$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - MK III, 2,0, 16V, 136KM, oczaste kombi
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
MK III, 2,0, 16V, 136KM, oczaste kombi
Autor Wiadomość
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |6 Paź 2011|, 2011 20:35   

Struna napisał/a:
Po prostu albo zostawić w obwodzie TRS-a z ustawionym 1 lub 2 biegiem na stałe, albo obmierzyć jakie wartości TRS podaje na tych biegach i zaemulować rezystorem.

Pomoże tyle co umarłemu kadzidło :)
I tak sterownik będzie działał tak jakby skrzynia była uszkodzona :roll:
_________________
Scorpio forever
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |6 Paź 2011|, 2011 20:44   

TomiGra napisał/a:
ford2fast napisał/a:
To zależy od eli

..czyli?

Chodziło mi o to abyś sprecyzował pytanie :)
I zrobiłeś to :)
_________________
Scorpio forever
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |6 Paź 2011|, 2011 23:58   

ford2fast napisał/a:
Będzie działać bardzo dziwnie :)
czyli normalnie :)

ford2fast napisał/a:
Pomoże tyle co umarłemu kadzidło :)
I tak sterownik będzie działał tak jakby skrzynia była uszkodzona :roll:
tiaaaa.... a łyżka na to :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
Ostatnio zmieniony przez Struna |6 Paź 2011|, 2011 23:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 00:03   

Struna napisał/a:
tiaaaa.... a łyżka na to :)

Sprawdzałeś ? :shock:
_________________
Scorpio forever
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 00:56   

na bobie - owszem.

a tak a'propos kompa z 2.0 16V oraz tego jaki wynik na tym wyszedł, polecam lekturę 13-tej strony tegoż dokumentu

http://www.crustworld.co.uk/pdf/dohchybrid.pdf
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 02:12   

Cytat:

na bobie - owszem.

Znaczy sprawdzone w codziennej wielodniowej eksploatacji ? :)
_________________
Scorpio forever
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 14:00   

kolega tym na codzień jeździ, więc jakby nie było jest to codzienna wielodniowa eksploatacja.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
TomiGra 
eMkaCZ ver.M



Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Wiek: 45
Dołączył: 03 Kwi 2009
Skąd: Wejherowo^Piła
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 14:13   

Struna napisał/a:
a tak a'propos kompa z 2.0 16V oraz tego jaki wynik na tym wyszedł, polecam lekturę 13-tej strony tegoż dokumentu

http://www.crustworld.co.uk/pdf/dohchybrid.pdf

..czyli jedynym rozwiązaniem jest zmiana komputera na taki z 2.3 gdzie czasy wtrysków są dłuższe?
_________________
BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300

SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 14:38   

z tego co tam człek napisał to komp z 2.0 16V owszem coś tam wydłuży korektami ale i tak to nie będzie wystarczające, z kolei danie większych wtrysków w przypadku eec5 powinno się sprawdzić w tej konkretnej aplikacji, kwestia odpowiedniego dobrania bo z kolei przewymiarowanie i chroniczne przylewanie jest bardzo dla silnika niezdrowe w perspektywie czasu.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
TomiGra 
eMkaCZ ver.M



Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Wiek: 45
Dołączył: 03 Kwi 2009
Skąd: Wejherowo^Piła
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 17:40   

..tak męczę tego TISa i mnie wychodzi że kompy psują jak świni siodło na zamianę :/

schemat wyjścia 2.0 16V manual


schemat wyjścia 2.3 16V automat
_________________
BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300

SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 18:03   

TomiGra, ale nikt nie napisał raczej, że to po prostu zostało podpięte plug'n'play. Było zlecenia na swapa z 2.0 na 2.3 i zostało wykonane ( przez VIK-a zresztą ). Wiedział zapewne z czym to się wiąże i zrobił co było trzeba żeby to zagadało na elektryce z 2.0
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
TomiGra 
eMkaCZ ver.M



Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Wiek: 45
Dołączył: 03 Kwi 2009
Skąd: Wejherowo^Piła
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 18:10   

Struna napisał/a:
TomiGra, ale nikt nie napisał raczej, że to po prostu zostało podpięte plug'n'play. Było zlecenia na swapa z 2.0 na 2.3 i zostało wykonane ( przez VIK-a zresztą ). Wiedział zapewne z czym to się wiąże i zrobił co było trzeba żeby to zagadało na elektryce z 2.0

..zagadać to zagadało i tu nie mam wątpliwości. U mnie już prawie wszystkie klocki leżą do takiego swapa. Teraz szukam możliwości zwiększenia mocy w późniejszym czasie..
_________________
BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300

SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 18:24   

TomiGra napisał/a:
Teraz szukam możliwości zwiększenia mocy w późniejszym czasie..
a to artykulik zamieszczony również bardzo adekwatny
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
TomiGra 
eMkaCZ ver.M



Auto: BMW E61 550i, 735i 89r ASB
Wiek: 45
Dołączył: 03 Kwi 2009
Skąd: Wejherowo^Piła
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 18:44   

Struna napisał/a:
z tego co tam człek napisał to komp z 2.0 16V owszem coś tam wydłuży korektami ale i tak to nie będzie wystarczające, z kolei danie większych wtrysków w przypadku eec5 powinno się sprawdzić w tej konkretnej aplikacji, kwestia odpowiedniego dobrania bo z kolei przewymiarowanie i chroniczne przylewanie jest bardzo dla silnika niezdrowe w perspektywie czasu.

..w tym przypadku może mnie uratować sekwencja i szeroka możliwość korekty czasu wtrysku gazu..
_________________
BMW 735i 89r+STAG300 Inj.BARRACUDA
był ESCORT 1.6 16V 94r+lpg BRC II
SCORPIO 2.3 16V 95r+STAG300

SCORPIO to nie tylko AUTO to HOBBY to STYL
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |7 Paź 2011|, 2011 19:29   

przecież i tak Ci sonda na siłę to sprowadzi do AFR 14,7, nic sekwencją w trybie CL nie zrobisz, no chyba że puścisz na stałe kompa w OL to wtedy możesz dolewać dowolnie, ale i też nie masz podglądu na to co sie dzieje z mieszanką.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group