Częsący silnik |
Autor |
Wiadomość |
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |20 Gru 2007|, 2007 09:28
|
|
|
1Bodzio napisał/a: | W polskich siedzi tam silnik z ciągnika Ursus C-330 , a pali takie niesilnikowe paliwo. |
Ten wynalazek się zwie RAK o ile pamiętam |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
luki34 [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Gru 2007|, 2007 10:17
|
|
|
wlaśnie takim rakiem jeżdżę sobie czasami ale nie na wycieczki tylko skrzynie z granitem rozładowuję. Mocne nawet toto |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |20 Gru 2007|, 2007 11:57
|
|
|
sobolaqe napisał/a: | Struna powinien pamietac jak to cudo trzeba bylo wytoczyc z garazu zeby mozna bylo skorupa na kanal wjechac:) | a jakże niezła maszyna
[ Dodano: 2007-12-20, 11:57 ]
Zysio napisał/a: | Ten wynalazek się zwie RAK o ile pamiętam | to włąśnie takie chyba nawet było u Piotrka, silnik miało z traktora. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |20 Gru 2007|, 2007 12:59
|
|
|
Struna napisał/a: | Zysio napisał/a: | Ten wynalazek się zwie RAK o ile pamiętam | to włąśnie takie chyba nawet było u Piotrka, silnik miało z traktora. |
a mozliwe ze to cos z ursusem mialo wspolnego, ja tego sprzetu okazjonalnie dosiadalem, grzanie swiec przyciskiem, reczna pompka zeby dopomowac paliwo jak przez nocke stal itd itp:)
z ciekawostek to mial dwa biegi do przodu i dwa o takich samych przelozeniach do tylu
no i amrotyzacja chyba tyle co na oponach wiec na kazdej nierownosci na pusto gonil na boki ze az strach:) |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
Ostatnio zmieniony przez sobolaqe |20 Gru 2007|, 2007 13:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Gru 2007|, 2007 13:03
|
|
|
sobolaqe napisał/a: | z ciekawostek to mial dwa biegi do przodu i dwa o takich samych przelozeniach do tylu |
normalne, przy pietrowalnych opakowaniach sie jezdzi tylem - przeceiz trzeba cos widziec
w poprzedniej pracy byl rak z 65r. przy odpalaniu bylo dwoch ludzi potrzeba jeden uruchamia a drugi wali mlotkiem w rozrusznik w trakcie kreceniia
a i tak co drugie uzycie strzelal jakis przewod od hydrauliki |
|
|
|
|
Memin87 [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Gru 2007|, 2007 01:29
|
|
|
ehe panowie a jednak ten mechanior to sie partacz pomylił i to dużo jedemn magik rozebras silniczek i okazło sier ze szpilak wyskoczyłą z 4 gara bo tam taka blaszka pękała zrobił w prawdzie domowyi sposobami dospawał podkąłdke cieżko to wytłumaczyć ale ju.ż szpilka z konika hula i turbo zaczeło działa.ć wiec nie polecam MECHANIORA Z miejscowosć MLECZNA DOLNOSLASKIE wymieniłęm olej bo tamten był zmieszany z ropa i obesrwuje jego działnie narazie okej ani nie przybywa ani nnie ubywa płynu ani oleju turbina świszy a silnik chodzi o wiele lepiej musze do wroc skoczć do dobrego mechaniora pozdro a widlak to też disel tylk tam sa 2 zmiany i widlak czaasmi nie jest nawet gaszony jak ktos wcześniej przyjdzie robi non stop chyba że jakas przerwa |
|
|
|
|
Stefan [Usunięty]
|
Wysłany: |22 Gru 2007|, 2007 01:36
|
|
|
Witam! Czyli na czwartym nie bylo cisnienia i stad te "czesienia". Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |23 Gru 2007|, 2007 21:33
|
|
|
Memin87 napisał/a: | wyskoczyłą z 4 gara bo tam taka blaszka pękała zrobił w prawdzie domowyi sposobami dospawał podkąłdke cieżko to wytłumaczyć ale ju.ż szpilka z konika hula | Jedno CI powiem:dotykasz NAJbardziej newralgicznego punktu tego silnika.Zadne dospawywanie podkladek i "domowe"sposoby nie sprostaja zadaniu w tym silniku.to nie sa zarty.ten silnik jest super,pod warunkiem serwisowania go i naprawiania ze szczegolna dokladnoscia i starannoscia.zwlaszcza glowice i rozrzad.tu wszystko musi byc na 500proc.inaczej zrobi Ci taki kibel,ze sie nie pozbierasz...pamietaj.-życzliwy. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Tomek Z
Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54 Dołączył: 29 Maj 2005 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: |23 Gru 2007|, 2007 22:33
|
|
|
slawektg napisał/a: | zwlaszcza glowice i rozrzad.tu wszystko musi byc na 500proc.inaczej zrobi Ci taki kibel,ze sie nie pozbierasz...pamietaj.-życzliwy. |
nic dodać nic ująć. słwektg to święta prawda co piszesz. |
_________________ ~~ Lubiłem swoją scorupkę ~~
była scorupka 12V6 fajna!
była cytrynka ZX
była scorupka '93 2,5 TD VM
był poldek z gazem
i 125 p, pomarańczowy!! |
|
|
|
|
Memin87 [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Gru 2007|, 2007 17:43
|
|
|
macie racje koledzy ale zeby autko 12 letnie autko doprowiadzić do stanu uzywalności które był o zaniedbane to trzeba władowac wiecej niz jest warte hehe takze jak widzicie albo forum albo domowe sposoby jak padnie to inny silnik kupić i dalej bo remonty to chyba najdro.ższa zecz jesli chodzi o disle |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |29 Gru 2007|, 2007 00:38
|
|
|
No to zacznij szukac silnika.niestety.pzdr. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Memin87 [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Sty 2008|, 2008 17:41
|
|
|
hehe chyba kolego masz racje dzis wypadła mi laska z teraz dla odmiany 2 garu i o co mu chodzi temu oczatemu odkreciłem kopułke i włozyłem laske od tego tzw konika i chula okej ale podejrzane troche |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |3 Sty 2008|, 2008 23:55
|
|
|
Uzyj szukajki z moimi postami o laskach. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
|