$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - zegary z MK3 do MK1 adaptacja
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zegary z MK3 do MK1 adaptacja
Autor Wiadomość
Darek_Police 
thesilent



Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Sollstedt DE
Wysłany: |12 Kwi 2011|, 2011 14:22   

Reader napisał/a:
A u Ciebie w jakim zakresie zmienia się sygnał z czujnika poziomu benzyny ? Może wystarczy dopasować opornikami ?


A żebym ja to wiedział. Nie zatankuję do pełna, ani nie mam możliwości i chęci bak zwalać :P Poza tym, jak już wcześniej wspomniałem, coś mam nie tak na kablach, bo temp i wsk. paliwa już na strych zegarach świrowały. Wtedy waliłem pięścią w deskę i wstawały, a teraz już nie bardzo reagują. Np. czujnik temp dobry, bo sprawdzałem, sygnał gdzieś ginie po drodze.

Tym czasem pędzą do mnie zegary HI. Kabelek fuel flow z pinu 34 już wyprowadzony.
_________________
Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC
 
 
 
bolus1 


Auto: 90 liftback 2.0 DOHC EFI; 2.9 24v MSB RS GHIA
Dołączył: 07 Wrz 2009
Skąd: GD
Wysłany: |12 Kwi 2011|, 2011 21:03   

może trzeba mocniej walnąć :>
mógłbyś zrobić zdjęcie jak zegary wyglądają z perspektywy np.. przechodzącego obok i patrzącego przez szybę
 
 
 
Darek_Police 
thesilent



Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Sollstedt DE
Wysłany: |17 Kwi 2011|, 2011 23:53   

Dokonałem już upgrade`u na zegary w wersji HI. I tutaj sprostowanie, fuel flow jest u mnie na pinie 17. Z lektury forum wychodzi mi na to, że w V6 jest z pinu 34, a w r4 (ja mam OHC, ale czytałem, że DOHC też) jest właśnie z pinu 17, który jest również wykorzystywany w złączu diagnostycznym!

Zegary podłączone, komp spalania działa. Na dniach coś wykombinuje jeszcze z bakiem, bo mnie ciągle wysyła na tankstele. Czujnik temp. się kombinejszyn, a powiedzcie mi jeszcze, jak to jest z tym samochodzikiem? Bo myślałem, że masa z krańcówek drzwiowych je odpala, ale mam je teraz niepodpięte i się cholery świecą wszystkie.
_________________
Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC
 
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |17 Kwi 2011|, 2011 23:55   

Darku, są osobne czujniki przy samych zamkach.
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
Darek_Police 
thesilent



Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Sollstedt DE
Wysłany: |17 Kwi 2011|, 2011 23:57   

no dobra, ale co mam podać na piny od samochodzika, żeby zgasły drzwiczki i klapa?
_________________
Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC
 
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |18 Kwi 2011|, 2011 09:10   

Darek_Police napisał/a:
Bo myślałem, że masa z krańcówek drzwiowych je odpala, ale mam je teraz niepodpięte i się cholery świecą wszystkie.
- żle miślałeś, one są sterowane z włączników na zamkach, a zasilanie na samochodzik podaje moduł alarmu.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |18 Kwi 2011|, 2011 09:23   

bingo napisał/a:
a zasilanie na samochodzik podaje moduł alarmu


lub centralnego zamka, w wersji bezalarmowej
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |18 Lut 2012|, 2012 09:04   

Panowie odświeżę temat.

Linki do schematów są juz nie aktywne, a chciałbym podpiąć zegary, na początek starcza mi podstawowe wskaźniki i kontrolki.
Posiadacie jeszcze jakieś schematy który pin z którym??

Za wszelkie informacje będę bardzo wdzięczny.
 
 
Elwood1887
[Usunięty]

Wysłany: |3 Mar 2012|, 2012 00:29   

Darek_Police napisał/a:
Reader napisał/a:
Witam

Mam pytanie do kolegów którzy rozpracowywali zegary mk3:

Jaki poziom napięcia mają sygnały VSS i jaką częstotliwość przy danej prędkości ?


poziom sygnału i jego kształt również mnie interesuje - potrzebny oscyloskop, bo na multimetrze to bzdury. Natomiast stała wynosi 5000 impulsów na kilometr. Co daje 100Hz dla 72km/h. Oczywiście wzorcowo pokazuje tylko cyfrowy prędkościomierz, bo wskazówka sobie tak z 7-8% dodaje.


Czy ktos moze potwierdzic ta stała 5 tys imp/km ? Mam u siebie zegary na stole i po podaniu 50 impulsów "reka" na pin 11 duzej wtyczki zegar zwiekszył wskazanie o 100 metrów czyli wychodzi ze stała to 500 impulsow na 1km. Zegary mam od MK3, ale bardziej interesuje mnie to co wychodzi ze skrzyni poniewaz robie swapa i musze zastosowac inny predkosciomierz
Pozdrawiam
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |4 Mar 2012|, 2012 19:22   

Jest 5 impulsów na obrót czujnika VSS , czyli na 1 metr.
Amplituda impulsów to 12V.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group