Escort Cabrio MK5 RS2000 |
Autor |
Wiadomość |
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |1 Lut 2010|, 2010 20:05 Escort Cabrio MK5 RS2000
|
|
|
Escort Cabrio MK5 1991 1.6efi 8v 105KM LPG (sekwencja niestety ze sterownikiem ESGI)
Kupilem go w 2008 w marcu bo stal na najblizszej stacji kolo mojego domu i kusil mnie bardzo jako maniaka Escortow
Wyposazenie na dzien zakupu:
-elektryczno-hydraulicznie otwierany dach
-wspomaganie
-niedzialajacy ABS
-obrotomierz z czarnymi tarczami
-grzana przednia szyba (tylna oczywiscie tez), mimo swojego wieku w 2/3 jeszcze grzeje.
Chyba wiecej wyposazenia nie bylo wiec lipa
Wygladal wtedy tak:
W miedzy czasie dolozony zderzak i swiatla z Escorta RS (jest i na fotce scorpio ale nie moje ):
Przy okazji zderzaka robiona byla rdza w standardowych miejscach Escorta cabrio:
Nastepnie do przerobki poszlo wnetrze i wyposazenie:
-dolozone 4x el. szyby
-dolozony centralny zamek
-dolozony alarm
-zmieniona kierownica na RS oryginal
-glosniki w drzwiach Hertz 13cm
-biale oryginalne zegary (w sumie zalatuja kolorem srebrnym)
Escort na dzien dzisiejszy wyglada mniejwiecej tak:
Tej zimy zmienilem takze dach na taki jak byl w oryginale czyli czarny PCV. Ale fotek nie pokaze poki auta nie umyje,bo teraz przez to bardzo brzydko wyglada.
W planach:
-cala komora silnika z RS2000
-hamulce przednie z RS2000 (przy okazji naprawienie ABS,bo w moim poniszczone sa czujniki ABS i moze cos jeszcze,ale o tym nie wiem) |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |16 Maj 2012|, 2012 12:02, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |29 Mar 2010|, 2010 00:19
|
|
|
w aucie zrealizowalem kolejne zmiany:
wsadzony zostal silnik 2.0 RS. Przy okazji wymienione:
- rama pomocnicza pod MTXa
- sprezyny i amory przod RSowe
- zaciski RSowe
- tlumiki
- skrzynia biegow
- lewarek zmiany biegow
- chlodnica z wentylatorem
- na aucie zagoscily oryginalne alufelgi z rsa
- dolozony oryginalny immobilizer
- pewnie cos jeszcze o czym teraz zapomnialem
calosc przekladalem z budy mk7 do mojego cabrio mk5 Okazalo sie,ze duzo zmian w elektryce nie wprowadzili przy zmianach modeli.
Teraz auto mniejwiecej wyglada tak (dekle na felgi niezalozone,bo i tak opony ida na zmiane) :
sorry ze brudne auto, zrobie lepsze fotki to poprawie temat :
jeszcze podczas zakladania silnika:
auto na ta chwile juz jezdzi i bardzo dobrze jezdzi moje scorpio nie ma zadnych szans w porownaniu z tym malym "potworkiem". Zostalo pare pierdol elektrycznych do zrobienia i pare mechanicznych poprawem w ukl. kierowniczym i bedzie calkowicie skonczony |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
Szuler [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Sie 2010|, 2010 14:01
|
|
|
Daj chociaż jedno zdjęcie z otwartym dachem! Normalnie zbrodnia, prezentacja kabrioletu, a wszędzie dach zasunięty (no oprócz jednego zdjęcia wnętrza ).
Pozdrawiam
Szuler |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |4 Sie 2010|, 2010 14:07
|
|
|
Szuler, w takim razie obiecuje ze dodam w najblizszym czasie,bo jakies tam mam,ale chcialbym dodac w 100% aktualne zdjecia. |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |23 Maj 2011|, 2011 19:15
|
|
|
zdrutowalem przypadlosc typowa dla scorpio, czyli kabelki. wymienilem tylko te od cewek pod deklem do najdalszego miejsca jakie mi sie chcialo i gdzie w miare dobrze juz wygladala. Escorcik od razu przestal szarpac i mulic. ale wyciagalem na wszelki wypadek cala wiazke silnika. smiesznie mala wiazke ma escot rs raptem z 12 kabelkow plus moze 3 na osobnej kostce.
|
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |23 Maj 2011|, 2011 19:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |23 Maj 2011|, 2011 19:46
|
|
|
chyba wstąpię FEFK bo troszkę kabla jeszcze mi zostało |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |23 Maj 2011|, 2011 19:57
|
|
|
gufer-posepny, mi sie kabel przyda bo bede robil cala wiazke podluznicy w skorupie. tam po podlaniu na myjni woda juz zaczynaja sie problemy z zaplonem, wiec musze korzystajac z pogody ogarnac temat. takze jak bedziesz chcial mi sprzedac to chetnie przygarne.
a na fefk to mozesz zaoferowac swoje uslugi. roboty z wiazka w rsie nieduzo wiec latwa kasa |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |23 Maj 2011|, 2011 19:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |23 Maj 2011|, 2011 21:04
|
|
|
no ide na łatwizne . mnie telepie jak już widzę znaczek 24V i zgnite kable . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |16 Maj 2012|, 2012 12:02
|
|
|
mialem kiedys wrzucic fotki jakies lepsze,zwlaszcza bez dachu,a akurat bez dachu mam kiepskie bo jakos malo mam czasu na dbanie o to auto i robienie mu potem zdjec.
a tak mniej więcej to jezdzi (troche dziwny odglos,bo tlumik walil mi w zbiornik):FILMIK Youtube |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |16 Maj 2012|, 2012 12:08
|
|
|
do czerwonego dekla pasują waldemary |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |16 Maj 2012|, 2012 12:38
|
|
|
i to na leżaka z dodatkowym oplotem wężem od gazu |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |16 Maj 2012|, 2012 12:56
|
|
|
Nieźle się zbiera |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |16 Maj 2012|, 2012 13:01
|
|
|
pepicosi napisał/a: | do czerwonego dekla pasują waldemary |
nie szarpie nie muli, nie narzekam a ze w poprzednim silniki takie byly to sa dalej |
_________________ Thunderbird MN12 4.6 V8
Escort MK5 2.0 RS2000 LPG |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |16 Maj 2012|, 2012 13:28
|
|
|
to sobie sprawdź skok tłoczka w każdym |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |16 Maj 2012|, 2012 13:37
|
|
|
Bardzo ładny Escorcik i widzę przy nim już pracuję mały majsterek czy to może majsterkowiczka |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
|