$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - zegary z MK3 do MK1 adaptacja
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zegary z MK3 do MK1 adaptacja
Autor Wiadomość
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |17 Wrz 2009|, 2009 08:58   

Darek_Police napisał/a:
Niby jak? Po czym te zegary mają to stwierdzić?


A jak masz u siebie podpięty pin odpowiadający za Engine Type Code Resistor?
Pewnie masz luzem więc nie dziw się że rozpoznaje właściwie typ zegarów. Podłącz go do masy a okaże się że masz silnik cossa pod maską... ;)

Nawet w tym wątku możesz znaleźć schematy Instrument Cluster z informacjami o ETCR.

[ Dodano: |21 Wrz 2009|, o 15:42 ]
Darek_Police napisał/a:
Mam dwa laptoki, więc jeden będzie generatorem, drugi oscyloskopem.


Co to jest za program robiący za generator? Jakiś namiar możesz podać?
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Darek_Police 
thesilent



Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Sollstedt DE
Wysłany: |22 Wrz 2009|, 2009 18:06   

Audio Test Generator 0.9.1. Znajdziesz na elektrodzie. Świetny programik.
_________________
Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC
 
 
 
daras38 


Auto: Sierra sedan 1987.2.9 12V,manual,sedan,ABS
Wiek: 56
Dołączył: 29 Sty 2011
Skąd: Zgierz
  Wysłany: |12 Lut 2011|, 2011 12:36   

Witam.Czy jest możliwość pomierzenia zegarów od wieloryba.Chodzi o zewnętrzne wymiary.Mam plan aby zegary zaadoptować do innego auta.
 
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |12 Lut 2011|, 2011 12:40   

daras38, wpadnij do mnie, to dam Ci zegary i se pokombinujesz.
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
daras38 


Auto: Sierra sedan 1987.2.9 12V,manual,sedan,ABS
Wiek: 56
Dołączył: 29 Sty 2011
Skąd: Zgierz
Wysłany: |12 Lut 2011|, 2011 15:02   

Adam_2000 napisał/a:
daras38, wpadnij do mnie, to dam Ci zegary i se pokombinujesz.

Kiedy można podjechać i gdzie?
 
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |12 Lut 2011|, 2011 15:41   

Pn-pt 9-19
Na-No.pl
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
daras38 


Auto: Sierra sedan 1987.2.9 12V,manual,sedan,ABS
Wiek: 56
Dołączył: 29 Sty 2011
Skąd: Zgierz
Wysłany: |12 Lut 2011|, 2011 15:49   

Adam_2000 napisał/a:
Pn-pt 9-19
Na-No.pl

OK.Dzięki.Czy trzeba dzwonić wcześniej?Czy zegary mogę pożyczyć czy trzeba będzie przymierzyć na miejscu?
 
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |12 Lut 2011|, 2011 17:45   

Kurde, przecie pisałem, że Ci je dam... no może dla przyzwoitości, żebyś się lepiej czuł, to za jakieś Tyskie :)
Oczywiście, dobrze by było, jakbyś wcześniej przedzwonił, to się zmówimy konkretnie.
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
daras38 


Auto: Sierra sedan 1987.2.9 12V,manual,sedan,ABS
Wiek: 56
Dołączył: 29 Sty 2011
Skąd: Zgierz
Wysłany: |12 Lut 2011|, 2011 20:06   

Adam_2000 napisał/a:
Kurde, przecie pisałem, że Ci je dam... no może dla przyzwoitości, żebyś się lepiej czuł, to za jakieś Tyskie :)
Oczywiście, dobrze by było, jakbyś wcześniej przedzwonił, to się zmówimy konkretnie.

OK!Wcześniej zadzwonię.
 
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |13 Lut 2011|, 2011 00:56   

Adam_2000 napisał/a:
to za jakieś Tyskie

nie pij tych szczyn !!
na forum pszestrzegali
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
daras38 


Auto: Sierra sedan 1987.2.9 12V,manual,sedan,ABS
Wiek: 56
Dołączył: 29 Sty 2011
Skąd: Zgierz
Wysłany: |14 Lut 2011|, 2011 19:59   

Witam.Pod który pin trzeba podłączyć sygnał z VSS?
 
 
 
Darek_Police 
thesilent



Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Sollstedt DE
Wysłany: |14 Lut 2011|, 2011 20:28   

łap TO
_________________
Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |14 Lut 2011|, 2011 22:52   

2 w małej kostce to raczej TCS , ale wasza interpretacja podsunęła mi pewną myśl ....
12 w dużej to potencjometr poziomu paliwa - 90 Ω dla wskazania połowy.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Darek_Police 
thesilent



Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Sollstedt DE
Wysłany: |10 Kwi 2011|, 2011 20:23   

Reader napisał/a:
2 w małej kostce to raczej TCS ,


Być może, ja pisałem swoją interpretację tych ikonek :P

Reader napisał/a:
ale wasza interpretacja podsunęła mi pewną myśl ....


Jaką? :)

Reader napisał/a:
12 w dużej to potencjometr poziomu paliwa - 90 Ω dla wskazania połowy.


Zgadza się, ja dałem masę przez probówkę 12V (żaróweczka ma tam z kilkadziesiąt Ohm) to wskaźnik paliwa wywaliło na tak z 3/4 baku. Można na tranzystorku jakiś układ dopasowujący skleić.

U mnie już zegary posadzone, tylko kwestia zamaskowania górnych narożników między zegarami a osłoną MK1.

Jak na razie będę musiał powalczyć z kablami u siebie, bo zarówno na starych zegarach, jak i na nowych, świrują mi wsk. paliwa i temperatury. Do tej pory myślałem, że kostka w starych zegarach już śniedzieje, ale w zegarach MK3 zarobiona ładnie nowa kostka i to samo, raz działa, raz nie.

Kolejny level - zegary w wersji Hi

Aha, ten Eng Type Resistor podpina się pod pin 14 w dużej kostce. Tak samo dałem masę przez tę moją probówkę i mi się wyjszło Eng t 08. A jak nie podłączone to Eng t 00. Można podpiąć jakiś potencjometr i spisać rezystancja/typ. To tyle na obecną chwilę.
_________________
Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC
Ostatnio zmieniony przez Darek_Police |10 Kwi 2011|, 2011 20:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |12 Kwi 2011|, 2011 07:39   

Darek_Police napisał/a:
Jaką? :)

Zgodną z Waszą interpretacją.
Ale obecnie realizacja odsuwa się w czasie bo kupiłem już nowe klocuchy bez czujników , więc do tematu powrócę za jakieś 50 000km. ;)


Darek_Police napisał/a:

Reader napisał/a:
12 w dużej to potencjometr poziomu paliwa - 90 Ω dla wskazania połowy.


Zgadza się, ja dałem masę przez probówkę 12V (żaróweczka ma tam z kilkadziesiąt Ohm) to wskaźnik paliwa wywaliło na tak z 3/4 baku. Można na tranzystorku jakiś układ dopasowujący skleić.

Wskaźnik poziomu paliwa LPG , np. WPG-2 daje sygnał w postaci 0-90 Ω.
A u Ciebie w jakim zakresie zmienia się sygnał z czujnika poziomu benzyny ? Może wystarczy dopasować opornikami ?
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group