|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Czujnik na wtryskiwaczu |
Autor |
Wiadomość |
El Kopyto [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Mar 2008|, 2008 16:07
|
|
|
Gaiger napisał/a: | Na moją logikę to bez tego czujnika komp nie "widzi" momentu wtrysku paliwa i nie może prawidłowo ustawić kąta wtrysku.
A to powoduje kopcenie, brak mocy, wysokie spalanie, problemy z odpaleniem i raczej nie jest za zdrowe dla silnika.
Chyba że ta pompa jednak nie ma elektronicznego sterowania |
Ja mam silnik 115konny ,nie wiem czy pompa ma elektroniczne sterowanie .Ale to by się zgadzało z tym co opisałeś . Auto odpala na dotyk ,przy zimnym jak i na rozgrzanym silniku nie trzeba go chetać ,natomiast z mocą to tragedia. |
|
|
|
|
Tlukas [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Mar 2008|, 2008 19:44
|
|
|
A membranke sławetną sprawdzałeś? Tą która steruje zwiększoną dawką paliwa jak turbinka zaczyna konkretnie dmuchać.
Tu kiedyś wklejałem zdjęcie gdzie ta membrana się znajduje: http://ford-scorpio.pl/fo...mbrana&start=15 |
Ostatnio zmieniony przez Tlukas |31 Mar 2008|, 2008 19:57, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
El Kopyto [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Mar 2008|, 2008 20:20
|
|
|
Tlukas napisał/a: | A membranke sławetną sprawdzałeś? Tą która steruje zwiększoną dawką paliwa jak turbinka zaczyna konkretnie dmuchać.
Tu kiedyś wklejałem zdjęcie gdzie ta membrana się znajduje: http://ford-scorpio.pl/fo...sc&highlight=ma
mbrana&start=15 |
Hej , właśnie myślałem nad tą membranką ,że może być usyfiona , sporo ludzi opisuje właśnie spadek mocy przez ten wynalazek .Mam problem żeby odkręcić górną pokrywę bo od tego to chyba trzeba zacząć ?? są dwie śruby na płaski śrubokręt i 2 na ampul.Tylko ,że jedną śrubę (tą na ampul prawa strona) przysłania mi przewód wychodzący z plastikowej obudowy z napisem BOSCH .Nie wiem czy można go przekręcić ??Na Twoim zdjęciu jest on przesunięty bardziej w prawo .Jutro powalczę , się zobaczy , oby pomogło .Dzięki |
|
|
|
|
Tlukas [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Mar 2008|, 2008 21:36
|
|
|
Nawet tej membrany nie próbuj czyścić tylko pakuj nową koszta są symboliczne jak na vm
I zapamiętaj sobie jak to tam poskładane było. Ja już nie pamiętam jak to tam w środku wygląda ale coś mi się kojarzy że trzeba było pilnować żeby czegoś nie obrócić w tym ustrojstwie! |
Ostatnio zmieniony przez Tlukas |31 Mar 2008|, 2008 21:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Gaiger
Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Lis 2006 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |1 Kwi 2008|, 2008 07:49
|
|
|
Tlukas napisał/a: | Ja już nie pamiętam jak to tam w środku wygląda ale coś mi się kojarzy że trzeba było pilnować żeby czegoś nie obrócić w tym ustrojstwie! |
Trzpień do którego przykręcona jest membranka jest mimśrodem i nie wolno go przekręcić podczas wymiany |
_________________ 92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb |
|
|
|
|
El Kopyto [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Kwi 2008|, 2008 15:42
|
|
|
Gaiger napisał/a: | Tlukas napisał/a: | Ja już nie pamiętam jak to tam w środku wygląda ale coś mi się kojarzy że trzeba było pilnować żeby czegoś nie obrócić w tym ustrojstwie! |
Trzpień do którego przykręcona jest membranka jest mimśrodem i nie wolno go przekręcić podczas wymiany |
Ok ,dzięki za info , ale gdzie można dostać tą membranę ? na aukcji nie znalazłem ,w intcars nie mają . |
|
|
|
|
Tlukas [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Kwi 2008|, 2008 17:25
|
|
|
Najlepiej to u jakiegoś pompiarza. Ja kupowałem w serwisie Bosch`a. |
|
|
|
|
El Kopyto [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Kwi 2008|, 2008 19:40
|
|
|
Tlukas napisał/a: | Najlepiej to u jakiegoś pompiarza. Ja kupowałem w serwisie Bosch`a. |
Jednak chyba będę musiał podjechać do serwisu Bosch'a , bo nie znam w mej okolicy pompiarza .Przy okazji może na miejscu wymienią to dziadostwo i nie będę sie pierrrrniczył .Dziękować za rade |
|
|
|
|
mass44
Auto: Brak scorpio
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 02 Mar 2008 Skąd: Dębica
|
Wysłany: |6 Kwi 2008|, 2008 09:54
|
|
|
Witam a wie ktoś może gdzie mozna kupić taki czujnik najlepiej uzywany ??? nigdzie nie mogę go znaleźć |
_________________ jest:
Lancia Lybra 2,4 JTD
Lancia Phedra 2.0JTD Pullman
Było :
mkIII 2,3 KOMBI, 2,5TD VM
MKI 2,0 DOHC
mkII 2,0 Kombi, hb 2,0 DOHC ASB |
|
|
|
|
Waldi_L_N
VM pa,pa!
Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Wrz 2006 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |6 Kwi 2008|, 2008 12:23
|
|
|
mass44 napisał/a: | Witam a wie ktoś może gdzie mozna kupić taki czujnik najlepiej uzywany ??? nigdzie nie mogę go znaleźć |
Jak w temacie?
Jest nierozłączną częścią wtryskiwacza nr. 1. Ale mam na zbyciu.
Jakby co PW, mail lub 502 568 570 |
_________________ Waldi |
|
|
|
|
radekgora
SMI 5M57
Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Lip 2010 Skąd: Łaziska Górne
|
Wysłany: |4 Lut 2011|, 2011 16:42
|
|
|
wracam do tematu
ma ktoś takowy wtrysk z 1 cylindra z czujnikiem wzniosu iglicy na zbyciu lub wie gdzie można nabyć takowy sprawny na alledrogo mają ale jak dzwoniłem to nie było pewności że działa prawidłowo
mój mechanik stwierdził że wszystko jest ok i tylko do tego wtrysku można sie przyczepic
powiedział że:nie otwiera prawidłowo i to też jest spowodowane spadkiem mocy |
_________________ jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997 |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |4 Lut 2011|, 2011 22:08
|
|
|
Poczytaj moje posty w tym temacie i zastanow sie nad celowoscia kupowania tego wytrysku |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |5 Lut 2011|, 2011 07:50
|
|
|
Koleś na Allegro 4jack4 ma same części do VMemów i na pewno ma też wtrysk. Tel na pw |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
mima33
Auto: 98. G,Voyager 2.4 b.g G3. -był 96 2,5td kombi
Dołączył: 03 Maj 2009 Skąd: w.wa
|
Wysłany: |17 Lut 2011|, 2011 21:04
|
|
|
Co do wtrysku sterującego (pierwszy) służy do ustawia kąta wtrysku przy uwalonej cewce ,chodzi jak ursus potrafi robić zasłonę dymną i wlecze się jak muł.Jest na to prosty sposób .wykręca sie go i rozkręca . Mocuje górna część w imadle nacina delikatnie dwa bolce mocujące plastyk z przewodem i śrubokrętem delikatnie się je wybija,zdejmuje plastik dolutowuje przewód i delikatnie wysuwa się karkas (uwaga na uszczelniacze).jej oporność 100-115 omów,w zależności od uszkodzenia albo tylko lutujemy ,lub nawijamy nowa 2000-2500 zwojów (nie pamiętam)w moim przypadku był to drucik z przekaźnika od starego chalopaka. Montuje wszystko w odwrotnej kolejności. Mój po tym zabiegu działa już 1,5 roku.Tak zaoszczędziłem kilkaset zł w 1 wieczór. |
|
|
|
|
radekgora
SMI 5M57
Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Lip 2010 Skąd: Łaziska Górne
|
Wysłany: |18 Lut 2011|, 2011 04:14
|
|
|
a moj ma opornosc po zmierzeniu 45 wiec nie dziala prawidlowo nie wiem czy potrafil bym to zrobic samemu tak jak napisalec |
_________________ jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |