|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Awaria ;( |
Autor |
Wiadomość |
pavlo88 [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Gru 2010|, 2010 16:41
|
|
|
poprawilem, powinno byc teraz zrozumiale, chodzilo mi o szpilki w glowicy mocujace koniki a nie w cylindrze jak napisalem wczesniej |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |24 Gru 2010|, 2010 17:15
|
|
|
pavlo88 napisał/a: | co mogło być przyczyna ze podstawiacze tak opadły ? | Bardziej chodzilo mi o ten zwrot.co to znaczy,ze "podstawiacze"opadly?chodzi o wspornik dzwigienek,tak?Jak moze opasc?nie moze,a gdyby nawet to luz by sie zmniejszyl.Jezeli wspornik jest mocno przykrecony,to taki luz moze spowodowac tylko uszkodzenie popychacza,walka rozrzadu lub pekniecie dzwigni.Jezeli jestes pewien,ze na milion procent wczesniej tak nie bylo(prosze o powazne zastanowienie sie nad tym zdaniem,bo to jest klucz)to glowica w gore,inspekcja popychaczy i walka rozrzadu.Pamietaj,ze to nie cisnienie oleju wydluza popychacz,ale sprezyna wewnatrz.olej wypelnia wnetrze popychacza nie pozwalajac na jego cofniecie.uszkodzenie moze wiec uniemozliwic rozprezenie a co za tym idzie-kasowanie luzu.Jednakze kluczem jest to co w nawiasie.Uwierz,ze ten silnik potrafi pracowac z takim luzem. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
pavlo88 [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Gru 2010|, 2010 15:54
|
|
|
slawektg napisał/a: | [Bardziej chodzilo mi o ten zwrot.co to znaczy,ze "podstawiacze"opadly?chodzi o wspornik dzwigienek,tak? |
tak, chodzi o wspornik
slawektg napisał/a: | Jezeli jestes pewien,ze na milion procent wczesniej tak nie bylo |
pewny nie jestem ale wyrwalo jedna szpilke mocujaca koniki, 2 zlamalo, przy takim luzie bylo by to chyba niemozliwe bo przy kreceniu z rozrusznkia laski nie siegaja konikow, ale ich skok jest chyba mniejszy niz na pozostalych |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |27 Gru 2010|, 2010 20:37
|
|
|
Jezeli skok jest mniejszy,to niestety walek rozrzadu. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
magmart [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Gru 2010|, 2010 21:08
|
|
|
Się podłącze do tematu, na jaki max gwint naprawialiście szpilki od dźwigienek? U mnie 2 padły dorobiłem z gwintem M14 x 1,5 ale nie jestem pewien jednej, być może będe musiał dać z gwintem M 16 x 1,5. czy głowica ma wystarczająco materiału, zeby wytrzymać takie powiekszenie otworu? Wkręcać na preparat blokujący gwinty? Dziadostwo raz mi sie poluzowało i po dokręceniu wyklepało (wycieło) gwint z głowicy po 2 tygodniach. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |