a gdyby tak 2.5 tdi z audi/VW |
Autor |
Wiadomość |
Platyn [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Mar 2009|, 2009 21:19
|
|
|
grzechu913 napisał/a: | a jak juz szalec to 3.0 z BMW wcisnac i bezie 220KM i 400Nm albo i wiecej |
Byłoby faaaajnie tylko spójrz jaką ta buma ma komorę silnika. Nie dość że długa to jeszcze szeroka. |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |30 Mar 2009|, 2009 21:21
|
|
|
Nie wiem o co chodzi z tym,ze 1.9 to za maly silnik. W Audi A6,nawet poczciwa stukonna 1.9 na EDC zdanża. Zaswapowanie takiej jednostki to bula z maslem. Jezeli jeszcze trafilby sie wzdluzny z A6 lub z A4,nawet z B 5tki,to swap mechaniczny zajalby gora tydzien. Bez astronomicznych kosztow.Jak ktos ma wieloryba bez silniora to mozna zrobic eksperymenta. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Platyn [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Mar 2009|, 2009 21:25
|
|
|
slawektg, Tylko wtedy to będzie zwykłe scorpio ze zwykłym silnikiem 1.9TDI a to ma być Scorpio2.5 V6TDI Cosworth Zobacz jak to dumnie wygląda |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |30 Mar 2009|, 2009 21:27
|
|
|
To zawsze mozna zainstalowac na silniku pokrywe z cossa wraz z baranimi rogami. Sie nie skumaja. |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
grzechu913
Auto: Ford C-MAX 1.5 EB200 17r
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2005 Skąd: Chrzanow
|
Wysłany: |30 Mar 2009|, 2009 21:27
|
|
|
wiem i dlatego polecam 1,9 bo 4 garki ma nie jest duzy wiec miejsca bedzie a zrobic z niego ok 180KM to nie problem albo nawet nie szalec za bardzo to 130-150KM wystarczy ,wiadomo kultura pracy tego silnika pozostawia wiele do zyczenia ,ale wedlug mnie to najlepsza opcja ,silnik wychaczy za ok 3 tys do tego kompa czujniki na pedal gazu itp potem spaic to z skrzynka biegow od VM-a chyba ze sa jakies inne pomysly to z inna i mozna smigac spalanie bedzie pewnie podobne bo 8-10L w miescie wiec do przelkniecia,wiadomo ze to nie oplacalne ale jak ktos chce sie w to bawic ma mozliwosci samemu to zrobic to ja nie odradzam sam kiedys myslalem do swojego wsadzic 2,9 cosworta tylko ze mi przeszlo bo troche awaryjne te silniki sa a nie wiem jaki by sie trafil na dawce ,ale moze kiedys z nudow jak sie trafi jaki rozbitek do 2tys zl to moze sie pobawie w to |
_________________ Bylo scorpio 2.0 16V 95r LPG |
|
|
|
|
Platyn [Usunięty]
|
Wysłany: |30 Mar 2009|, 2009 21:41
|
|
|
slawektg napisał/a: | To zawsze mozna zainstalowac na silniku pokrywe z cossa wraz z baranimi rogami. Sie nie skumaja. |
Bo ja wiem |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |30 Mar 2009|, 2009 22:24
|
|
|
czemu?przeciez nawet grzechocze jak zimny coss |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
YGH
Jaco
Auto: Laguna II 1.9dCi, Golf II GTD
Pomógł: 15 razy Dołączył: 12 Paź 2007 Skąd: Wodzisław Śl.
|
Wysłany: |31 Mar 2009|, 2009 16:53
|
|
|
Kumpel ma Golfa V i w nim silnik 1.9 TDI po chipie! Pokazywał wykaz z hamowni to ma 150KM i 420Nm!!! te auto faktycznie leci!! A z tym tuningiem 1.9TDI jak pisze grzechu913 można lekko do 180KM więc jak co to ja bym był bardziej skłonny na te 1.9 niż 2.5. Łatwiej by było wpakować, obsługiwać, no i części tańsze. Choć z drugiej strony 2.5 lepiej brzmi |
|
|
|
|
adamf
Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2007 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: |31 Mar 2009|, 2009 19:09
|
|
|
witam czytam te wszystkie pomysły i zastanawiam się o co tak naprawdę chodzi ;zwiększenie -zmniejszenie np.palania, ilość cylindrów a może tylko sie DOBRZE NAROBIC I WYWALAĆ KASE. ZAPRASZAM wszystkich tych MARZYCIELI do mojego Garażu pokaże wam jak wyglądają popękane tloki rozerwana flensza -kryza ,pourywane korbowody dziury w bloku jest to owoc własnie takich kombinacji,zwiększania mocy.DOBRZE prowadzony vm niema najmniejszego problemu z niczym np;mój zamyka 200na zegarku spala przyzwoicie 6,5do9 l ON.Przspieszenie jest bdb. pozdrawiam adamf................. |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |31 Mar 2009|, 2009 20:51
|
|
|
adamf napisał/a: | wszystkich tych MARZYCIELI | Adam, do mnie pijesz? |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
Platyn [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Mar 2009|, 2009 20:56
|
|
|
adamf, Ja przypuszczam że chodzi poprostu o ideę. Jak wszyscy zdajemy sobie sprawę scorpio to nasze ukochane autka. A że silniki w nich nie zawsze są kochane (czyt. mogłyby być lepsze) człowiekowi różne pomysły przychodzą do głowy. Największe sukcesy wynalazców i konstruktorów rodziły się w bólach i cierpieniu.
Jakbym nie miał uszu to bym się uśmiechał dookoła głowy widząc scorpio z V6 pochodzące z Audi.
Nikt tego wcześniej nie robił, ktoś musi być pierwszy. Kiedyś. |
|
|
|
|
adamf
Auto: ford scorpio 2,5TD
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2007 Skąd: Lubaczów
|
Wysłany: |31 Mar 2009|, 2009 21:03
|
|
|
NAPISAŁEM wyrażnie ,,zapraszam ,,niama tam mowy o PICIU DO KOGOKOLWIEK.............. |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |31 Mar 2009|, 2009 21:06
|
|
|
Nie musisz krzyczec. Ja natomiast chetnie bym sie z Toba napil... |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
dajmispokoj [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Mar 2009|, 2009 23:11
|
|
|
przekazalem sugestie znajomemu, ma jescze z mechaniorem pogadac odnosnie jego fantazji i okaze sie co i jak , jesli dojdzie do skutku dam znac jak postepy |
|
|
|
|
--Marcin--
603-773-876
Auto: nr.1 '89 2.9 12v ASB Lift Ghia - BLOS
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 18 Cze 2007 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |3 Kwi 2009|, 2009 13:26
|
|
|
Platyn napisał/a: | A że silniki w nich nie zawsze są kochane (czyt. mogłyby być lepsze) |
tylko ciekawe dlaczego np. silnik 2,9 12v jest tak poszukiwany i chętnie ładowany do ścierek, capri, dżipów i innych kosiarek |
_________________ Było: Malunczini 126p, Sierra Coupe 1,8 CVH
Jest: nr 1 od 10 lat, nr 2-2.9 MSB, nr 3-2.4 MSB, nr 4-2.9 MSB, nr 5-2,3 DOHC 16V >= 4 x V6 + R4 =< |
|
|
|
|
|