$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - zagadka - nie chcial zapalic
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zagadka - nie chcial zapalic
Autor Wiadomość
SzerszeN
[Usunięty]

Wysłany: |14 Lis 2004|, 2004 21:38   zagadka - nie chcial zapalic

no wlasnie, przed wczoraj, jezdzilem troche po miescie, pare razy zapalalem
pojechalem po zone do pracy, mielismy jechac na zakupy, odpalilem, zagadal, obroty spadly do zera, zdechl
nie chcial zapalic, ani z gazu ani z benzyny, po przekreceniu kluczyka jakby mial ochote, ale nie zapalal poslzismy na zakupy, po godzinie nadal nie chcial zapalic,

pojechalem po zloma rano, zapalil od pierwszego dotkniecia kluczyka i dzisiaj jezdzilem caly dzie po miescie zadnych problemow

nie mam pojecia co to bylo, mial ktos jakis pomysl?
 
 
MarcinK
[Usunięty]

Wysłany: |14 Lis 2004|, 2004 22:54   

Kiedys zamokl mi przekaznik od gazu (kiepski, nie uszczelniony - Wloski). Objaw byl taki ze jak bylo wilgotno mial problemy z odpalaniem. Scholowalem go do warsztatu (w nocy) a rano panowie byli zdziwieni, bo "pali od pierwszego razu!". I nikt nie mogl znalezc przyczyny. Elektryk tez sie poddal po kilku godzinach. W koncu zgodnie z moja sugestia zmienil przekaznik i bylo po klopocie. Moze u Ciebie to tez to?
 
 
SzerszeN
[Usunięty]

Wysłany: |15 Lis 2004|, 2004 12:35   

tak, tylko ostatnio w wawie jest taka sama pogoda, sucho i nie pada :(
 
 
MarcinK
[Usunięty]

Wysłany: |15 Lis 2004|, 2004 13:38   

Ale, wiem bo tez jestem z Wa-wy, w nocy byly duze mgly...
A to wielkie zrodlo wilgoci.
 
 
SzerszeN
[Usunięty]

Wysłany: |15 Lis 2004|, 2004 15:38   

wiec to tym bardziej przeczy tej teorii :)
bo rano zapalil bez problemu, a problem mial po calym wieczorze jezdzenia kiedy silnik byl rozgrzany i suchy :)
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |15 Lis 2004|, 2004 23:20   

Szerszen nic sie nie łam ja mam to samo :) Z tym ze u mnie to jest uwarunkowane bardziej temperatura powietrza niz silnika. Jak na dworze sa upaly to nie mam co marzyc o odpaleniu goracego silnika. Jak jest zimny to OK. Teraz kiedy jest dosc chlodno nie ma zoznicy czy silnik jest cieply czy zimny. Borykam sie z tym od jakiegos czasu, zjezdzilem kilku mechanikow i nie wiedza co jest :( Kumpel mnie pocieszyl ostatnio ze mial cos takiego w Seacie i dopiero sprzedaz samochodu rozwiazala problem :lol: . Osobiscie podejzewam ze przegrzewa sie jakis uklad tylko jaki i jak to sprawdzic to nie mam za cholere pojecia (mechanicy z reszta tez). Objawy sa i na benzynie i na gazie. Iskra jest, paliwo jest a za cholere nie zapala. Jak ktos bedzie mial jakis pomysl niech szepnie słówko ;)
Pozdrawiam
 
 
 
SzerszeN
[Usunięty]

Wysłany: |16 Lis 2004|, 2004 11:22   

wspolczuje, u mnie na szczescie po raz pierwszy i narazie ostatni odstawil taki numer, ale i tak mnie tak wsciekl ze zaczolem powaznie rozwazac sprzedaz zlona na czesci i mysle ze gdybym mial kawalek placu czy garazu to chyba bym sie nie zastanawial wrrrrrr, ale tak to musze sie nim turlac

no nic, idzie zima muse tylko kupic lusterko i zobaczymy co bedzie dalej, moze po nowym roku jak odetchniemy troche z kasa to stac nas bedzie na kredycik i kupimy wieloryba :)
 
 
maakee
[Usunięty]

Wysłany: |16 Lis 2004|, 2004 13:01   

A może panowie to którys z przekaźników w skrzynce z bezpiecznikami się za bardzo grzeje (jeśli to od temperatury) i po wyłączeniu silnika nie przeskakuje., dopiero jak wystygnie.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |16 Lis 2004|, 2004 13:02   

Sprawdź cewkę zapłonową, i moduł zapłonu a także czujnik położenia wału - na to ostatnie bym najbardziej obstawiał. Będzi eiskra, paliwo tez będzie szło a nie odpali.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |16 Lis 2004|, 2004 13:43   

Faktycznie... moze i masz racje :roll: Musze sprawdzic ten czujnik polozenia walu. Ale czy mialoby to cos wspolnego z temperatura ? Bo tu widze tylko taka zaleznosc.
Dzieki i pozdrawiam :)
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |16 Lis 2004|, 2004 14:38   

Tam czesto jakis olej skapuje jak się pomiesza z błotkiem i innym syfem plus różnice temperatur to może jakies przebicia ma wtedy a na zimnym nie - no ciężko powiedzieć czemu akurat przy ciepłym - kumpel miał takie jaja w Nexii kiedyś i serwis daewoo kilka razy dłubał - wymienili połowe ukadu zasilania i dupa - a jak minęła gwarancja to jakiś koleś mu kazał wymienić immobiliser - i jak ręką odjął. Nie wiem jak ten śmieszny alarm fabryczny działa - może on tez potrafi unieruchomić silnik.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group