MK III 2.9 Cosworth |
Autor |
Wiadomość |
robkom
Auto: Omega '98 MV6 nivo
Wiek: 43 Dołączył: 02 Lut 2007 Skąd: Osięciny
|
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 08:08
|
|
|
zastanawiałem się też nad takim S80 ale zniechęciły mnie ceny części przy ewentualnych naprawach. |
_________________ Jest:
Omega '98 B 3,0 MV6 ASB TECH, HANA, GOLD
Vectra B 1,6 '96 LPG
Były:
MK3 Coss '98 Ghia AGIS |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 10:46
|
|
|
Kaban napisał/a: | Miałeś z nim jakieś doświadczenia? | jedynie takie, że jak na biturbo to niewiele mocy krzesa a z racji dwu turbin jak się coś sypnie to będzie finansowo bolesne, a tak poza tym to spoko auto, dość trudne w mechanice - ale po kosie to pewnie dla Ciebie nie problem |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 18:45
|
|
|
toś se kupił granat
a zawleczka jest jeszcze czy już tyka |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Maross
Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Wiek: 34 Dołączył: 18 Lis 2010 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 18:53
|
|
|
pepicosi napisał/a: | toś se kupił granat
a zawleczka jest jeszcze czy już tyka |
Nie dołujcie chłopa , póki sie nie psuje to jest całkiem fajne auto , mimo że taczka
Dla pewności pozostawiłbym jakiś czas Scorpia w rezerwie
Ps. zadbaj o pewne rzeczy , poczytaj nieco VF , bo jak zadzwonisz z awarią do jakiegoś serwisu to się załamiesz na wiadomość o cenie , a oni też cwaniaczki potrafią człowieka załadować (patrz sklep Scandicar i regeneracja półosi ) |
_________________ Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398 |
Ostatnio zmieniony przez Maross |11 Maj 2012|, 2012 18:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kaban
Auto: Volvo S80 2.9 T6 Jaguar XJR 4.0 Supercharged
Wiek: 37 Dołączył: 05 Wrz 2007 Skąd: Rzeszów/Świlcza
|
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 20:26
|
|
|
Zawsze staram się pilnowac, aby zawleczka była na swoim miejscu! Także mnie nie stresujcie. Auto kupiłem z salonu w niemczech, które pozostawił w rozliczeniu jakiś gość co wziął nowy model. Może się pocieszam, ale specjalnie póki co nie ma się do czego przyczepić, a jakby co to mi pomożecie
Maross, nie widze tam regeneracji, podeślij link |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 20:29
|
|
|
ta
dobrze że marzenia nie bolą
ale auto fajne |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
Ostatnio zmieniony przez pepi |12 Maj 2012|, 2012 08:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kaban
Auto: Volvo S80 2.9 T6 Jaguar XJR 4.0 Supercharged
Wiek: 37 Dołączył: 05 Wrz 2007 Skąd: Rzeszów/Świlcza
|
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 21:01
|
|
|
Maross napisał/a: | poszło PW |
Dzięki. Zarejestrowałem się na VF, ale zanim się wszystkiego dowiem to z ciekawości Ciebie zapytam, ile wytrzymuja takie półosie? |
|
|
|
|
Maross
Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Wiek: 34 Dołączył: 18 Lis 2010 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 21:07
|
|
|
Kaban napisał/a: | ale zanim się wszystkiego dowiem to z ciekawości Ciebie zapytam, ile wytrzymuja takie półosie? |
a bo ja wiem ? Jeszcze się nie posypały a będzie ze 3-4 tysie albo więcej zrobione ,w każdym bądź razie porównywaliśmy z ciekawości przed i po . Jakość wykonania BDB , w zależności od stopnia uszkodzenia zapłacisz od 50-500zł max , przegub wewnętrzny do takiej półosi nie jest dostępny lub to jakiś biały kruk , jak szukaliśmy nie było . |
_________________ Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398 |
|
|
|
|
Kaban
Auto: Volvo S80 2.9 T6 Jaguar XJR 4.0 Supercharged
Wiek: 37 Dołączył: 05 Wrz 2007 Skąd: Rzeszów/Świlcza
|
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 21:21
|
|
|
Ale ja miałem na myśli ile przebiegu oryginał wytrzymuje zanim trzeba go naprawić lub wymienić? |
|
|
|
|
Maross
Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Wiek: 34 Dołączył: 18 Lis 2010 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 21:53
|
|
|
Kaban napisał/a: | Ale ja miałem na myśli ile przebiegu oryginał wytrzymuje zanim trzeba go naprawić lub wymienić? |
Jeśli wierzyć cyferkom na blacie to 220 tysi (zakładając że półoś nie była przez włocha wymieniana) |
_________________ Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398 |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 23:04
|
|
|
Vołovinek dobry jest . T6 jest już ze zdjęć zamotany . T5 to popularna jednostka i niewiele słabsza . No i AWD |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
Kaban
Auto: Volvo S80 2.9 T6 Jaguar XJR 4.0 Supercharged
Wiek: 37 Dołączył: 05 Wrz 2007 Skąd: Rzeszów/Świlcza
|
Wysłany: |31 Sie 2012|, 2012 19:52
|
|
|
Trochę pojeździłem tym "granatem" powiem, że nie sprawia problemów A pod wieloma względami bije wieloryba. Także pepi, choć każdy ma swoją to opinie o zawleczce, uznaje za nieprawdziwą |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |31 Sie 2012|, 2012 21:08
|
|
|
nie znasz chwili ani godziny
sam się zastanawiałem nad biturbo
w audi co prawda
tylko jak się zwali to się płaci -ale człek akurat się łudzi że akurat mu nie padnie
co nie
a ile już tym zrobiłeś ? |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Kaban
Auto: Volvo S80 2.9 T6 Jaguar XJR 4.0 Supercharged
Wiek: 37 Dołączył: 05 Wrz 2007 Skąd: Rzeszów/Świlcza
|
Wysłany: |31 Sie 2012|, 2012 21:49
|
|
|
Prawda to, ale martwić się będę jak padnie. Póki co czerpie przyjemność. Choć przyznam że małe rozeznanie zrobiłem na wypadek jakby... żebym wiedział ile to kosztuje Z tego co widziałem regeneracja za dwie turbiny, jest tańsza niż w bobie rozrząd na nowych częściach który już przerabiałem, więc teoretycznie jestem trochę udoporniony. Ale opinie na temat regeneracji są rózne. Podobno jak dobry warsztat to po regeneracji pojeździ tyle co oryginał?
Dużo nie jeżdze. Volvem od maja najechałem niecałe 6kkm. Wymieniłem olej w silniku i skrzyni, klocki z przodu i amorki z tyłu bo jeden maił zerową sprawność. Wydaje mi się, ze nie wyszło to drożej niż gdybym miał to samo zrobić w wielorybie. |
Ostatnio zmieniony przez Kaban |31 Sie 2012|, 2012 21:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |1 Wrz 2012|, 2012 06:06
|
|
|
no przednie są tanie amorki w cenie 4 wierybowych
no wiesz te 6 tys to pryszcz dodaj zero to pogadamy
ale życzę abyś się nie odczuł na własnej skórze tego co niektórzy odczuli
nawet cos dobił co niektórych |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
|