zegary z MK3 do MK1 adaptacja |
Autor |
Wiadomość |
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |12 Kwi 2011|, 2011 14:22
|
|
|
Reader napisał/a: | A u Ciebie w jakim zakresie zmienia się sygnał z czujnika poziomu benzyny ? Może wystarczy dopasować opornikami ? |
A żebym ja to wiedział. Nie zatankuję do pełna, ani nie mam możliwości i chęci bak zwalać Poza tym, jak już wcześniej wspomniałem, coś mam nie tak na kablach, bo temp i wsk. paliwa już na strych zegarach świrowały. Wtedy waliłem pięścią w deskę i wstawały, a teraz już nie bardzo reagują. Np. czujnik temp dobry, bo sprawdzałem, sygnał gdzieś ginie po drodze.
Tym czasem pędzą do mnie zegary HI. Kabelek fuel flow z pinu 34 już wyprowadzony. |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
bolus1
Auto: 90 liftback 2.0 DOHC EFI; 2.9 24v MSB RS GHIA
Dołączył: 07 Wrz 2009 Skąd: GD
|
Wysłany: |12 Kwi 2011|, 2011 21:03
|
|
|
może trzeba mocniej walnąć
mógłbyś zrobić zdjęcie jak zegary wyglądają z perspektywy np.. przechodzącego obok i patrzącego przez szybę |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |17 Kwi 2011|, 2011 23:53
|
|
|
Dokonałem już upgrade`u na zegary w wersji HI. I tutaj sprostowanie, fuel flow jest u mnie na pinie 17. Z lektury forum wychodzi mi na to, że w V6 jest z pinu 34, a w r4 (ja mam OHC, ale czytałem, że DOHC też) jest właśnie z pinu 17, który jest również wykorzystywany w złączu diagnostycznym!
Zegary podłączone, komp spalania działa. Na dniach coś wykombinuje jeszcze z bakiem, bo mnie ciągle wysyła na tankstele. Czujnik temp. się kombinejszyn, a powiedzcie mi jeszcze, jak to jest z tym samochodzikiem? Bo myślałem, że masa z krańcówek drzwiowych je odpala, ale mam je teraz niepodpięte i się cholery świecą wszystkie. |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |17 Kwi 2011|, 2011 23:55
|
|
|
Darku, są osobne czujniki przy samych zamkach. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |17 Kwi 2011|, 2011 23:57
|
|
|
no dobra, ale co mam podać na piny od samochodzika, żeby zgasły drzwiczki i klapa? |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |18 Kwi 2011|, 2011 09:10
|
|
|
Darek_Police napisał/a: | Bo myślałem, że masa z krańcówek drzwiowych je odpala, ale mam je teraz niepodpięte i się cholery świecą wszystkie. | - żle miślałeś, one są sterowane z włączników na zamkach, a zasilanie na samochodzik podaje moduł alarmu. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |18 Kwi 2011|, 2011 09:23
|
|
|
bingo napisał/a: | a zasilanie na samochodzik podaje moduł alarmu |
lub centralnego zamka, w wersji bezalarmowej |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |18 Lut 2012|, 2012 09:04
|
|
|
Panowie odświeżę temat.
Linki do schematów są juz nie aktywne, a chciałbym podpiąć zegary, na początek starcza mi podstawowe wskaźniki i kontrolki.
Posiadacie jeszcze jakieś schematy który pin z którym??
Za wszelkie informacje będę bardzo wdzięczny. |
|
|
|
|
Elwood1887 [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Mar 2012|, 2012 00:29
|
|
|
Darek_Police napisał/a: | Reader napisał/a: | Witam
Mam pytanie do kolegów którzy rozpracowywali zegary mk3:
Jaki poziom napięcia mają sygnały VSS i jaką częstotliwość przy danej prędkości ? |
poziom sygnału i jego kształt również mnie interesuje - potrzebny oscyloskop, bo na multimetrze to bzdury. Natomiast stała wynosi 5000 impulsów na kilometr. Co daje 100Hz dla 72km/h. Oczywiście wzorcowo pokazuje tylko cyfrowy prędkościomierz, bo wskazówka sobie tak z 7-8% dodaje. |
Czy ktos moze potwierdzic ta stała 5 tys imp/km ? Mam u siebie zegary na stole i po podaniu 50 impulsów "reka" na pin 11 duzej wtyczki zegar zwiekszył wskazanie o 100 metrów czyli wychodzi ze stała to 500 impulsow na 1km. Zegary mam od MK3, ale bardziej interesuje mnie to co wychodzi ze skrzyni poniewaz robie swapa i musze zastosowac inny predkosciomierz
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |4 Mar 2012|, 2012 19:22
|
|
|
Jest 5 impulsów na obrót czujnika VSS , czyli na 1 metr.
Amplituda impulsów to 12V. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
|