SREBROLL 2.9 MSB 90' |
Autor |
Wiadomość |
Macross
Auto: '90 2.9 ASB Sedan
Wiek: 48 Dołączył: 26 Kwi 2017 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |26 Mar 2019|, 2019 23:40
|
|
|
Te felgi to co to za felgi? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Macross
Auto: '90 2.9 ASB Sedan
Wiek: 48 Dołączył: 26 Kwi 2017 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |27 Mar 2019|, 2019 00:15
|
|
|
Fela INTRA CR75
szerokie nie prowadzi się tylko wygląda
potrzeba mi zawias od MK3 nie będzie super, ale będzie lepiej
umarły popychacze, regulacja już nie pomaga zimą wywalił uszczelkę pod lewą czapką czeka transplantacja serca silnik czeka na stojaku, i naprawa sprzęgła,
Tu mam pytanie może ktoś doradzi coś poradzi czy strugać używany komplet z diesla ze sztywną tarczą czy kupić nowe z tłumikami. Zamieściłem posta
Samochód służy do jazdy i do zabawy ale tłumiki na sprzęgle nie wytrzymują.
Proszę o poradę
http://ford-scorpio.pl/fo...er=asc&start=15 |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |27 Mar 2019|, 2019 08:02
|
|
|
Jakie parametry mają te felgi? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Macross
Auto: '90 2.9 ASB Sedan
Wiek: 48 Dołączył: 26 Kwi 2017 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |27 Mar 2019|, 2019 23:55
|
|
|
17 8,5 et30 i 9,5 et25 |
|
|
|
|
Macross
Auto: '90 2.9 ASB Sedan
Wiek: 48 Dołączył: 26 Kwi 2017 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |16 Sty 2020|, 2020 20:10
|
|
|
Witam wszystkich po przerwie prawie rocznej
dalej na codzień jeżdżę Scorpio choć problem z rudą coraz większy
Srebrol dostał sprzęgło ( nową tarczę) i nowy silnik z nalotem 240kkm wyciągnięty z innego trupa nie chodzącego od 15 lat i chodzi bardzo ładnie.
przeniosłem też parownik w inne miejsce zrobiłem bypass na małym obiegu chłodziwa i tam się podłączyłem
ciekawe dlaczego gaziarze tak nie robią tylko wpinają się w obieg nagrzewnicy i ciągną metry węzy przez całą komorę silnika co wyglada fatalanie
Pozdrawiam
https://postimg.cc/m1wJPgmG |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |18 Sty 2020|, 2020 07:47
|
|
|
Macross napisał/a: | ciekawe dlaczego gaziarze tak nie robią tylko wpinają się w obieg nagrzewnicy |
Ano dlatego, żeby uniknąć, jak przyjdzie zima, postów typu "olaboga, nie mam ogrzewania". Bo całe ciepło łyka parownik, a to co po trójniku na nagrzewnicę idzie to ochłapy jedynie. Przy szeregowym wpięciu nie ma problemu. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Macross
Auto: '90 2.9 ASB Sedan
Wiek: 48 Dołączył: 26 Kwi 2017 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |20 Sty 2020|, 2020 21:34
|
|
|
ok dobra rozumiem
ja własnie przy podłączeniu wykonałem obejscie dodatkowe na którym zamontowałem parownik tak że grubszym przewodem chłodziwo wraca zaraz do pompy a obejściem idzie na parownik chciałem żeby parownik zimą dostawał od razu ciepły płyn do grzania ale żeby też nie powodować oporów w układzie chłodzenia parownik jest na obejściu. sprawdza się bardzo dobrze parownik nie zamarza a nagrzewnica oddaję ciepło bardzo szybko po uruchomieniu silnika. Wydaję mi się że jest to lepsze rozwiązanie gdyż mamy krótkie węże do wody i do gazu z parownika na blosa i zalety jak wyżej napisałem, ale to tylko moje zdanie. |
|
|
|
|
|