiek: 63
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Kozienice
Wysłany: |18 Wrz 2011|, 2011 21:12   

Ładny ci on.
_________________
był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96

Dochodzenie odszkodowań
 
 
robkom 



Auto: Omega '98 MV6 nivo
Wiek: 43
Dołączył: 02 Lut 2007
Skąd: Osięciny
Wysłany: |19 Wrz 2011|, 2011 07:36   

tak patrzę i mi się chyba podoba taki układ - przód polift a tył przed, fajnie to wygląda z tym tyłem w chromowanych lampach, chyba sobie takie kupię :D ... nawet te chlapacze źle nie wyglądają
_________________
Jest:
Omega '98 B 3,0 MV6 ASB TECH, HANA, GOLD
Vectra B 1,6 '96 LPG
Były:
MK3 Coss '98 Ghia AGIS
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |19 Wrz 2011|, 2011 08:37   Re: Ultimowa cosiarka zelaznego

zelazny_gst napisał/a:
...oczaty na 16 kołach ...
Nono, pogratulować pociągu ;)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
zelazny_gst 
adamos



Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2008
Skąd: Wejherowo
Wysłany: |23 Lis 2015|, 2015 21:42   

Trochę odgrzeję temat, oczaty doczekał się zrobienia generalki i z tego powodu od dłuższego czasu nurtuje mnie, czy przewrócić mu oryginalne pompowane amorki z tyłu czy implantować nivo. Będę wdzięczny za opinie, jaką sprawność mają każde z tych rozwiązań i wpływ na komfort prowadzenia auta.
_________________
www.elektroda.pl
http://konfraternia.org/forum/index.php

Był Mondeo mk3 2.0 TDDI
Było Scorpio mk2 2.0 LPG
 
 
Kamil_Scorpio_ 
Sw0jaCz3K.



Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Wiek: 33
Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Białystok
Wysłany: |24 Lis 2015|, 2015 00:21   

zelazny_gst napisał/a:
Trochę odgrzeję temat, oczaty doczekał się zrobienia generalki i z tego powodu od dłuższego czasu nurtuje mnie, czy przewrócić mu oryginalne pompowane amorki z tyłu czy implantować nivo. Będę wdzięczny za opinie, jaką sprawność mają każde z tych rozwiązań i wpływ na komfort prowadzenia auta.


Nie znam się na nivo, bo nigdy nie miałem, ale wiem że wszystko zależy od funduszy $$ :)
_________________
'87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta
 
 
zelazny_gst 
adamos



Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2008
Skąd: Wejherowo
Wysłany: |24 Lis 2015|, 2015 06:17   

Kamil_Scorpio_, Fundusze są podobne, tak jak pisałem jaka jest sprawność tych rozwiązań.
_________________
www.elektroda.pl
http://konfraternia.org/forum/index.php

Był Mondeo mk3 2.0 TDDI
Było Scorpio mk2 2.0 LPG
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |24 Lis 2015|, 2015 06:56   

pompowane lepsze
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |24 Lis 2015|, 2015 07:30   

Ja wybrałem nivo bo jest lepsze. :)
Nivo zakładasz i masz.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |24 Lis 2015|, 2015 08:19   

Widziałem auto w trakcie rozkładania, jestem ciekawy efektu końcowego.

Ja bym wybrał nivo
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |24 Lis 2015|, 2015 08:43   

duze sa koszta,jeden amor to min. 1,5 tys
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |24 Lis 2015|, 2015 10:02   

Kamil_Scorpio_ napisał/a:
...I co trzeba mieć i jakie wrażenia z jazdy.

Wygaszam
Pieniądze, narzędzia i czas na wymianę amorów.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group