MK III, 2,0, 16V, 136KM, oczaste kombi |
Autor |
Wiadomość |
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |6 Paź 2011|, 2011 20:35
|
|
|
Struna napisał/a: | Po prostu albo zostawić w obwodzie TRS-a z ustawionym 1 lub 2 biegiem na stałe, albo obmierzyć jakie wartości TRS podaje na tych biegach i zaemulować rezystorem. |
Pomoże tyle co umarłemu kadzidło
I tak sterownik będzie działał tak jakby skrzynia była uszkodzona |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |6 Paź 2011|, 2011 20:44
|
|
|
TomiGra napisał/a: | ford2fast napisał/a:
To zależy od eli
..czyli? |
Chodziło mi o to abyś sprecyzował pytanie
I zrobiłeś to |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Paź 2011|, 2011 23:58
|
|
|
ford2fast napisał/a: | Będzie działać bardzo dziwnie | czyli normalnie
ford2fast napisał/a: | Pomoże tyle co umarłemu kadzidło
I tak sterownik będzie działał tak jakby skrzynia była uszkodzona | tiaaaa.... a łyżka na to |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |6 Paź 2011|, 2011 23:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 00:03
|
|
|
Struna napisał/a: | tiaaaa.... a łyżka na to |
Sprawdzałeś ? |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 00:56
|
|
|
na bobie - owszem.
a tak a'propos kompa z 2.0 16V oraz tego jaki wynik na tym wyszedł, polecam lekturę 13-tej strony tegoż dokumentu
http://www.crustworld.co.uk/pdf/dohchybrid.pdf |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 02:12
|
|
|
Cytat: |
na bobie - owszem. |
Znaczy sprawdzone w codziennej wielodniowej eksploatacji ? |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 14:00
|
|
|
kolega tym na codzień jeździ, więc jakby nie było jest to codzienna wielodniowa eksploatacja. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
TomiGra
eMkaCZ ver.M
Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2009 Skąd: Wejherowo^Piła
|
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 14:13
|
|
|
..czyli jedynym rozwiązaniem jest zmiana komputera na taki z 2.3 gdzie czasy wtrysków są dłuższe? |
_________________ BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300
SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 14:38
|
|
|
z tego co tam człek napisał to komp z 2.0 16V owszem coś tam wydłuży korektami ale i tak to nie będzie wystarczające, z kolei danie większych wtrysków w przypadku eec5 powinno się sprawdzić w tej konkretnej aplikacji, kwestia odpowiedniego dobrania bo z kolei przewymiarowanie i chroniczne przylewanie jest bardzo dla silnika niezdrowe w perspektywie czasu. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
TomiGra
eMkaCZ ver.M
Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2009 Skąd: Wejherowo^Piła
|
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 17:40
|
|
|
..tak męczę tego TISa i mnie wychodzi że kompy psują jak świni siodło na zamianę
schemat wyjścia 2.0 16V manual
schemat wyjścia 2.3 16V automat
|
_________________ BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300
SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 18:03
|
|
|
TomiGra, ale nikt nie napisał raczej, że to po prostu zostało podpięte plug'n'play. Było zlecenia na swapa z 2.0 na 2.3 i zostało wykonane ( przez VIK-a zresztą ). Wiedział zapewne z czym to się wiąże i zrobił co było trzeba żeby to zagadało na elektryce z 2.0 |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
TomiGra
eMkaCZ ver.M
Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2009 Skąd: Wejherowo^Piła
|
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 18:10
|
|
|
Struna napisał/a: | TomiGra, ale nikt nie napisał raczej, że to po prostu zostało podpięte plug'n'play. Było zlecenia na swapa z 2.0 na 2.3 i zostało wykonane ( przez VIK-a zresztą ). Wiedział zapewne z czym to się wiąże i zrobił co było trzeba żeby to zagadało na elektryce z 2.0 |
..zagadać to zagadało i tu nie mam wątpliwości. U mnie już prawie wszystkie klocki leżą do takiego swapa. Teraz szukam możliwości zwiększenia mocy w późniejszym czasie.. |
_________________ BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300
SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 18:24
|
|
|
TomiGra napisał/a: | Teraz szukam możliwości zwiększenia mocy w późniejszym czasie.. | a to artykulik zamieszczony również bardzo adekwatny |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
TomiGra
eMkaCZ ver.M
Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2009 Skąd: Wejherowo^Piła
|
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 18:44
|
|
|
Struna napisał/a: | z tego co tam człek napisał to komp z 2.0 16V owszem coś tam wydłuży korektami ale i tak to nie będzie wystarczające, z kolei danie większych wtrysków w przypadku eec5 powinno się sprawdzić w tej konkretnej aplikacji, kwestia odpowiedniego dobrania bo z kolei przewymiarowanie i chroniczne przylewanie jest bardzo dla silnika niezdrowe w perspektywie czasu. |
..w tym przypadku może mnie uratować sekwencja i szeroka możliwość korekty czasu wtrysku gazu.. |
_________________ BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300
SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 19:29
|
|
|
przecież i tak Ci sonda na siłę to sprowadzi do AFR 14,7, nic sekwencją w trybie CL nie zrobisz, no chyba że puścisz na stałe kompa w OL to wtedy możesz dolewać dowolnie, ale i też nie masz podglądu na to co sie dzieje z mieszanką. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|