Wymiana prędkosciomierza- nowe problemy!! |
Autor |
Wiadomość |
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Kwi 2005|, 2005 22:50 Wymiana prędkosciomierza- nowe problemy!!
|
|
|
Witajcie, głupia sprawa ale nie potrafie wymienic predkosciomierza, sciagam ramke odkrecam cztery srubki i nic albo cos zegary trzyma od gory albo od dolu.. generalnie klinują sie w tym wewnetrznym plastiku w ktorym sa osadzone wszystkie pokretła i przyciski.... no totalnie nie wiem co dalej - demontarz tego ustrojstwa z przyciskami czy gory deski ? |
Ostatnio zmieniony przez marcys |2 Kwi 2005|, 2005 15:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
monter [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Kwi 2005|, 2005 00:19
|
|
|
To jak Ty zegary odkreciles ?? Oczywiscie ze najpierw demontaz ramki z wlacznikami ogrzewan szyb, halogenow itp... posniej srubki gora - dol i wyciagasz zegary. Nie ma linki od predkosciomierza wiec nic nie urwiesz. Trzeba sie troche pomocowac z zegarami az wyjda. Najpierw kiera w dol i do siebie na maksa.
Mniej wiecej masz juz poglad na sytuacje. Jakies ze 4 dni temu sam sie o to pytalem ale od tego czasu juz 2 razy mialem demontaz tak ze nabralem wprawy (wlasnie zegary leza kolo mnie:)). Juz wszystko o nich sie naumialem. Nawet zrobilem sobie opis sciezek wychodzacych z wtykow czerwonego i zielonego |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |2 Kwi 2005|, 2005 00:31
|
|
|
zagary- moja zmoro !! wyciagalem pokretla swiatel i dmuchawy, wykrecalem maskownice- czarny plastik, dwie sroby gora, dwie dol- wszystko w pionie, odlaczasz 2 zarowki podswietlenia maskownicy, wykrecasz 4 sroby trzymajace zegary- 2 gora i 2 dol w poziomie (prawie), wyciagasz podswietlenie sterownania glosnikami lub podswietlenia regulacji swiatel (dla zasady) i wyciagasz zegary- opornie ida ale da rade- wkladasz lape pod wysuniete zegary i oglaczasz wszystkie wtyczki- bo pewnikiem "kabelki" dosc krotkie i generalnie zegary masz na kolanach ... |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Kwi 2005|, 2005 11:23
|
|
|
czyli wiem co zrobic. Dzieki zaraz ide pakowac predkosciomierz od Kevina za ktory jestem CI niebywale "dzwieczny" |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Kwi 2005|, 2005 15:42
|
|
|
Sluchajcie jestem po demontarzu (cholernie wkurzony). sprawa wyglada nastepujaca:
1) ktos dokonał rzeczy absolutnie przedziwnej mianowicie wstawil predkosciomierz ze sierry ktory jest na linke!!!!!!!! po prostu poj***ło kogos!!!! z orginalnego predkosciomierza został cyferblat a reszta w srodku normalna mechaniczna ze sierry (jakby ktos pytał to cos dzialalo tylko troche zawyzało predkosc)
2) jest wtyczka pasujaca do oryginalnego predkosciomierza co jest dobra wiadomoscia ale:
3) podpialem sam licznik (drugi nie kombinowany oryginal ze scorpio) ale po jezdzie probnej predkosciomierz sie nie obudzil , pytanie dlaczego:
- bo byl nie kopletny tzn nie byly wszystkie wtyczki podpiete i reszta zegarow ( wydaje mi sie ze mimo to powieni działac
- bo nie dziala (to raczej wykluczam U Kevina dzialal)
- bo czujnik predkosci nie działa?? tylko ja nie wiem gdzie on jest (cos mi sie obiło o uszy ze gdzies przy skrzyni biegów)
jak mozna sprawdzic czy ten czujnik jest sprawny? jest mozliwa wymiana? i wogole co mi radzicie z tym calym interesem zrobic bo juz sam nie wiem. najchetniej bym to do wszystkich diabłów wysłał.... |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |2 Kwi 2005|, 2005 17:23
|
|
|
W cossim 92 prędkościomierz był na linkę Może któraś wersja 2.0 też była na linkę.
Czujnik od prędkościomierza jest w tylnej części skrzyni, pod kierowcą. |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Kwi 2005|, 2005 18:00
|
|
|
ten cossi na linke to nie nie pociesza a czy byl OHC na linke...moze ktos o nim slyszal..w kazdym razie moj napewno nie byl na linke a jest z roku 85. zreszta instalacja jest fabryczna. piszcie dalej wszelkie pomysly sugestie itp...jak na razie tymczasowo mam wpakowany stary na linke a chcialbym miec elektryczny... |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |2 Kwi 2005|, 2005 20:44
|
|
|
u Marcysa tak jak u mnie elektryczny- na dzien dobry obejrzyj skrzynie, poza tym pomysl o przepieciu na "chwile" innych zegarow w celu sprawdzenia wskaznika- moze na zlocie ?? jakby co to wykrece |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Kwi 2005|, 2005 22:31
|
|
|
qrcze wkrecilem ten twoj i totalna lipa...nawet nie drgnał. i tak sobie mysle na logike ze skoro mam linke to raczej w tym samym miejscu co pradniczke... czyli na cuda nie ma co liczyc. w poniedzialek bede wiedzial wszystko przy okazji roboty z maglem. |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |2 Kwi 2005|, 2005 23:01
|
|
|
popatrze jeszcze na chacie bo nie jetem przekonany czy nie mam drugiego predkosciomierza- dorzuce do celow testowych przy nastepnej okazji, jak znajde |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Kwi 2005|, 2005 13:24
|
|
|
byloby fajnie dzieki. |
|
|
|
|
wpgulin [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Kwi 2005|, 2005 22:34
|
|
|
hej jak jest na linke to napewno niema prądniczki i dlatego nie działa inny licznik jak inny liczni to i prądniczke terz trzeba założyć i podpiąć a żeby to znaleźć to leć po lince do skrzyni a wszystko się wyjaśni komuś nawalił licznik to założył mechaniczny zamiast naprawić stary |
|
|
|
|
monter [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Kwi 2005|, 2005 08:24
|
|
|
Moj 2.0 HC '85 nie posiadal linki tylko elektryczny. Ten teraz 2.4 '89 tez ma elektryczny.
Predkosciomierz powinien dzialac bez reszty zegarow. Folia ktora zakladana jest na tylnej stronie zegarow obsluguje tylko kontrolki oraz pozostale liczniki. Do predkosciomierza jedynie podswietlenie doprowadza. Natomiast samo napiecie oraz impuls doprowadzane jest wtykiem 3-pinowym i tyle. |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Kwi 2005|, 2005 10:44
|
|
|
wyprobowalem juz wszystkie metody montazu i nic. za to Kevin mi dał znac ze mozliwe ze ten predkosciomierz moze byc szczelony. jak znajdzie drugi i mi go podesle to powinno byc wiadomo co sie dzieje. a zaraz ide sprawdzic czy jest ta pradniczka czy nie. ale zebyscie widzieli jak ta linka jest poprowadzona...tragedia.... moze da sie zmiezyc jakims miernikiem zy w tym wtyku 3 pinowym jest sygnał? |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |5 Kwi 2005|, 2005 13:59
|
|
|
Marcyś - nie kombinuj - jak niewiele oszukuje to go zostaw, bo rozgrzebiesz i wcale nie będzie działać. |
|
|
|
|
|