Zamiana kompa |
Autor |
Wiadomość |
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |19 Sty 2005|, 2005 16:50 Zamiana kompa
|
|
|
Czy można podłączyć komputer z 2.0 EFI manual do 2.4 EFI manual?
W związku z tym, że nie moge odpalić, chciałbym wyeliminować uszkodzenie komputerka.
W niezłej rosyjskiej instrukcji sprawdzałem, że połączenia pinów raczej powinny pasować. |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
fructon [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Sty 2005|, 2005 17:15
|
|
|
nie bo sie diametralnie roznia podam ci przyklad jeden ma 4 cylindry drugi 6 roznia sie rodzajem zaplonu itd. |
|
|
|
|
klinu [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Sty 2005|, 2005 19:39
|
|
|
a jest w tej instrukcji opis który pin do czego odchodzi w komputerze? chciałem sprawdzić pewien obwód ale nie miałem info który to kabelek. Jeżeli masz linka do tej instrukcji albo mógłbyś mi przełać na maila, będę wdzięczny |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |19 Sty 2005|, 2005 20:12
|
|
|
Schematy są na zajefanej stronce naszego kolegi z forum - Struny (chyba nie będzie miał za złe rozpowszechniania Jego skarbów): http: //www.waxpol.net/test/literatura/MANUAL__RUS/Instr_ros_Scorpio85-94.pdf |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
klinu [Usunięty]
|
Wysłany: |19 Sty 2005|, 2005 20:40
|
|
|
sciągam powoli (sporawe dzieło) musi być bardzo mądre zatem , tymczasem idę podszlifować mój "super" rosyjski - ahh trzeba było słuchać rudej pani na lekcji ale grunt że alfabet się zna |
|
|
|
|
Staszek [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Sty 2005|, 2005 10:22
|
|
|
Może się mylę ,jednak jestem przekonany, że komputer odpowiada za ilość rozpylanego paliwa i jest rozpylane stale, z komputera są dwa wyjścia. W silniku 4 cyl. po dwa wtryskiwacze są podłączone pod jedno wyjscie , a w 6 cyl. po trzy wtryskiwacze na jedno wyjście. A za zapłon odpowiada aparat zapłonowy i moduł zapłonu. |
|
|
|
|
fructon [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Sty 2005|, 2005 16:53
|
|
|
a wiec jeszcze raz jesli ktos chce to niech probuje zamienic kompy ja twierdze ze roznia sie na tyle miedzy soba ze nic z tego nie bedzie wystarczy porownac piny i polaczenia co do zaplonu ten w 2.0 jest sterowany z czujnika pozycji walu no i ma inne mapy w pamieci |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |20 Sty 2005|, 2005 19:53
|
|
|
z R4 do V6 nie spasuje |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
|