zegary z MK3 do MK1 adaptacja |
Autor |
Wiadomość |
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |13 Wrz 2008|, 2008 19:16
|
|
|
Mysza napisał/a: | Adam_2000 napisał/a: | Za to odpowiada tzw. ETR (Engine Type Resistor), | No to jak to jest? Po co w takim razie obrotomierzowi sygnał z alternatora zamiast z komputera/modułu/cewki ? |
Ten rezystor pewnie jest zintegrowany z okablowaniem auta i daje uniwersalny sygnał dla zegarów niezależnie od typu silnika - tak podejrzewam. |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |13 Wrz 2008|, 2008 19:46
|
|
|
ford2fast napisał/a: | W MkII to nawet takie zegary z MkIII mieszczą się bez problemu w desce
I dolne otwory mocowania też pasują !
Sprawdzałem dzisiaj
Wynika z tego , że w MkI też powinny wejść |
sobie wyszarpię z tego obrotek i na środku dechy posadzę . A w zasadzie to liczniki LCD chcę . Bo te mechaniczne nieczytelne . Niezależnie jakie żarówy się zapoda . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
Mysza
508303797
Auto: mk1 h-b 2.9 GL '88 MT75 + Blos
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Paź 2006 Skąd: Płock
|
Wysłany: |13 Wrz 2008|, 2008 20:58
|
|
|
Darek_Police napisał/a: | Ten rezystor pewnie jest zintegrowany z okablowaniem auta i daje uniwersalny sygnał dla zegarów niezależnie od typu silnika - | Alez miękko powiedziane W dyplomacji powinienes pracować Ja sobie wyobrazalem, ze ten rezystor 'kaze' zegarom zmieniać swój tryb dzialania w zalezności od zastosowanego silnika. Myslalem rowniez, ze dotyczy to rowniez obrotomierza. Ale po co w takim razie obrotkowi sygnał z altka? Chyba juz wiadomo.
[ Dodano: 2008-09-13, 20:59 ]
gufer-posepny napisał/a: | liczniki LCD chcę | to z TIPO zapodaj |
_________________ 2.0 CL '87
2.0 GL '89
2.9 GL '90
2.9 CLX '96
2.8 GL '85
2.9 24v Ghia '96
2.9 Ghia '96
2.0 CLX '95
2.0 16v Ghia '95
2.0 DOHC '94 |
Ostatnio zmieniony przez Mysza |13 Wrz 2008|, 2008 20:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |13 Wrz 2008|, 2008 21:02
|
|
|
Co za debilizm z obrotomierzem . A już myślałem że wkomponuję . najwyżej pod choinkę sobie jedne spezentuję i będę tworzył .
Kurcze było na forum jak ktoś wprawił całą dechę z oczata ... widać nie ta pora na szukanie . Bo bym rzucił pare pytań skoro rozwiązanie już jezdzi . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
Ostatnio zmieniony przez gufer-posepny |13 Wrz 2008|, 2008 22:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |13 Wrz 2008|, 2008 23:31
|
|
|
gufer, jesli chodzi Ci o TEN wątek, to kolo chyba porzucił projekt.
TERAZ MY! |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |14 Wrz 2008|, 2008 00:11
|
|
|
Był też taki wątek o włożeniu deski z MkIII do MkI
Na 51 stronie HP
Pamiętam dokładnie bo przejrzałem 51 stron a HP ma tylko 61
Tylko , że tamten człowiek też nie dokończył dzieła
A szkoda |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |14 Wrz 2008|, 2008 10:59
|
|
|
No nie dechy to nie wsadzę całej , najwyżej zegary albo część ich gdzieś obok . Jakbym miał pakować dechę to najprościej i najlepiej oczata kupić . ( ze wszelkimi tego konsekwencjami ) . Obejrzę bo tam były foty i tak dalej . MK1 jest dobre do rzeźbienia .
http://img366.imageshack....472637949lw.jpg tak to wyszło i powiem że te kilka pierdół poprawić i było by .
Ale ja widziałem inny temat . Były zdjecia z wybebeszonymi kablami . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
Ostatnio zmieniony przez gufer-posepny |14 Wrz 2008|, 2008 11:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |14 Wrz 2008|, 2008 15:47
|
|
|
ja chcę TYLKO zegary. Deska MK1 mi się podoba a na zdjęciu jest deska MK3 z zegarkami MK1. |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |14 Wrz 2008|, 2008 16:50
|
|
|
Szukanie na dziś sobie odpuściłem . 60 stron z HP i z 10 w ogólne oczy mnie bolą . NIe znalazłem a wiem że było . Może wyleciało w niepamięć . Albo ze zmęczenia nie widzę . Zegary powinienem mieć to się obada . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |14 Wrz 2008|, 2008 18:02
|
|
|
Wiem , to znalazłem ale to nie to . Będę miał zegary w łapce to obejrzę . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
zbyszek
WKZ U 802
Auto: '96, 2.9 24V, ASB LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: |14 Wrz 2008|, 2008 18:06
|
|
|
Tutaj jest, ale deska z mkIII w mkII |
_________________ był 2.0 CL 89
byl 2.9 24v 92
jest 2.9 24V 96
Dochodzenie odszkodowań |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |14 Wrz 2008|, 2008 18:45
|
|
|
No rzeźnia jak u mnie przy pracy nad klimą . O to własnie mi chodziło . Dziękować . Jak widać w najbardziej oczywistym miejscu .
No i klimatron A ja jak gupek szukam z MK1 hehe . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
Ostatnio zmieniony przez gufer-posepny |14 Wrz 2008|, 2008 18:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |14 Wrz 2008|, 2008 19:26
|
|
|
[jeżeli chodzi o ?NIKI, scorpio jest zrobione i jeździ, mocowania te same, ale on robił razem z kablowaniem. Wyszło mu to świetnie. to było wsadzenie dechy z MK3 do MK2. |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |14 Wrz 2008|, 2008 19:46
|
|
|
No będę go pytał o co nie co . Za zegarami w mk1 mk2 jest sporo miejsca i chcę taką płytkę drukowaną konwerter wyrzeżbić tak że wpinasz oryinalne wtyczki do tego a z drugiej strony podpinasz oczate zegary . Cała zima przede mną to będize czas . Może kupię zwykłe zegary i będę porównywał na stole działanie itp . Ehh za dużo projektów na raz .
Tak sobie teraz głębsze pokłady pamięci w głowie przeglądam i doszedłem do przykrego wniosku że u mine nie podejdzie kokpit z oczata . W mk2 są u góry 3 śruby do mocowania . U mnie nie występują . Prace przy wymianie nagrzewnicy w mk2 przydatne są . Pozstaje zegary wkomponować . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
Ostatnio zmieniony przez gufer-posepny |14 Wrz 2008|, 2008 20:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|