jakie sprężyny do liftbacka 2,9? |
Autor |
Wiadomość |
jasam [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Cze 2004|, 2004 15:38 jakie sprężyny do liftbacka 2,9?
|
|
|
Wie ktoś jakie sprężyny zamontować na tył Czy pasują od innych nadwozi np kombi lub jakieś zamieniki (decydje cena)?
A może wystarczą jakieś wkładki gumowe? Jeszcze nie jest tragicznie nisko ale oponki liże od środka nieźle. Dodatkowo jeszcze lewa strona jest nizej niz prawa.
z jakimi cenami się spotkaliście za sprężyny i ewentualnie gumy?
Pozdrawaiam i odsyłam do wątku ratunkowego Bardzo potrzebuje poduszke pod automat (dział: kupię tanio ) |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |1 Cze 2004|, 2004 16:17
|
|
|
Za gumy placilem 10zl za sztuke. Musialem wkrecic takie dwie na jedna spirale zeby bylo widac efekt. Gumy przydaja sie zwlaszcza przy duzych obciazeniach... nie siedzi wtedy az tak bardzo. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Cze 2004|, 2004 17:08
|
|
|
A zastanowiłeś się kiedyś nad tym jak wtedy pracuje sprężyna ?? Amortyzator nie działa w pełnym zakresie i jest to taki półśrodek. Najlepiej założyć nawet używki z indeksem czerwonym i będzie OK. Podobno można od VW T1 założyć po obcięciu jednego zwoju ale ja jakoś sobie tego nie wyobrażam. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |1 Cze 2004|, 2004 17:19
|
|
|
Zgadza sie ze to jest plosrodek ale jak napisal kolega Jasam decyduje cena. Najprosciej byloby kupic nowe sprezyny i klopot z glowy oraz duzo lzejsza kieszen. Zgadza sie ze po zalozeniu takich gum sprezyna oraz amortyzator nie chodzi tak jak powinien ale czasami lepsze to niz wleczenie hakiem po ziemi W kazdym badz razie mialem taki patent zastosowany w poprzednim Scorpio i nie narzekalem. Samochod byl twardy tak jak lubie , nie przechylal sie na zakretach no i po zaladowaniu 5 osob + bagaz nie balem sie ze urwe bak |
|
|
|
|
qantan [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Cze 2004|, 2004 18:08
|
|
|
ja mam wstawione wzmocnione od kombi i jest ok.(o ile pamiętam to 155 za sztuczkę) |
|
|
|
|
seru123 [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Cze 2004|, 2004 18:13
|
|
|
40-50 zl uzywka, 80-100 nowy noname.
A na poczatek sprawdz geometrie czy zbieznosc tylu jest oko.
p.s.
Mozna tesh faktycznie nawpychac miedzy zwoje sprezyn gumy, deseczki, cegly albo szmaty....ale to jest auto a nie fura chlopska, wiec proponuje zastosowac stalowe sprężyny :_)))
pzdr |
|
|
|
|
jasam [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Cze 2004|, 2004 18:28
|
|
|
No dzięki za podpowiedzi, mam nadzieje że jeszcze jakieś ciekawe pomysły będą spyłwać
qantan napisał/a: | ja mam wstawione wzmocnione od kombi i jest ok |
na innym forum widziałem sprężyny od kombiaka i rozważam taką możliwość
a na marginesie (PS)
seru123 napisał/a: | ... to jest auto a nie fura chlopska... | myśle że na tym forum wszyscy myślimy podobnie więc niepotrzebnie robisz z tego temat, badam zagadnienie niskiego tyłu.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
seru123 [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Cze 2004|, 2004 19:51
|
|
|
Bezposrednio nawiązałem do zagadnienia niskiego tyłu.
Pozdrawiam
p.s.
Sprawdz czy nie przegniło nadwozie po lewej stronie....mialem tak w Sierce, sprezyna wpadla o 1 zwój. |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |1 Cze 2004|, 2004 23:13
|
|
|
Seru lepiej z samochodu czasami zrobic "chlopska fure" i naklasc nawet słomy niz kupic uzywki ktore bede w takim samym albo nawet gorszym stanie niz te ktore uzywasz do tej pory...
PS. Gumy te sprzedawane sa w sklepach motoryzacyjnych a nie na odpustach tak ze przeznaczenie wydaje mi sie oczywiste |
|
|
|
|
hryniak [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Cze 2004|, 2004 23:45
|
|
|
Seru, a gdzie można dostać te noname za 100 ? i czy do kombiaka będa oki ? |
|
|
|
|
plastic [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Cze 2004|, 2004 23:46
|
|
|
Ja użyłem gum, wsuwając je na ostatni zwój (na dół), rzeby to zrobić musiałem odkręcić amortyzator. Guma ta nie owija całej sprężyny i naprawdę w ekstremalnych warunkach musiała by "dobić". Nie zauważyłem żadnych różnic w prowadzeniu auta, a "dupcia" stała wyżej i koła prościej. Słomy wystającej nie zaobserwowałem |
|
|
|
|
seru123 [Usunięty]
|
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |2 Cze 2004|, 2004 11:49
|
|
|
To: Plastic9
Ano widzisz bo ty troszkę pomyślałeś i wstawiłes gumę w takie miejsce, że nie ogranicza ona zakresu pracy sprężyny a tym samym amortyzatora. Świetne rozwiązanie ale wymaga trochę więcej pracy. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
DaraZ [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Cze 2004|, 2004 18:57
|
|
|
Do tyłu należy kupić 2x gume, która jest do Mercedesa beczki. Podkłada się ją pod spreżyne (nie miedzy zwoje !). Co do sprezyn to wlasnie beczka ma takie sprezyny na przodzie co my z tylu |
|
|
|
|
|