$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - MK III 2.9 Cosworth
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
MK III 2.9 Cosworth
Autor Wiadomość
robkom 



Auto: Omega '98 MV6 nivo
Wiek: 43
Dołączył: 02 Lut 2007
Skąd: Osięciny
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 08:08   

zastanawiałem się też nad takim S80 ale zniechęciły mnie ceny części przy ewentualnych naprawach.
_________________
Jest:
Omega '98 B 3,0 MV6 ASB TECH, HANA, GOLD
Vectra B 1,6 '96 LPG
Były:
MK3 Coss '98 Ghia AGIS
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 10:46   

Kaban napisał/a:
Miałeś z nim jakieś doświadczenia?
jedynie takie, że jak na biturbo to niewiele mocy krzesa a z racji dwu turbin jak się coś sypnie to będzie finansowo bolesne, a tak poza tym to spoko auto, dość trudne w mechanice - ale po kosie to pewnie dla Ciebie nie problem :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 18:45   

toś se kupił granat :-d
a zawleczka jest jeszcze czy już tyka :690:
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Maross 



Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lis 2010
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 18:53   

pepicosi napisał/a:
toś se kupił granat :-d
a zawleczka jest jeszcze czy już tyka :690:

Nie dołujcie chłopa , póki sie nie psuje to jest całkiem fajne auto , mimo że taczka :D
Dla pewności pozostawiłbym jakiś czas Scorpia w rezerwie :D
Ps. zadbaj o pewne rzeczy , poczytaj nieco VF , bo jak zadzwonisz z awarią do jakiegoś serwisu to się załamiesz na wiadomość o cenie , a oni też cwaniaczki potrafią człowieka załadować (patrz sklep Scandicar i regeneracja półosi :P )
_________________
Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398
Ostatnio zmieniony przez Maross |11 Maj 2012|, 2012 18:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kaban 



Auto: Volvo S80 2.9 T6 Jaguar XJR 4.0 Supercharged
Wiek: 37
Dołączył: 05 Wrz 2007
Skąd: Rzeszów/Świlcza
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 20:26   

Zawsze staram się pilnowac, aby zawleczka była na swoim miejscu! :500: Także mnie nie stresujcie. Auto kupiłem z salonu w niemczech, które pozostawił w rozliczeniu jakiś gość co wziął nowy model. Może się pocieszam, ale specjalnie póki co nie ma się do czego przyczepić, a jakby co to mi pomożecie :P
Maross, nie widze tam regeneracji, podeślij link :P
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 20:29   

ta :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d :-d
dobrze że marzenia nie bolą
ale auto fajne
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
Ostatnio zmieniony przez pepi |12 Maj 2012|, 2012 08:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kaban 



Auto: Volvo S80 2.9 T6 Jaguar XJR 4.0 Supercharged
Wiek: 37
Dołączył: 05 Wrz 2007
Skąd: Rzeszów/Świlcza
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 21:01   

Maross napisał/a:
poszło PW

Dzięki. Zarejestrowałem się na VF, ale zanim się wszystkiego dowiem to z ciekawości Ciebie zapytam, ile wytrzymuja takie półosie? :)
 
 
 
Maross 



Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lis 2010
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 21:07   

Kaban napisał/a:
ale zanim się wszystkiego dowiem to z ciekawości Ciebie zapytam, ile wytrzymuja takie półosie? :)

a bo ja wiem ? :P Jeszcze się nie posypały a będzie ze 3-4 tysie albo więcej zrobione ,w każdym bądź razie porównywaliśmy z ciekawości przed i po . Jakość wykonania BDB , w zależności od stopnia uszkodzenia zapłacisz od 50-500zł max , przegub wewnętrzny do takiej półosi nie jest dostępny lub to jakiś biały kruk , jak szukaliśmy nie było .
_________________
Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398
 
 
Kaban 



Auto: Volvo S80 2.9 T6 Jaguar XJR 4.0 Supercharged
Wiek: 37
Dołączył: 05 Wrz 2007
Skąd: Rzeszów/Świlcza
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 21:21   

Ale ja miałem na myśli ile przebiegu oryginał wytrzymuje zanim trzeba go naprawić lub wymienić? ;)
 
 
 
Maross 



Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lis 2010
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 21:53   

Kaban napisał/a:
Ale ja miałem na myśli ile przebiegu oryginał wytrzymuje zanim trzeba go naprawić lub wymienić? ;)

Jeśli wierzyć cyferkom na blacie to 220 tysi (zakładając że półoś nie była przez włocha wymieniana) :D
_________________
Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |11 Maj 2012|, 2012 23:04   

Vołovinek dobry jest . T6 jest już ze zdjęć zamotany . T5 to popularna jednostka i niewiele słabsza . No i AWD :D
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
Kaban 



Auto: Volvo S80 2.9 T6 Jaguar XJR 4.0 Supercharged
Wiek: 37
Dołączył: 05 Wrz 2007
Skąd: Rzeszów/Świlcza
Wysłany: |31 Sie 2012|, 2012 19:52   



Trochę pojeździłem tym "granatem" powiem, że nie sprawia problemów :) A pod wieloma względami bije wieloryba. Także pepi, choć każdy ma swoją to opinie o zawleczce, uznaje za nieprawdziwą :P
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |31 Sie 2012|, 2012 21:08   

nie znasz chwili ani godziny
:P
sam się zastanawiałem nad biturbo
w audi co prawda
tylko jak się zwali to się płaci -ale człek akurat się łudzi że akurat mu nie padnie
co nie :-d

a ile już tym zrobiłeś ?
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Kaban 



Auto: Volvo S80 2.9 T6 Jaguar XJR 4.0 Supercharged
Wiek: 37
Dołączył: 05 Wrz 2007
Skąd: Rzeszów/Świlcza
Wysłany: |31 Sie 2012|, 2012 21:49   

Prawda to, ale martwić się będę jak padnie. Póki co czerpie przyjemność. Choć przyznam :lol: że małe rozeznanie zrobiłem na wypadek jakby... żebym wiedział ile to kosztuje :D Z tego co widziałem regeneracja za dwie turbiny, jest tańsza niż w bobie rozrząd na nowych częściach który już przerabiałem, więc teoretycznie jestem trochę udoporniony. Ale opinie na temat regeneracji są rózne. Podobno jak dobry warsztat to po regeneracji pojeździ tyle co oryginał?
Dużo nie jeżdze. Volvem od maja najechałem niecałe 6kkm. Wymieniłem olej w silniku i skrzyni, klocki z przodu i amorki z tyłu bo jeden maił zerową sprawność. Wydaje mi się, ze nie wyszło to drożej niż gdybym miał to samo zrobić w wielorybie.
Ostatnio zmieniony przez Kaban |31 Sie 2012|, 2012 21:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |1 Wrz 2012|, 2012 06:06   

no przednie są tanie amorki ;) w cenie 4 wierybowych
no wiesz te 6 tys to pryszcz dodaj zero to pogadamy
ale życzę abyś się nie odczuł na własnej skórze tego co niektórzy odczuli
nawet cos dobił co niektórych :-d
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group