|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
zagadka - nie chcial zapalic |
Autor |
Wiadomość |
SzerszeN [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Lis 2004|, 2004 21:38 zagadka - nie chcial zapalic
|
|
|
no wlasnie, przed wczoraj, jezdzilem troche po miescie, pare razy zapalalem
pojechalem po zone do pracy, mielismy jechac na zakupy, odpalilem, zagadal, obroty spadly do zera, zdechl
nie chcial zapalic, ani z gazu ani z benzyny, po przekreceniu kluczyka jakby mial ochote, ale nie zapalal poslzismy na zakupy, po godzinie nadal nie chcial zapalic,
pojechalem po zloma rano, zapalil od pierwszego dotkniecia kluczyka i dzisiaj jezdzilem caly dzie po miescie zadnych problemow
nie mam pojecia co to bylo, mial ktos jakis pomysl? |
|
|
|
|
MarcinK [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Lis 2004|, 2004 22:54
|
|
|
Kiedys zamokl mi przekaznik od gazu (kiepski, nie uszczelniony - Wloski). Objaw byl taki ze jak bylo wilgotno mial problemy z odpalaniem. Scholowalem go do warsztatu (w nocy) a rano panowie byli zdziwieni, bo "pali od pierwszego razu!". I nikt nie mogl znalezc przyczyny. Elektryk tez sie poddal po kilku godzinach. W koncu zgodnie z moja sugestia zmienil przekaznik i bylo po klopocie. Moze u Ciebie to tez to? |
|
|
|
|
SzerszeN [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Lis 2004|, 2004 12:35
|
|
|
tak, tylko ostatnio w wawie jest taka sama pogoda, sucho i nie pada |
|
|
|
|
MarcinK [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Lis 2004|, 2004 13:38
|
|
|
Ale, wiem bo tez jestem z Wa-wy, w nocy byly duze mgly...
A to wielkie zrodlo wilgoci. |
|
|
|
|
SzerszeN [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Lis 2004|, 2004 15:38
|
|
|
wiec to tym bardziej przeczy tej teorii
bo rano zapalil bez problemu, a problem mial po calym wieczorze jezdzenia kiedy silnik byl rozgrzany i suchy |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |15 Lis 2004|, 2004 23:20
|
|
|
Szerszen nic sie nie łam ja mam to samo Z tym ze u mnie to jest uwarunkowane bardziej temperatura powietrza niz silnika. Jak na dworze sa upaly to nie mam co marzyc o odpaleniu goracego silnika. Jak jest zimny to OK. Teraz kiedy jest dosc chlodno nie ma zoznicy czy silnik jest cieply czy zimny. Borykam sie z tym od jakiegos czasu, zjezdzilem kilku mechanikow i nie wiedza co jest Kumpel mnie pocieszyl ostatnio ze mial cos takiego w Seacie i dopiero sprzedaz samochodu rozwiazala problem . Osobiscie podejzewam ze przegrzewa sie jakis uklad tylko jaki i jak to sprawdzic to nie mam za cholere pojecia (mechanicy z reszta tez). Objawy sa i na benzynie i na gazie. Iskra jest, paliwo jest a za cholere nie zapala. Jak ktos bedzie mial jakis pomysl niech szepnie słówko
Pozdrawiam |
|
|
|
|
SzerszeN [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Lis 2004|, 2004 11:22
|
|
|
wspolczuje, u mnie na szczescie po raz pierwszy i narazie ostatni odstawil taki numer, ale i tak mnie tak wsciekl ze zaczolem powaznie rozwazac sprzedaz zlona na czesci i mysle ze gdybym mial kawalek placu czy garazu to chyba bym sie nie zastanawial wrrrrrr, ale tak to musze sie nim turlac
no nic, idzie zima muse tylko kupic lusterko i zobaczymy co bedzie dalej, moze po nowym roku jak odetchniemy troche z kasa to stac nas bedzie na kredycik i kupimy wieloryba |
|
|
|
|
maakee [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Lis 2004|, 2004 13:01
|
|
|
A może panowie to którys z przekaźników w skrzynce z bezpiecznikami się za bardzo grzeje (jeśli to od temperatury) i po wyłączeniu silnika nie przeskakuje., dopiero jak wystygnie. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |16 Lis 2004|, 2004 13:02
|
|
|
Sprawdź cewkę zapłonową, i moduł zapłonu a także czujnik położenia wału - na to ostatnie bym najbardziej obstawiał. Będzi eiskra, paliwo tez będzie szło a nie odpali. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |16 Lis 2004|, 2004 13:43
|
|
|
Faktycznie... moze i masz racje Musze sprawdzic ten czujnik polozenia walu. Ale czy mialoby to cos wspolnego z temperatura ? Bo tu widze tylko taka zaleznosc.
Dzieki i pozdrawiam |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |16 Lis 2004|, 2004 14:38
|
|
|
Tam czesto jakis olej skapuje jak się pomiesza z błotkiem i innym syfem plus różnice temperatur to może jakies przebicia ma wtedy a na zimnym nie - no ciężko powiedzieć czemu akurat przy ciepłym - kumpel miał takie jaja w Nexii kiedyś i serwis daewoo kilka razy dłubał - wymienili połowe ukadu zasilania i dupa - a jak minęła gwarancja to jakiś koleś mu kazał wymienić immobiliser - i jak ręką odjął. Nie wiem jak ten śmieszny alarm fabryczny działa - może on tez potrafi unieruchomić silnik. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |