Korbowody 2.0 16v / 2.3 16v |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz S.
Auto: '92 2.0 N9E sedan
Dołączył: 02 Maj 2017 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |15 Sie 2017|, 2017 12:03 Korbowody 2.0 16v / 2.3 16v
|
|
|
Witajcie,
składam pewną wydumkę i szukam wiedzy na temat długości korb 2.0/2.3, jakiej są długości oraz czy są takie same?
Czy korba 2.0 16v ma główkę pod sworzeń 21 mm jak 2.3 czy 20,6 mm jak 2.0 8v?
Czy korba 2.0 8v jest identyczna długością z 2.0 16v?
Z góry dziękuje za odpowiedzi, zaoszczędzą mi one pieniędzy na kupowanie korb w ciemno |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |25 Paź 2018|, 2018 19:38
|
|
|
korba z 2,3 nie ma otworu natrysku na denko tłoka, geometrycznie to samo co 2,0 8/16V. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |26 Paź 2018|, 2018 09:35
|
|
|
2.0 16v miało natrysk na denko a w 2.3 wywalili ... szkoda |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |26 Paź 2018|, 2018 18:52
|
|
|
W sumie jakby sie ktoś uparł, to można dorobić |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Paź 2018|, 2018 23:29
|
|
|
Pewnie z racji na wałki wyrównoważające i ich smarowanie już brakło pary na natrysk |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |27 Paź 2018|, 2018 14:26
|
|
|
Raczej przemyślana konstrukcja z premedytacją, bez tego też jeździ, najwyżej sworznie zacznie być słychać wcześniej, niż w 2,0, co z resztą ma miejsce. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |28 Paź 2018|, 2018 15:53
|
|
|
Jedna operacja technologiczna miej, parę centów zostaje w kieszeni. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |28 Paź 2018|, 2018 17:14
|
|
|
i sworznie zaczną pukać wcześniej, może i tłok pęknie |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |29 Paź 2018|, 2018 22:43
|
|
|
...i nowe auto sie sprzeda. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |4 Lis 2018|, 2018 08:05
|
|
|
vik tak z ciekawosci zapytam, korba ma jakiś otwór pod natrysk?? bo w n3a nie wiem jak to wygląda, bo zetec 2.0 ma natrysk to ma tylko podcięcie na tłoku ale korbowód nie ma niczego. |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |4 Lis 2018|, 2018 10:08
|
|
|
W 2,0 8V jest otwór w korbowodzie na stopie i otwór w półpanewce, z którego leci olej pod denko tłoka |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Łukasz S.
Auto: '92 2.0 N9E sedan
Dołączył: 02 Maj 2017 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |10 Kwi 2019|, 2019 21:02
|
|
|
I można sobie ten "natrysk" dorobić w 2.3 |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |11 Kwi 2019|, 2019 12:08
|
|
|
właśnie tak zaraz będe robił, tylko jeszcze muszę się zastanowić czy uzyć bloku od 2.3 bo raczej rozwiert pójdzie 2.0 i korby wał tłoki pójdą z 2.3 |
|
|
|
|
|