$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Jankes-MKI '92 2.3 DOHC GHIA
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jankes-MKI '92 2.3 DOHC GHIA
Autor Wiadomość
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |19 Lip 2010|, 2010 22:52   

pewnie ma byc okolo 0.6-0.7??

jakies wskazówki ile wykrecic duza ile mała w deohacu??
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |19 Lip 2010|, 2010 23:08   

nie ma wskazówek bo to zależne od reduktora i danego silnika.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
maup 
FST 008



Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Wiek: 56
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Tarnów
Wysłany: |20 Lip 2010|, 2010 00:34   

Jankes, nie wiem jak ućkałeś blosa w tej konfiguracji i czy przypadkiem nei leży za bardzo na boku. Z moich doświadczeń na DOHC wynika, że konfiguracja lansowana przez VIK'a (wywalamy rezonator, blos zaraz za puszką filtra, potem kawałek rynny i reszta w oryginale, bez żadnych podkładek, wężyków i innych czarów) działa najlepiej i ładnie dołem gania.
Co do regulacji - tak jak Struna prawi - nie ma takiej cudownej recepty, którą przeczytasz, zastosujesz i będzie git - musisz się pobawić z analizatorem strojąc do siebie parownik i blosa
_________________
== Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik ===
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |20 Lip 2010|, 2010 00:37   

maup napisał/a:
musisz się pobawić z analizatorem
sonda, na którą stara się wystroić też styknie.

Polecam podpiąć jakiś "AFR" pod nią i sprawdzić podczas jazdy, bo na jałowych to jedno a podczas jazdy już jest poro inaczej.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |20 Lip 2010|, 2010 11:38   

maup, tak to wyrzeźbiłem


Struna, mam instalke bingo S4, podpinam fejs i laptop, wiec raczej wskaźnik AFR jest zbędny, czyba, że on szybciej zmienia wartości niz ten w programie.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |20 Lip 2010|, 2010 11:47   

Jankes napisał/a:
podpinam fejs i laptop
no to skoro możesz to w drodze obserwować to spoko. Ale o ile wiem to bingo nei podaje napięcia sondy a jedynie ma taki punkt kolorowy monitorujący stan sondy.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |20 Lip 2010|, 2010 11:48   

Jankes napisał/a:
tak to wyrzeźbiłem
bardzo fajnie.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |20 Lip 2010|, 2010 21:13   

Struna napisał/a:
Jankes napisał/a:
podpinam fejs i laptop
no to skoro możesz to w drodze obserwować to spoko. Ale o ile wiem to bingo nei podaje napięcia sondy a jedynie ma taki punkt kolorowy monitorujący stan sondy.


punk kolorowy jest, ale obok tez, aktualne napięcie sondy.
 
 
maup 
FST 008



Auto: Subaru OBK '96 2.2 MT LPG
Wiek: 56
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Tarnów
Wysłany: |20 Lip 2010|, 2010 23:54   

Jankes jestem w szoku, że to tak wlazło - w MkII mi się nie mieściło za chiny - inaczej maska wyprofilowana czy rżnąłeś dziurę w wygłuszeniu?
w każdym bądź razie ładnie ućkane, zakładam że szczelnieś to uczynił - wystrój z parownikiem i zapomnij :)
_________________
== Im lepsze auto terenowe ======
== tym dalej trzeba iść po ciągnik ===
 
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |21 Lip 2010|, 2010 10:30   

Jasne ze wygłuszeń nie wycinałem, nawet niema śladu że dotyka, trochę musiałem przerzeźbic mocowanie krokówki, a raczej wykleić prawie do nowa. Chce jeszcze wywalić to oryginalne kolanko i dać takie ala tuningowe. Ale co mnie zastanawiam, to fakt, ze na beni po wyzej 3,5 tys jakby sie dławił, na mikserku tego nie było.
 
 
kondzio508 


Auto: Passat b7 12r. 1,6 TDI
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2008
Skąd: Białystok
Wysłany: |14 Lis 2010|, 2010 18:52   

Jankes jak tam klima ?? uruchomiona ? co potrzebne dokładnie zeby do dohc zaszczepić ? ciezko jest znalezc klime do dohc-a ?
_________________
Passat b7 2012 1,6 TDI .
Touran 2004 1,6 FSI .
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |14 Lis 2010|, 2010 19:03   

kondzio508, taa unieruchomiona na półce :) Wszystkie graty mam, nie mam czasu i chęci, przeraża mnie jakoś temat wycinania ściany grodziowej i wstawienie dupki. A czy graty ciężko znaleźć, oryginalne od MKI, pewnie ciężko, ale że deohac ma osprzęt na pasek wielorowkowy, więc siada bez problemu sprężarka od wieloryba rzędowego, taka właśnie mam i zamierzam ją wsadzić, węże siadają z wieloryba, problemik się robi chłodnica, bo np. u mnie w podłużnicach niema żadnych dziur przed chłodnica wody, więc albo jakieś przejściówki wymyślę żeby się trzymała razem z chłodnica wody, abo nie wiem jeszcze, poza tym jeszcze niewiem gdzie osuszacz przyczepić, a tak pozatym to cały układ szczepie z wieloryba, bo same plusy w nim widze-łatwo dostępne elementy i jest na nowy czynnik.
 
 
kondzio508 


Auto: Passat b7 12r. 1,6 TDI
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lut 2008
Skąd: Białystok
Wysłany: |14 Lis 2010|, 2010 19:08   

czyli tak bezproblemu podchodzi z wieloryba 16 v 2,0 i 2.3 cała klima ?? a co z obudową nagrzewnicy i samą nagrzewnicą ? pasek tez inny do klimy ? a instalacja elektryczna ? z 2,9 podejdzie ?? zeby miec pokretło na desce +kable od mk1 ?
_________________
Passat b7 2012 1,6 TDI .
Touran 2004 1,6 FSI .
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |14 Lis 2010|, 2010 19:16   

Tak podchodzi z rzędowego wieloryba czyli 2.0 8V/16V 2.3 16V, musisz mieć sprężarkę plus łapa, węże, osuszacz plus presostart, chłodnice, kawałek blachy zwany dupka ;) obudowe z wentylatorem i wymiennikiem plus de-ice(to na podszybiu), wiązke od klimy powinna pasować z 2.9, choc ja raczej zbuduje od podstaw innaczej sterowana niz oryginalna, bardziej podobną do wielorybowej, no wiadomo suwaki z przyciskiem i pokrętło.

Tylko ja raczej jeśli już inaczej podejdę do tematu, zeby dwa razy nie robić.
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |14 Lis 2010|, 2010 19:17   

Pasek też inny, bo dochodzi jedno kółko do napedzania, ale to standardowa długosc z wieloryba.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group