Katalizator-strumienica-96rok 2.016v |
Autor |
Wiadomość |
jaceksu28 [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Gru 2007|, 2007 10:17 Katalizator-strumienica-96rok 2.016v
|
|
|
Witam!
Panowie czy moze ktos ma jakies namiary gdzie mozna kupic strumienice w miejsce kata( jest dosyc nietypowy) do scorpia 2.016V z 96roku?
Pozdrawiam
[ Dodano: 2007-12-27, 10:18 ]
PS. dodam, ze chodzi mi glownie o wyciszenie, poniewaz po wybiciu kata slychac jak graja blaszane scianki od niego:-) |
|
|
|
|
Stefen [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Gru 2007|, 2007 10:19
|
|
|
w pierwszym lepszym sklepie z żelastwem dostaniesz kawałek rury, spawarka w rękę i jazda
[ Dodano: 2007-12-27, 10:20 ]
Na temat kat-strumienica-rura bylo sporo na forum |
|
|
|
|
jaceksu28 [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Gru 2007|, 2007 10:30
|
|
|
wiem czytalem i na dobra sprawe nic nie ma, chodzi mi konkretnie- wyciagam mojego kata(a raczej sama puszke) i wkladam w to miejsce gotowa bez zadnych kombinacji strumienice...
[ Dodano: 2007-12-27, 10:38 ]
Przy okazji jeszcze jedno pytanie: czy ten motor ma jakis ogranicznik(odciecie) obrotow?? bo wczoraj niechcacy przekrecilem go do 7000tys:-) |
Ostatnio zmieniony przez jaceksu28 |27 Gru 2007|, 2007 10:39, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Stefen [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Gru 2007|, 2007 10:39
|
|
|
jeśli tak bardzo chcesz strumienice to pełno masz na allegro, wiadomo najlepiej wstawic oryginalnego kata za kupe kasy ale... jak to ma sens, ja miałem w stary scorpionie rurę i było ok i różnicy w dźwięku az tak strasznej nie było |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |27 Gru 2007|, 2007 10:40
|
|
|
jaceksu28 napisał/a: | czy ten motor ma jakis ogranicznik(odciecie) obrotow?? bo wczoraj niechcacy przekrecilem go do 7000tys:-) | na benzynie ma odcięcie, na gazie to już zalezy jak gazownicy ustawili i jaka instalka. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaceksu28 [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Gru 2007|, 2007 10:42
|
|
|
Ja gazu nie uznaje:-) przy ilu go odcina? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |27 Gru 2007|, 2007 10:43
|
|
|
jaceksu28 napisał/a: | Ja gazu nie uznaje:-) przy ilu go odcina? | na luzie wdepnij w podłogę to sie przekonasz. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
jaceksu28 [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Gru 2007|, 2007 10:44
|
|
|
|
|
|
|
|
mariusz_technik [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Gru 2007|, 2007 13:00
|
|
|
coś koło 6 tyś |
|
|
|
|
jaceksu28 [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Gru 2007|, 2007 13:16
|
|
|
czy oby napewno?? skoro ma przy 6200 swoja max moc... |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |27 Gru 2007|, 2007 13:17
|
|
|
6850 czy jakoś tak, wdepnij to zobaczysz sam, napewno zadziała odcięcie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
1Bodzio
Auto: 2002 chrysler 300m 3,5 V6 LPG
Pomógł: 25 razy Wiek: 64 Dołączył: 17 Kwi 2006 Skąd: Sobótka
|
Wysłany: |27 Gru 2007|, 2007 19:13
|
|
|
jaceksu28 napisał/a: | wyciagam mojego kata(a raczej sama puszke) i wkladam w to miejsce gotowa bez zadnych kombinacji strumienice... | Można i tak, ale od razu zacznij zbierać kasę na remont, ewentualnie wymianę głowicy. |
_________________ Pozdrawiam 1Bodzio
Auto DWR 73356 |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |27 Gru 2007|, 2007 19:31
|
|
|
Mnie coś przy 6000 odcieło a tak ładnie szedł na 2 biegu . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
jaceksu28 [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Gru 2007|, 2007 16:48
|
|
|
1Bodzio napisał/a: | jaceksu28 napisał/a: | wyciagam mojego kata(a raczej sama puszke) i wkladam w to miejsce gotowa bez zadnych kombinacji strumienice... | Można i tak, ale od razu zacznij zbierać kasę na remont, ewentualnie wymianę głowicy. |
Dlaczego? |
|
|
|
|
1Bodzio
Auto: 2002 chrysler 300m 3,5 V6 LPG
Pomógł: 25 razy Wiek: 64 Dołączył: 17 Kwi 2006 Skąd: Sobótka
|
Wysłany: |28 Gru 2007|, 2007 18:47
|
|
|
Dlatego bo strumiennica jeśli już, to powinna być montowana conajmniej w połowie ukladu wydechowego, lub w jego tylnej części. Jej zadaniem jest przyspieszenie strugi spalin aby szybciej opuściły układ wydechowy. Zamontowanie strumiennicy zaraz za kolektorem wydechowym spowoduje niewłasciwe odczyty sondy lambda, która będzie wskazywać ubogą mieszankę, komp zareaguje zwiększeniem ilości wtryskiwanego paliwa. Przyspieszenie wylotu spalin oraz bogatsza mieszanka dadzą w efekcie spory wzrost temperatury głowicy, co w niedługiej przyszłości może spowodować wypalenie zaworów wydechowych, i/lub pęknięcie głowicy, i/lub wydmuchanie uszczelki podgłowicowej, i/lub pęknięcie kolektora wydechowego. Lepiej będzie jak wstawisz w miejsce kata najzwyklejszą rurę, niż strumiennicę. |
_________________ Pozdrawiam 1Bodzio
Auto DWR 73356 |
|
|
|
|
|