$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Czujnik na wtryskiwaczu
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czujnik na wtryskiwaczu
Autor Wiadomość
El Kopyto
[Usunięty]

  Wysłany: |31 Mar 2008|, 2008 16:07   

Gaiger napisał/a:
Na moją logikę to bez tego czujnika komp nie "widzi" momentu wtrysku paliwa i nie może prawidłowo ustawić kąta wtrysku.
A to powoduje kopcenie, brak mocy, wysokie spalanie, problemy z odpaleniem i raczej nie jest za zdrowe dla silnika.
Chyba że ta pompa jednak nie ma elektronicznego sterowania :690:


Ja mam silnik 115konny ,nie wiem czy pompa ma elektroniczne sterowanie .Ale to by się zgadzało z tym co opisałeś . Auto odpala na dotyk ,przy zimnym jak i na rozgrzanym silniku nie trzeba go chetać ,natomiast z mocą to tragedia.
 
 
Tlukas
[Usunięty]

Wysłany: |31 Mar 2008|, 2008 19:44   

A membranke sławetną sprawdzałeś? Tą która steruje zwiększoną dawką paliwa jak turbinka zaczyna konkretnie dmuchać.
Tu kiedyś wklejałem zdjęcie gdzie ta membrana się znajduje: http://ford-scorpio.pl/fo...mbrana&start=15
Ostatnio zmieniony przez Tlukas |31 Mar 2008|, 2008 19:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
El Kopyto
[Usunięty]

Wysłany: |31 Mar 2008|, 2008 20:20   

Tlukas napisał/a:
A membranke sławetną sprawdzałeś? Tą która steruje zwiększoną dawką paliwa jak turbinka zaczyna konkretnie dmuchać.
Tu kiedyś wklejałem zdjęcie gdzie ta membrana się znajduje: http://ford-scorpio.pl/fo...sc&highlight=ma
mbrana&start=15


Hej , właśnie myślałem nad tą membranką ,że może być usyfiona , sporo ludzi opisuje właśnie spadek mocy przez ten wynalazek .Mam problem żeby odkręcić górną pokrywę bo od tego to chyba trzeba zacząć ?? są dwie śruby na płaski śrubokręt i 2 na ampul.Tylko ,że jedną śrubę (tą na ampul prawa strona) przysłania mi przewód wychodzący z plastikowej obudowy z napisem BOSCH .Nie wiem czy można go przekręcić ??Na Twoim zdjęciu jest on przesunięty bardziej w prawo .Jutro powalczę , się zobaczy , oby pomogło .Dzięki
 
 
Tlukas
[Usunięty]

Wysłany: |31 Mar 2008|, 2008 21:36   

Nawet tej membrany nie próbuj czyścić tylko pakuj nową koszta są symboliczne jak na vm :-d
I zapamiętaj sobie jak to tam poskładane było. Ja już nie pamiętam jak to tam w środku wygląda ale coś mi się kojarzy że trzeba było pilnować żeby czegoś nie obrócić w tym ustrojstwie!
Ostatnio zmieniony przez Tlukas |31 Mar 2008|, 2008 21:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gaiger 



Auto: Volvo V70 T5
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: |1 Kwi 2008|, 2008 07:49   

Tlukas napisał/a:
Ja już nie pamiętam jak to tam w środku wygląda ale coś mi się kojarzy że trzeba było pilnować żeby czegoś nie obrócić w tym ustrojstwie!

Trzpień do którego przykręcona jest membranka jest mimśrodem i nie wolno go przekręcić podczas wymiany :-d
_________________
92 Sierra RS2,3
02 Volvo V70 2,3 T5
Było
96 2,3 Ultima
96 Scorpio 2,3 Ghia
Sierry
92 1,8 TD Glx
91 1,8 TD Clx
90 1,8 Pb Clx
89 1,8 Pb
 
 
 
El Kopyto
[Usunięty]

Wysłany: |1 Kwi 2008|, 2008 15:42   

Gaiger napisał/a:
Tlukas napisał/a:
Ja już nie pamiętam jak to tam w środku wygląda ale coś mi się kojarzy że trzeba było pilnować żeby czegoś nie obrócić w tym ustrojstwie!

Trzpień do którego przykręcona jest membranka jest mimśrodem i nie wolno go przekręcić podczas wymiany :-d


Ok ,dzięki za info , ale gdzie można dostać tą membranę ? na aukcji nie znalazłem ,w intcars nie mają .
 
 
Tlukas
[Usunięty]

Wysłany: |1 Kwi 2008|, 2008 17:25   

Najlepiej to u jakiegoś pompiarza. Ja kupowałem w serwisie Bosch`a.
 
 
El Kopyto
[Usunięty]

Wysłany: |1 Kwi 2008|, 2008 19:40   

Tlukas napisał/a:
Najlepiej to u jakiegoś pompiarza. Ja kupowałem w serwisie Bosch`a.


Jednak chyba będę musiał podjechać do serwisu Bosch'a , bo nie znam w mej okolicy pompiarza :) .Przy okazji może na miejscu wymienią to dziadostwo i nie będę sie pierrrrniczył .Dziękować za rade
 
 
mass44 



Auto: Brak scorpio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 02 Mar 2008
Skąd: Dębica
Wysłany: |6 Kwi 2008|, 2008 09:54   

Witam a wie ktoś może gdzie mozna kupić taki czujnik najlepiej uzywany ??? nigdzie nie mogę go znaleźć
_________________
jest:
Lancia Lybra 2,4 JTD
Lancia Phedra 2.0JTD Pullman
Było :
mkIII 2,3 KOMBI, 2,5TD VM
MKI 2,0 DOHC
mkII 2,0 Kombi, hb 2,0 DOHC ASB
 
 
 
Waldi_L_N 
VM pa,pa!



Auto: Na szczęście bez Forda :D
Pomógł: 3 razy
Wiek: 54
Dołączył: 17 Wrz 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: |6 Kwi 2008|, 2008 12:23   

mass44 napisał/a:
Witam a wie ktoś może gdzie mozna kupić taki czujnik najlepiej uzywany ??? nigdzie nie mogę go znaleźć

Jak w temacie?
Jest nierozłączną częścią wtryskiwacza nr. 1. Ale mam na zbyciu.
Jakby co PW, mail lub 502 568 570
_________________
Waldi
 
 
 
radekgora 
SMI 5M57



Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lip 2010
Skąd: Łaziska Górne
Wysłany: |4 Lut 2011|, 2011 16:42   

wracam do tematu

ma ktoś takowy wtrysk z 1 cylindra z czujnikiem wzniosu iglicy na zbyciu lub wie gdzie można nabyć takowy sprawny na alledrogo mają ale jak dzwoniłem to nie było pewności że działa prawidłowo

mój mechanik stwierdził że wszystko jest ok i tylko do tego wtrysku można sie przyczepic
powiedział że:nie otwiera prawidłowo i to też jest spowodowane spadkiem mocy
_________________
jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997
 
 
 
slawektg 



Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: |4 Lut 2011|, 2011 22:08   

Poczytaj moje posty w tym temacie i zastanow sie nad celowoscia kupowania tego wytrysku
_________________
806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!!
 
 
brontozaur 



Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: |5 Lut 2011|, 2011 07:50   

Koleś na Allegro 4jack4 ma same części do VMemów i na pewno ma też wtrysk. Tel na pw
_________________
Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500
 
 
mima33 


Auto: 98. G,Voyager 2.4 b.g G3. -był 96 2,5td kombi
Dołączył: 03 Maj 2009
Skąd: w.wa
Wysłany: |17 Lut 2011|, 2011 21:04   

Co do wtrysku sterującego (pierwszy) służy do ustawia kąta wtrysku przy uwalonej cewce ,chodzi jak ursus potrafi robić zasłonę dymną i wlecze się jak muł.Jest na to prosty sposób .wykręca sie go i rozkręca . Mocuje górna część w imadle nacina delikatnie dwa bolce mocujące plastyk z przewodem i śrubokrętem delikatnie się je wybija,zdejmuje plastik dolutowuje przewód i delikatnie wysuwa się karkas (uwaga na uszczelniacze).jej oporność 100-115 omów,w zależności od uszkodzenia albo tylko lutujemy ,lub nawijamy nowa 2000-2500 zwojów (nie pamiętam)w moim przypadku był to drucik z przekaźnika od starego chalopaka. Montuje wszystko w odwrotnej kolejności. Mój po tym zabiegu działa już 1,5 roku.Tak zaoszczędziłem kilkaset zł w 1 wieczór.
 
 
radekgora 
SMI 5M57



Auto: '95 2.5 TD VM kombi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lip 2010
Skąd: Łaziska Górne
Wysłany: |18 Lut 2011|, 2011 04:14   

a moj ma opornosc po zmierzeniu 45 wiec nie dziala prawidlowo :sad: nie wiem czy potrafil bym to zrobic samemu tak jak napisalec
_________________
jest Peugeot Boxer 2,2 hdi 2002
jest Renault Master 2,8 DTI 2001
jest Ford Scorpio kombi 2,5 TD 1995
jest Ford Galaxy 2,0 lpg 1997
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group