Oto moje mkII z 12V6 jak na razie :) oczywiście habeta |
Autor |
Wiadomość |
Shogun
Auto: '95 BOB ASB Sedan
Dołączył: 09 Sty 2008 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |19 Lis 2010|, 2010 07:58
|
|
|
KubusWariat napisał/a: | tak mi się przypomniało... w drodze powrotnej z Niemiec (tej pełnej przygód z 12V6 - ładowanie, ciśnienie oleju itd.) w pewnym momencie bez znanej mnie przyczyny obróciło obrotomierz silnika. I tak sobie nie działał, nie działał, aż do chwili gdy z puszek usunąłem pozostałości kata - wielkości dosłownie dużego kurzego jaja oraz wybebeszyłem środkowy tłumik i nagle odżył |
Jesteś pewien, że to ma jakiś związek? U mnie kilka razy obróciło jak zawieszał się na obrotach - tzn jak gasiłem go, kiedy obroty wynosiły ok 2krpm, albo zmierzały w górę. Wtedy robił sobie obrót i zatrzymywał się na kołku po złej stronie. Wracał na swoje miejsce dopiero po ostrym daniu w palnik, tj ok 5 krpm. |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |19 Lis 2010|, 2010 08:50
|
|
|
Shogun ma rację. Mi się tak raz zrobiło i danie w palnik ostro, dopiero pomogło. Ale nie ma to nic wspólnego z ukł. wydechowym. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
KubusWariat
Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Wiek: 42 Dołączył: 08 Gru 2005 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |19 Lis 2010|, 2010 08:57
|
|
|
heh, ale osobiście jeszcze go tak wysoko nie kręciłem |
_________________ cosworth BOA |
|
|
|
|
Shogun
Auto: '95 BOB ASB Sedan
Dołączył: 09 Sty 2008 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |19 Lis 2010|, 2010 10:13
|
|
|
Nie? To przy jakich obrotach Ty masz tam odcięcie?
kubaziel napisał/a: | kurcze nie pamiętam ile rpm miał przy 82km/h na zapiętym 1. w każdym razie w tym położeniu szedł do odcięcia wtrysków |
|
|
|
|
|
KubusWariat
Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Wiek: 42 Dołączył: 08 Gru 2005 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |19 Lis 2010|, 2010 14:38
|
|
|
na zapiętym 1. przełożeniu w asb przy BOA tak się działo
natomiast nie kręciłem 12V6 powyżej 4500 rpm |
_________________ cosworth BOA |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |19 Lis 2010|, 2010 15:21
|
|
|
KubusWariat napisał/a: | nie kręciłem 12V6 powyżej 4500 rpm | mięczak |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
KubusWariat
Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Wiek: 42 Dołączył: 08 Gru 2005 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |19 Lis 2010|, 2010 15:31
|
|
|
może i mięczak ale to dlatego że nie pomierzyłem jeszcze ciśnień, a po rozgrzaniu na wolnych kontrolka ciśnienia oleju przyświecała |
_________________ cosworth BOA |
|
|
|
|
|