zegary z MK3 do MK1 adaptacja |
Autor |
Wiadomość |
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |17 Wrz 2009|, 2009 08:58
|
|
|
Darek_Police napisał/a: | Niby jak? Po czym te zegary mają to stwierdzić? |
A jak masz u siebie podpięty pin odpowiadający za Engine Type Code Resistor?
Pewnie masz luzem więc nie dziw się że rozpoznaje właściwie typ zegarów. Podłącz go do masy a okaże się że masz silnik cossa pod maską...
Nawet w tym wątku możesz znaleźć schematy Instrument Cluster z informacjami o ETCR.
[ Dodano: |21 Wrz 2009|, o 15:42 ]
Darek_Police napisał/a: | Mam dwa laptoki, więc jeden będzie generatorem, drugi oscyloskopem. |
Co to jest za program robiący za generator? Jakiś namiar możesz podać? |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |22 Wrz 2009|, 2009 18:06
|
|
|
Audio Test Generator 0.9.1. Znajdziesz na elektrodzie. Świetny programik. |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
daras38
Auto: Sierra sedan 1987.2.9 12V,manual,sedan,ABS
Wiek: 56 Dołączył: 29 Sty 2011 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: |12 Lut 2011|, 2011 12:36
|
|
|
Witam.Czy jest możliwość pomierzenia zegarów od wieloryba.Chodzi o zewnętrzne wymiary.Mam plan aby zegary zaadoptować do innego auta. |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |12 Lut 2011|, 2011 12:40
|
|
|
daras38, wpadnij do mnie, to dam Ci zegary i se pokombinujesz. |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
daras38
Auto: Sierra sedan 1987.2.9 12V,manual,sedan,ABS
Wiek: 56 Dołączył: 29 Sty 2011 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: |12 Lut 2011|, 2011 15:02
|
|
|
Adam_2000 napisał/a: | daras38, wpadnij do mnie, to dam Ci zegary i se pokombinujesz. |
Kiedy można podjechać i gdzie? |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |12 Lut 2011|, 2011 15:41
|
|
|
Pn-pt 9-19
Na-No.pl |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
daras38
Auto: Sierra sedan 1987.2.9 12V,manual,sedan,ABS
Wiek: 56 Dołączył: 29 Sty 2011 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: |12 Lut 2011|, 2011 15:49
|
|
|
Adam_2000 napisał/a: | Pn-pt 9-19
Na-No.pl |
OK.Dzięki.Czy trzeba dzwonić wcześniej?Czy zegary mogę pożyczyć czy trzeba będzie przymierzyć na miejscu? |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |12 Lut 2011|, 2011 17:45
|
|
|
Kurde, przecie pisałem, że Ci je dam... no może dla przyzwoitości, żebyś się lepiej czuł, to za jakieś Tyskie
Oczywiście, dobrze by było, jakbyś wcześniej przedzwonił, to się zmówimy konkretnie. |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
daras38
Auto: Sierra sedan 1987.2.9 12V,manual,sedan,ABS
Wiek: 56 Dołączył: 29 Sty 2011 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: |12 Lut 2011|, 2011 20:06
|
|
|
Adam_2000 napisał/a: | Kurde, przecie pisałem, że Ci je dam... no może dla przyzwoitości, żebyś się lepiej czuł, to za jakieś Tyskie
Oczywiście, dobrze by było, jakbyś wcześniej przedzwonił, to się zmówimy konkretnie. |
OK!Wcześniej zadzwonię. |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |13 Lut 2011|, 2011 00:56
|
|
|
Adam_2000 napisał/a: | to za jakieś Tyskie |
nie pij tych szczyn !!
na forum pszestrzegali |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
daras38
Auto: Sierra sedan 1987.2.9 12V,manual,sedan,ABS
Wiek: 56 Dołączył: 29 Sty 2011 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: |14 Lut 2011|, 2011 19:59
|
|
|
Witam.Pod który pin trzeba podłączyć sygnał z VSS? |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |14 Lut 2011|, 2011 20:28
|
|
|
łap TO |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |14 Lut 2011|, 2011 22:52
|
|
|
2 w małej kostce to raczej TCS , ale wasza interpretacja podsunęła mi pewną myśl ....
12 w dużej to potencjometr poziomu paliwa - 90 Ω dla wskazania połowy. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |10 Kwi 2011|, 2011 20:23
|
|
|
Reader napisał/a: | 2 w małej kostce to raczej TCS , |
Być może, ja pisałem swoją interpretację tych ikonek
Reader napisał/a: | ale wasza interpretacja podsunęła mi pewną myśl .... |
Jaką?
Reader napisał/a: | 12 w dużej to potencjometr poziomu paliwa - 90 Ω dla wskazania połowy. |
Zgadza się, ja dałem masę przez probówkę 12V (żaróweczka ma tam z kilkadziesiąt Ohm) to wskaźnik paliwa wywaliło na tak z 3/4 baku. Można na tranzystorku jakiś układ dopasowujący skleić.
U mnie już zegary posadzone, tylko kwestia zamaskowania górnych narożników między zegarami a osłoną MK1.
Jak na razie będę musiał powalczyć z kablami u siebie, bo zarówno na starych zegarach, jak i na nowych, świrują mi wsk. paliwa i temperatury. Do tej pory myślałem, że kostka w starych zegarach już śniedzieje, ale w zegarach MK3 zarobiona ładnie nowa kostka i to samo, raz działa, raz nie.
Kolejny level - zegary w wersji Hi
Aha, ten Eng Type Resistor podpina się pod pin 14 w dużej kostce. Tak samo dałem masę przez tę moją probówkę i mi się wyjszło Eng t 08. A jak nie podłączone to Eng t 00. Można podpiąć jakiś potencjometr i spisać rezystancja/typ. To tyle na obecną chwilę. |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
Ostatnio zmieniony przez Darek_Police |10 Kwi 2011|, 2011 20:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |12 Kwi 2011|, 2011 07:39
|
|
|
Darek_Police napisał/a: | Jaką? |
Zgodną z Waszą interpretacją.
Ale obecnie realizacja odsuwa się w czasie bo kupiłem już nowe klocuchy bez czujników , więc do tematu powrócę za jakieś 50 000km.
Darek_Police napisał/a: |
Reader napisał/a: | 12 w dużej to potencjometr poziomu paliwa - 90 Ω dla wskazania połowy. |
Zgadza się, ja dałem masę przez probówkę 12V (żaróweczka ma tam z kilkadziesiąt Ohm) to wskaźnik paliwa wywaliło na tak z 3/4 baku. Można na tranzystorku jakiś układ dopasowujący skleić. |
Wskaźnik poziomu paliwa LPG , np. WPG-2 daje sygnał w postaci 0-90 Ω.
A u Ciebie w jakim zakresie zmienia się sygnał z czujnika poziomu benzyny ? Może wystarczy dopasować opornikami ? |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
|