za wysoki kraweznik i nowy problem - przedni zderzak |
Autor |
Wiadomość |
olo [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Lis 2006|, 2006 15:53
|
|
|
adwes napisał/a: | gdzie jeszcze jest mocowany zderzak |
przedni w mk II jest mocowany od dolu na 2 sruby. dostaniesz sie o nich bez problemu. z tego co pamietam to trzeba miec klucz gwiazdka 40 (torx) . i pozniej pod tymi torxami sa jeszcze takie duze sruby na klucz 24. i tu moze byc mala niespodzianka bo owe sruby moga byc zrobione z plastiku i przy mocniejszym kreceniu sie polamia ( jak u mnie). uwazaj na nie bo tylko szrot mnie poratowal. po odkreceniu zderzak zlazi do przodu. ja jeszcze sciagnalem atrapke. czas to jakies 0,5 godz na sciagniecie.pozdr |
Ostatnio zmieniony przez olo |29 Lis 2006|, 2006 18:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |29 Lis 2006|, 2006 16:49
|
|
|
Albo zrzucić lampy przednie a pod nimi są ramiona do zderzaka przykręcone na jedną śrube na klucz 10 abo 13 (nie pamiętam ).
PS.U mnie te śruby na torxy ktoś zamienił na zwykłe 17. |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |29 Lis 2006|, 2006 19:00
|
|
|
adam kubiak napisał/a: | Albo zrzucić lampy przednie a pod nimi są ramiona do zderzaka przykręcone na jedną śrube na klucz 10 abo 13 (nie pamiętam ). | masz rację - to jest bezpieczniejsza opcja bo raczej nic nie urwiesz a zderzak schodzi wtedy z uchwytami. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
adwes [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Lis 2006|, 2006 19:08
|
|
|
dzieki za podpowiedzi,a jak zdejme lampy i potem je zaloze ,to nie poprzestawiam lamp? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |29 Lis 2006|, 2006 20:02
|
|
|
Cytat: | dzieki za podpowiedzi,a jak zdejme lampy i potem je zaloze ,to nie poprzestawiam lamp? | raczej nie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |29 Lis 2006|, 2006 22:40
|
|
|
na pewno nie tylko dokladnie sprawdz jak mocowania srub sa ustawione |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |30 Lis 2006|, 2006 09:55
|
|
|
Kevin Xy, w MK2 są nieco inaczej lampy mocowane ( moim zdaniem dużo gorzej niż w MK1 ) |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |30 Lis 2006|, 2006 10:25
|
|
|
podejrzewam- w mk1 jednak sciagniecie i zalozenie lamp nie przestawia ich |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
Ostatnio zmieniony przez Kevin Xy |30 Lis 2006|, 2006 10:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mmmk [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Lis 2006|, 2006 11:24
|
|
|
ja tam ustawiam po kazdym ruchu lampa. nawet po wymianie zarowek. w koncu koszt u nas od 0 do 15 zl a w nocy to ja nie widze gdzie jade jak sa zle ustawione i oslepiam innych. a w niemczech to chyba tez nie bedzie droga usluga??
pozdrawiam
maciek |
|
|
|
|
adwes [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Lis 2006|, 2006 22:24
|
|
|
nie mam zielonego pojecia ,ile to kosztuje |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Gru 2006|, 2006 10:22
|
|
|
Cytat: | nie mam zielonego pojecia ,ile to kosztuje | a ile może kosztować pokręcenie dwoma śrubkami ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
adwes [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Gru 2006|, 2006 11:52
|
|
|
Dlatego napisalem ,ze nie wiem ,niedaleko mnie jest warsztat prowadzony przez polaköw,ale to chyba zdzierusy,znajomy byl u nich,zeby wymienili mu klocki i plyn hamulcowy,to zawolali 200 €,ja jak na razie nie potrzebowalem warsztatu,no nie liczac jednej wizyty w A.T.U.( ale to hundajem sonata) ,wymieniali mi wszystkie gumy w przednim zawieszeniu ,koncöwki drazköw i stabilizatora - 450 €
[ Dodano: 2006-12-01, 11:54 ]
sory ,stabilizatora nie zrobili ,bo nie mieli czesci |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |1 Gru 2006|, 2006 12:32
|
|
|
adwes napisał/a: | Dlatego napisalem ,ze nie wiem |
strunanie czyta, wiec nie wie zeniejestes w polsce |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Gru 2006|, 2006 12:34
|
|
|
Rafał A.(antek) napisał/a: | strunanie czyta, wiec nie wie zeniejestes w polsce | alez wiem dokładnie, ale ileż może kosztować pokręcenie dwoma śrubkami nawet w niemcowni ? no weź się sam zastanów Rafale. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |1 Gru 2006|, 2006 12:49
|
|
|
hust wie oni tam pewniena to TUV wystawiaja i bog wie co jeszcze |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
|