$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Shogun - 1994 Ford Scorpio Kombi 2.9 24V6 BOA
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Shogun - 1994 Ford Scorpio Kombi 2.9 24V6 BOA
Autor Wiadomość
Shogun 


Auto: '95 BOB ASB Sedan
Dołączył: 09 Sty 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 20:36   

Wiesz, wydawało mi się wcześniej, że jest wszystko ok. Ale jak wjechała ta, to się zdziwiłem. Jednak masa takich "mikro-rysek" naprawdę robi różnicę. Zwłaszcza wieczorem.
_________________
pozdrawiam, Seba
 
 
masa300789 


Auto: Mondeo 2,5 v6
Dołączył: 25 Paź 2008
Skąd: Prudnik
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 20:38   

I w ostrym sloncu tez:690:
_________________
Pozdrawiam Robert
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 20:49   

slupki ok ??
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Shogun 


Auto: '95 BOB ASB Sedan
Dołączył: 09 Sty 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: |24 Lut 2012|, 2012 20:57   

masa300789 napisał/a:
I w ostrym sloncu tez:690:

Takich warunków atmosferycznych nie miałem jeszcze okazji przetestować ;)

Kevin Xy napisał/a:
slupki ok ??

Nie było mnie przy montażu, ale szybiarze zeznali, że tak.
_________________
pozdrawiam, Seba
 
 
Shogun 


Auto: '95 BOB ASB Sedan
Dołączył: 09 Sty 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: |4 Mar 2012|, 2012 21:49   

No to paść wrócił zwycięsko z kolejnej wycieczki. Tym razem czeska Praga i Dusseldorf. Łącznie jakieś 2600 km. Maskę otworzyłem dwa razy - przed wyjazdem z Pragi i potem Dusseldorfu - niczego nie ubywało, więc była to tylko formalność. Niestety odkryłem jeden mały feler, a mianowicie samochód wpada mi w takie minimalne wibracje pomiędzy 130-140 km/h. Wcześniej tego kompletnie nie odczuwałem, bo zwyczajnie nie jeżdżę za takim szybkościami, albo jeżdżę przez chwilę, a przez Niemcy czy Czechy to jednak szybkość się "zadaje" i leci taką przez kilka godzin. Nawet wyważyłem ponownie koła po drodze (tu dzięki dla Czaczy z SF), niestety bez skutku. Trzeba się będzie później wałowi przyjrzeć.

Paść na Placu Wacława w Pradze:



Przy okazji jak przeglądałem archiwum natrafiłem na zdjęcie kiedy odbierałem mojego Kosa z fabryki w Kolonii, fotkę cyknąłem jak tylko wyjechałem z fabryki ;)



I jeszcze kilka widoczków z Pragi:



Na przedostatnim zdjęciu pani MYJE POCIĄG. Byłem w takim szoku, że musiałem to sfotografować.

Podsumowanie z wycieczki jest takie, że Niemcy nie używają lusterek. Można lecieć 180 autobanem i nie ma to żadnego znaczenia jeśli niemiec uzna, że już pora coś przed nim wyprzedzić. Wyjedzie centralnie pod zderzak, żeby mijać coś, co jedzie 3 km wolniej od niego. Pełen luz. Natomiast zarówno w Polce, Czechach jak i Niemczech wyjątkowo silne są w tym roku tunele powietrzne, jakie powstają za samochodami. Tzn, jeśli jedziemy autostradą i mijamy jakieś auto jadące niewiele wolniej od nas - zazwyczaj wpada ono w tunel za nami, który do tego stopnia je napędza, że siłą bezwładności auta te wpadają znowu przed nas, naturalnie tylko po to, żeby znowu zwolnić. Ze 20 razy spotkałem się z takim zjawiskiem. Dopiero solidne KD i 20 sekund 200 km/h załatwia sprawę, w 90% przypadków już na dobre. Z pozostałymi 10% trzeba się mijać co jakiś czas. No niestety, praw fizyki nie da się oszukać ;)
_________________
pozdrawiam, Seba
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |4 Mar 2012|, 2012 22:04   

Shogun napisał/a:
...
Przy okazji jak przeglądałem archiwum natrafiłem na zdjęcie kiedy odbierałem mojego Kosa z fabryki w Kolonii, fotkę cyknąłem jak tylko wyjechałem z fabryki ;)
...
To wtedy białe tablice były? I Polska była w UE? Powrót do przeszłości/przyszłości/teraźniejszości? ;)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
Shogun 


Auto: '95 BOB ASB Sedan
Dołączył: 09 Sty 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: |4 Mar 2012|, 2012 22:04   

Tablice wkleiłem teraz w Photoshopie, żeby sobie nikt mojego zdjęcia nie przywłaszczył ;)
_________________
pozdrawiam, Seba
 
 
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |4 Mar 2012|, 2012 22:32   

no no :) ta katedra robi wrażenie :) a wejść na wieżę po jej malutkich krętych schodach jest masakra :P ale widok piękny :) tylko czy mój dojedzie do pragi...:P
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
Shogun 


Auto: '95 BOB ASB Sedan
Dołączył: 09 Sty 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: |5 Mar 2012|, 2012 22:50   

Pytanie: czy istnieje jakiś uzasadniony powód, dla którego fotele w kombi nie opuszczają się tak nisko jak w LB czy sedanie? Poprzez opuszczanie rozumiem tę płaszczyznę, kiedy część pod dupskiem jedzie do dołu i siedzi się jakby z kolanami nieco wyżej. Zauważyłem, że w Kosie Agi jest znacznie większy zakres regulacji. Zastanawiam się, czy jest kwestia konstrukcji, czy uszkodzenia regulacji.
_________________
pozdrawiam, Seba
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |5 Mar 2012|, 2012 23:01   

jakby nie patrzyl trzeba wywalic fotel
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |5 Mar 2012|, 2012 23:16   

znaczy się przednie? a co to ma do rzeczy? przeca jedna podłoga...może coś w fotelu przeszkadza....silniczek blokuje albo gwint ten od prowadnicy brudny bo chyba nie powinno to mieć wpływu...tak jak kevin mówi wyjmuj fotel i lookaj...
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |5 Mar 2012|, 2012 23:19   

opieraja sie na silnikach
mam to samo u siebie
w dohcu schodza nizej niz w boa
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |5 Mar 2012|, 2012 23:36   

Rafal Antek kiedys pisal o dwoch ustawieniach siedziska do szyn
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Mar 2012|, 2012 00:03   

ale to dawało albo więcej przesuwu w tył, kosztem przesuwu w przód, lub odwrotnie.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |6 Mar 2012|, 2012 08:28   

młot 4 kilowy i w podłogę zapodać i już nie będą się opierać silniki ...
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group