$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - gaśnięcie +obroty
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
gaśnięcie +obroty
Autor Wiadomość
marzena26
[Usunięty]

Wysłany: |1 Maj 2007|, 2007 12:55   gaśnięcie +obroty

Witam mam taki problem : jak odpalam to jest ok, odpali bez problemu wchodzi na 2000 obr i mometalnie spada i gaśnie jeżeli przytrzymam go na gazie chwile np : 2000 2500 tys obrotów i puszczam gaz to obroty raz spadają raz idą do góry aż w końcu i tak gaśnie -kolega przeczyścił mi ten silniczek krokowy hmmm ale wydaje mi się że jest jeszcze gorzej ,a i jeszcze jedna sprawa jak już jadę to się też dzieją dziwne rzeczy najpierw silnik pracuje normalnie aż nagle jest taki zamulony że szok nie można jechać przejade jakiś kawałek i dostaje kopa jak niewiem co sie dzieje z moim wielorybkiem prosze o pomoc . Nawet bardzo bardzo prosze zaczyna się robić ciepludko a wielorybek zaczoł się sypać hellp.
 
 
lewy
[Usunięty]

Wysłany: |1 Maj 2007|, 2007 13:30   

mam podobny problem w wielorybie '96 2,0
sprawdziłem silniczek krokowy i wiem ze jest w nienajlepszej kondycji i nadaje sie do wymiany. Jest jeszcze jeden maly regulator niskich obrotow potocznie zwany blednie silniczkiem krokowym. jest miedzy ta puszka plastikowa za filtrem powietrza a gumowy wezem. sprawdz to
opis czyszczenia jest na forum wystarczy poszukac
mi akurat to za duzo nie dalo bo krokowy jest walniety ale troche lepiej jezdzi niz bylo
pozdrawiam
 
 
marzena26
[Usunięty]

Wysłany: |3 Maj 2007|, 2007 14:51   

panowie mechancicy mogła bym prośić o pomoc ?
 
 
gw21 
Grzesiek



Auto: '96 2.3 sedan ASB + lpg
Pomógł: 20 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Sie 2006
Skąd: w-wa
Wysłany: |4 Maj 2007|, 2007 17:32   

Sprawdzałaś katalizator? Jak jeszcze jest to zacznij od tego, czy nie jest zapchany.
_________________
sierra 2.9 24V MSB,
Elektryka i elektronika pojazdowa...692-102-431
Również auta z USA
 
 
 
tomi503
[Usunięty]

Wysłany: |4 Maj 2007|, 2007 21:11   

Pasowałoby przejrzeć czujnik temperatury płynu chłodniczego (oczywiście ten do kompa) i sonde lambda. To tak na początek
 
 
lewy
[Usunięty]

Wysłany: |12 Cze 2007|, 2007 22:53   

czujnik temperatury byl walniety wczesniej i wymieniony na nowke, sonda niby sprawna bo sprawdzana. kata nie wiem jak sprawdzic czy nie jest zapchany

dzisiaj mialem troche dziwna sytuacje bo umylem samochod i nie chcial odpalic ale kilka razy go przekrecilem i cos strzelilo w wydechu i nastepne krecenie i odpala wiec moze kat??
pozniej kilka razy tez sie tak zdarzylo jakbym mial ziemniaka w rurze z tylu. podobny objaw.
 
 
jery
[Usunięty]

Wysłany: |28 Cze 2007|, 2007 06:10   Re: gaśnięcie +obroty

marzena26 napisał/a:
Witam mam taki problem : jak odpalam to jest ok, odpali bez problemu wchodzi na 2000 obr i mometalnie spada i gaśnie jeżeli przytrzymam go na gazie chwile np : 2000 2500 tys obrotów i puszczam gaz to obroty raz spadają raz idą do góry aż w końcu i tak gaśnie -kolega przeczyścił mi ten silniczek krokowy hmmm ale wydaje mi się że jest jeszcze gorzej ,a i jeszcze jedna sprawa jak już jadę to się też dzieją dziwne rzeczy najpierw silnik pracuje normalnie aż nagle jest taki zamulony że szok nie można jechać przejade jakiś kawałek i dostaje kopa jak niewiem co sie dzieje z moim wielorybkiem prosze o pomoc . Nawet bardzo bardzo prosze zaczyna się robić ciepludko a wielorybek zaczoł się sypać hellp.


witam!
mam to samo w swoim, kolega-mech próbował coś z tym zrobić (regulacja, elektryka, itp.), ale się poddał :( inny elektromechanik stwierdził, że nie ma programu do takiego auta i się za to nie weźmie, ale patrząc na wiązkę przewodów może mieć to związek ze zwarciem i uszkodzeniem komputera... mam prośbę (szczególnie do Rafała A. (antek) ze względu na odległości nas dzielące) - czy ktoś mógłby pomóc lub wskazać kogoś kto by się podjął naprawy mojego sprzęta??
 
 
tereszcz
[Usunięty]

Wysłany: |30 Cze 2007|, 2007 09:58   

marzena26 napisał/a:
Witam mam taki problem : jak odpalam to jest ok, odpali bez problemu wchodzi na 2000 obr i mometalnie spada i gaśnie jeżeli przytrzymam go na gazie chwile np : 2000 2500 tys obrotów i puszczam gaz to obroty raz spadają raz idą do góry aż w końcu i tak gaśnie


I ja mam taki sam problem. Jak jest zimny to zapala wchodzi na obroty i potem gasnie, jak się nagrzeje to czasami chodzi tylko obroty strasznie falują. Jak się jedzie to nie ma mocy i szarpie. Dodam, że tak się dzieje tylko na benzynie na gazie wszystko chodzi ok. Gdzie jest w moim czujnik od temperatury to kompa? Czytałem na forum, żę to może być zwalony ten czujnik ale nie wiem gdzie się znajduje.
 
 
jery
[Usunięty]

Wysłany: |17 Lip 2007|, 2007 10:52   

witam!
ponawiam pytanie
mam prośbę (szczególnie do Rafała A. (antek) i Adama ze względu na odległości nas dzielące) - czy ktoś mógłby pomóc lub wskazać kogoś kto by się podjął sprawdzenia i wskazania przyczyny takiego stanu auta??
 
 
Stefan
[Usunięty]

Wysłany: |17 Lip 2007|, 2007 11:10   

Witam!
tereszcz napisał/a:
Jak jest zimny to zapala wchodzi na obroty i potem gasnie, jak się nagrzeje to czasami chodzi tylko obroty strasznie falują. Jak się jedzie to nie ma mocy i szarpie. Dodam, że tak się dzieje tylko na benzynie na gazie wszystko chodzi ok.
-czy sprawdzales cisnienie paliwa? :one: Pozdrawiam.Stefan.
 
 
bigdaaddy
[Usunięty]

Wysłany: |17 Lip 2007|, 2007 13:30   

jery napisał/a:
wskazania przyczyny takiego stanu auta??
jery napisał/a:
patrząc na wiązkę przewodów może mieć to związek ze zwarciem i uszkodzeniem komputera

I to chyba jest przyczyna. Wszystkie naprawy mk3, a szczegolnie cosworth powinno sie rozpoczynac od naprawy/wymiany wiazki silnika i skrzynii.
 
 
jery
[Usunięty]

Wysłany: |17 Lip 2007|, 2007 15:05   

bigdaaddy napisał/a:

I to chyba jest przyczyna. Wszystkie naprawy mk3, a szczegolnie cosworth powinno sie rozpoczynac od naprawy/wymiany wiazki silnika i skrzynii.


ok, dzięki
spróbuję tak zrobić :)
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |17 Lip 2007|, 2007 19:31   

1. Wiązka
2. Czujnik położenia przepustnicy.
Moje typy.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Stefan
[Usunięty]

Wysłany: |18 Lip 2007|, 2007 00:05   

Witam!
VIK napisał/a:
Moje typy.
-w ktorej "gonitwie"? :one: Pozdrawiam.Stefan.
 
 
grzechu913 



Auto: Ford C-MAX 1.5 EB200 17r
Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Gru 2005
Skąd: Chrzanow
Wysłany: |18 Lip 2007|, 2007 00:13   

TPS i sprawdzic przewody (wiązke) oraz silownik od VIS czy czasem sie nie przycina albo zawor od niego
_________________
Bylo scorpio 2.0 16V 95r LPG
Ostatnio zmieniony przez grzechu913 |18 Lip 2007|, 2007 00:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group