Ciśnienie paliwa |
Autor |
Wiadomość |
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |17 Sie 2021|, 2021 11:41
|
|
|
Może jeździli do suchego baku ? |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |17 Sie 2021|, 2021 13:59
|
|
|
Oni zrobili 5km bo strzeliłem zdjęcie licznika w dniu kiedy im auto zostawiłem, na postoju kręcili widocznie. Strasznie cicho ta pompa pracuje...
[ Dodano: |17 Sie 2021|, 2021 14:51 ]
A jak usłyszę ją dobrze to odpala od obrotu wałem. |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |21 Sie 2021|, 2021 20:36
|
|
|
Up |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |22 Sie 2021|, 2021 12:49
|
|
|
Dzięki Romek
A więc, zmierzyłem ciśnienie paliwa i wyszło tak po przekręceniu kluczyka na zapłon:
Po odpaleniu było 3 bary, po zgaszeniu wygląda na to że ciśnienie gdzieś ucieka i jakby zapowietrzał się układ ? Bo już po godzinie trzeba znowu kręcić parę sekund żeby odpalił, po czym po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pali na strzała. Co może być nie tak ? Pompa nie trzyma ? Czy regulator ciśnienia się kończy? Brak mi już pomysłów, może wy macie jakiś ? |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |22 Sie 2021|, 2021 17:15
|
|
|
Po wyłączeniu silnika spada od razu? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |22 Sie 2021|, 2021 19:38
|
|
|
pablo19 napisał/a: | Po wyłączeniu silnika spada od razu? | to manometr do sprawdzania ciśnienia opon, nie miałem innego, ale nie spada od razu, wczoraj z 2.8bar przez 40min spadło do 2.3bar, ale pomysłów nie mam |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Sie 2021|, 2021 16:04
|
|
|
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | wczoraj z 2.8bar przez 40min spadło do 2.3bar | no to jest ok |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |3 Wrz 2021|, 2021 00:21
|
|
|
Struna napisał/a: | Kamil_Scorpio_ napisał/a: | wczoraj z 2.8bar przez 40min spadło do 2.3bar | no to jest ok |
Jeśli po odpaleniu było 3 bary, to jest mocno nie OK, 3 bary to powinny byc w stosunku do ciśnienia w kolektorze, na biegu jałowym jest tam podciśnienie, wioęc i ciśnienie paliwa mniejsze, ok. 1,7 bara.
Regulator ciśnienia jest właściwie podpięty? |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |3 Wrz 2021|, 2021 23:38
|
|
|
trzypion napisał/a: | ciśnienie paliwa mniejsze, ok. 1,7 bara. | chyba Ci się z jakimś innym autem pomyliło. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |5 Wrz 2021|, 2021 01:11
|
|
|
Struna napisał/a: | trzypion napisał/a: | ciśnienie paliwa mniejsze, ok. 1,7 bara. | chyba Ci się z jakimś innym autem pomyliło. |
Absolutnie nie. Regulator trzyma ciśnienie paliwa w odniesieniu do ciśnienia powietrza w kolektorze, a nie do ciśnienia atmosferycznego. Na biegu jałowym masz spore podciśnienie w kolektorze i o tyle samo względem ciśnienia atmosferycznego spada ciśnienie paliwa na magistrali zasilającej.
Zobacz jak to chodzi w DOHC 2.3: http://trzypion.oldfield.org.pl/FST/Cisnienie.avi |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |6 Wrz 2021|, 2021 17:55
|
|
|
Problem wstępnie rozwiązany, winny jest reduktor gazu KME Gold który puszcza gaz przez podciśnienie do kolektora dolotowego. Po odpięciu węża zasilającego listwę wtryskową LPG auto pali od strzała. |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |6 Wrz 2021|, 2021 22:07
|
|
|
trzypion napisał/a: | Struna napisał/a: | trzypion napisał/a: | ciśnienie paliwa mniejsze, ok. 1,7 bara. | chyba Ci się z jakimś innym autem pomyliło. |
Absolutnie nie. Regulator trzyma ciśnienie paliwa w odniesieniu do ciśnienia powietrza w kolektorze, a nie do ciśnienia atmosferycznego. Na biegu jałowym masz spore podciśnienie w kolektorze i o tyle samo względem ciśnienia atmosferycznego spada ciśnienie paliwa na magistrali zasilającej.
Zobacz jak to chodzi w DOHC 2.3: http://trzypion.oldfield.org.pl/FST/Cisnienie.avi |
2.9 12V ma mieć 3 bary, przy częściowym i pełnym obciążeniu, 2.4 12V ma mieć 2,7 bara jw. to może Twoje 2.3 miało prawidłowo mniej. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Wrz 2021|, 2021 02:40
|
|
|
trzypion napisał/a: | Absolutnie nie. Regulator trzyma ciśnienie paliwa w odniesieniu do ciśnienia powietrza w kolektorze, a nie do ciśnienia atmosferycznego. Na biegu jałowym masz spore podciśnienie w kolektorze i o tyle samo względem ciśnienia atmosferycznego spada ciśnienie paliwa na magistrali zasilającej. |
W sprawnym aucie masz jakieś 0,3 - 0,35 bara ciśnienia bezwzględnego w kolektorze na jałowych ( auto rozgrzane )
Zakładając dla uproszczenia że atmosferyczne to 1 bar, więc podciśnienia masz 0,65-0,7 bara więc max o tyle może występować zmiana ( obniżenie ) ciśnienia względem braku podciśnienia.
To jakim cudem z 3 barów ma Ci się zrobić 1,7 ? Wykonaj proste działanie - 3 bar - 0,7 bar = ???
Chyba, że CI się literówka trafiła i 2,7 miałeś na myśli a nie 1,7
[ Dodano: Wto 07 Wrz, 2021 ]
pablo19 napisał/a: | może Twoje 2.3 miało prawidłowo mniej. | no way - 2.3 to najbardziej "wysilony" silnik w gamie scorpio, to generuje więcej koni z gara niż kosa. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |8 Wrz 2021|, 2021 00:12
|
|
|
Dlatego szkoda czasu na dyskusję z matołem |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |15 Wrz 2021|, 2021 01:01
|
|
|
ford2fast napisał/a: | Dlatego szkoda czasu na dyskusję z matołem |
Co zapewne jest przyczyną, że masz tak mało partnerów do rozmowy
[ Dodano: |15 Wrz 2021|, 2021 01:02 ]
Struna napisał/a: |
Chyba, że CI się literówka trafiła i 2,7 miałeś na myśli a nie 1,7 |
No właśnie
Poniżej 2 nie zejdzie nigdy, więcej niz próżnia się nie da |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
|