Wolne obroty dohac mk2 |
Autor |
Wiadomość |
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |25 Gru 2014|, 2014 10:32
|
|
|
lukas2 napisał/a: | I przyczepkę z dystrybutorem |
tak tak bo 2,9 to paaanie ze 30 lytry musi spalić |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |25 Gru 2014|, 2014 12:39
|
|
|
lukas2 napisał/a: | pepi napisał/a:
bardziej coś z przepustnicą
Przepustnica też podmieniona cały czas to samo |
Wymieniałeś przepustnicę czy potencjometr ?
Przepustnica może być brudna , może przyda jej się porządna kąpiel z szorowaniem ? |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
zibi8556
LKS 2U98
Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53 Dołączył: 06 Gru 2013 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: |25 Gru 2014|, 2014 13:55
|
|
|
YaKuZ napisał/a: |
lukas2 napisał/a:
I przyczepkę z dystrybutorem
tak tak bo 2,9 to paaanie ze 30 lytry musi spalić |
Właśnie podobne durne myślenie powstrzymało mnie przed zakupem cosa , czego teraz żałuje ale to nic , jeszcze wszystko może się zdarzyć |
_________________ Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać.... |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |26 Gru 2014|, 2014 10:03
|
|
|
Romek przepustnica tez była wymieniana i przy okazji wykąpana kompleksowo została. Jest czysta bo patrzałem ostatnio.
A i dajcie se na luz z wyższością 2.9 nad dohacem. Każdy jeździ czym mu pasuje. Ja jestem zadowolony ze swojego dohacyka. |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |26 Gru 2014|, 2014 10:08
|
|
|
Ja też w szczegulności jak smarze kapcia |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
Tomasz czechy
Auto: Sierra 92 DOHC, automat, hatch
Dołączył: 21 Lis 2013 Skąd: Lubań
|
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 15:12 Re: wolje obroty dohac mk2
|
|
|
lukas2 napisał/a: |
Wczoraj założyłem nowego krokowca i zmieniło się że po jego odłączeniu auto gaśnie czyli prawidłowo, lewizny brak.
|
za 100 razy pisalem, po odłączeniu krokowca musi silnik dzialac na wolnych obrotach
ok 750-850 rpm !!!! Tak bylo ustawiane we fabryce, jak gasnie to zle, nawet potem niemozna zrobic diagnostyke v trybie dynamicznym .... |
|
|
|
|
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 17:47
|
|
|
Tomasz czechy napisał/a: | za 100 razy pisalem, po odłączeniu krokowca musi silnik dzialac na wolnych obrotach
ok 750-850 rpm |
hmmm jakieś nowości...a skąd będzie brał tlen skoro przepustnice zamknięte i zawór ebj będzie zamknięty? |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
Tomasz czechy
Auto: Sierra 92 DOHC, automat, hatch
Dołączył: 21 Lis 2013 Skąd: Lubań
|
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 18:16
|
|
|
Od tego jest wlasnie ten By-pass okolo przepustnicy ( ta srubka obok przepustnicy ) |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 19:30
|
|
|
YaKuZ napisał/a: | a skąd będzie brał tlen skoro przepustnice zamknięte i zawór ebj będzie zamknięty? |
Z powietrza |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 20:56
|
|
|
może masz jakość bezczelność |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 21:13
|
|
|
chyba "bezszczelnośc" |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 21:21
|
|
|
bardziej od szczelności |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |27 Gru 2014|, 2014 21:34 Re: wolje obroty dohac mk2
|
|
|
Tomasz czechy napisał/a: | lukas2 napisał/a: |
Wczoraj założyłem nowego krokowca i zmieniło się że po jego odłączeniu auto gaśnie czyli prawidłowo, lewizny brak.
|
za 100 razy pisalem, po odłączeniu krokowca musi silnik dzialac na wolnych obrotach
ok 750-850 rpm !!!! Tak bylo ustawiane we fabryce, jak gasnie to zle, nawet potem niemozna zrobic diagnostyke v trybie dynamicznym .... |
Gdzie takie bajki puszczają? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |28 Gru 2014|, 2014 03:17
|
|
|
Też pierwsze słyszę że bez krokowca silnim pracuje... w oczatym gaśnie od raxu po odłączeniu ebj....u mnie w mk2 też jak mu śrubę wkręcę więc lewizny żadnej nie ma |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
Tomasz czechy
Auto: Sierra 92 DOHC, automat, hatch
Dołączył: 21 Lis 2013 Skąd: Lubań
|
Wysłany: |28 Gru 2014|, 2014 10:27
|
|
|
A dlaczego jest u przepustnicy by-pass?
Jak zrobisz test dynamiczny jak po kodu 60 ecu odlacza krokowiec i silnik gasnie ....???
Prawidlowe ustawienie biegu jalowego trzeba robic v trybie diagnostycznym 60, i ustawia sie o 100-150 rpm mniej niz trzyma krokowiec.
Jak sie nieznasz na diagnostce to mozna wyregulowac bieg jalowy tym zposobem:
1. Umyta czysta przepustnica ( wymyta i dziurka dla by-pass, za 20-25 lat jest napewno zaklejona, dlatego gasnie po odlaczenie krokowca )
2. Podgrzany silnik ( min 80°C )
3. wszystko z el. wylaczone ( swiatla, dmuchawa, radio ... )
4. odlaczasz krokowiec i szrubka regulujesz obroty na 750 rpm
5. podpinasz zpowrotem krokowiec
6. koniec
Tym zposobem sie regujuje obroty na dohc 8V, ohc efi, Ohv 6V efi ( u ohc i ohv sie ustawia szrubka ktora podpiera klape przepustnicy )
Tak robia wszystkie serwisy forda na zachodzie, polska to nie zachod |
|
|
|
|
|