Filtr LPG |
Autor |
Wiadomość |
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Pablo 95Krk
Pablo 95Krk
Auto: Scorpio MKIII '95 2.0 16V DOHC sedan+LPG
Wiek: 49 Dołączył: 12 Mar 2015 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |24 Lip 2016|, 2016 23:20
|
|
|
pepi napisał/a: | polska to dziwny kraj
jeden robi 50 tys na filtrach to znaczy ja
bo nie ma po co zmieniać wtryski mam już ...
drugi zmienia co 10 tys
ostatnio był gość na forum lpg któremu za;lepiło po kilkuset kilometrach
Więc morał z tego taki że nie ma reguły |
O to tak też można by "Czaje" po 50 tys wymieniać? No niewiedza kosztuje po 2-3 latach zaoszczędziłbym na Alexa i potem po 6latach kupiłbym drugiego ... Top chyba zalezy co sie wleje do baku. Ja po Rumunii wymieniam filtry tankując tam tylko na Petrom, Lukoilu i Mol-u... A Ty Pepi gdzie tankujesz ... autko oczywiście ... |
_________________ Opel Vectra C 2003r.
Ford Scorpio 2.0 Dohc 95r. |
|
|
|
|
mariusz_technik
mariusz
Auto: Opel Zafira B 1.8 + lpg 2006'
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 19 Paź 2011 Skąd: JAWOR
|
Wysłany: |5 Sie 2016|, 2016 11:40
|
|
|
ja pierwszy raz filtry wymieniłem po 15 tyś, ale ten fazy ciekłej był czyściutki, a fazy lotnej to nie wiem bo nie rozcinałem. W każdym razie stwierdziłem że nie będę tak często wymieniał. Tankuję tylko na Orlenie |
_________________ Były Taunusy, Granady
Scorpio też:
Mk1 2.0 w sedanie
mk2 2.9 12V KOMBI 4x4
mk3 2.3 i Coss
Voyager 3.3
Obecnie OPEL ZAFIRA C 1.4 turbo 2013r |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Sie 2016|, 2016 12:02
|
|
|
ciekłej można śmiało co 30 kkm, lotna co 15 kkm |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Pablo 95Krk
Pablo 95Krk
Auto: Scorpio MKIII '95 2.0 16V DOHC sedan+LPG
Wiek: 49 Dołączył: 12 Mar 2015 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |5 Sie 2016|, 2016 14:04
|
|
|
a okej. dzięki! |
_________________ Opel Vectra C 2003r.
Ford Scorpio 2.0 Dohc 95r. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |12 Mar 2017|, 2017 14:28
|
|
|
Jak myślicie, kupować sam wkład, czy zestaw z oringami? W sumie nawet go nie rozkręcałem przy montażu. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |12 Mar 2017|, 2017 20:09
|
|
|
pablo19 napisał/a: | Jak myślicie, kupować sam wkład, czy zestaw z oringami? W sumie nawet go nie rozkręcałem przy montażu. |
Sam wkład Tylko przyda się jakiś środek czyszczący do tej dolnej części, kieliszka tego bo lubi się tam syf zbierać też... ja tam popryskałem, 1h odczekałem, wydmuchałem sprężonym powietrzem, nowy filtr i poszło Widziałeś z resztą Paweł jak wyglądał filtr po 12msc tankowania tylko i wyłączenie na ORLENIE gazu teraz znów się szykuję na przegląd to będą fotki |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |12 Mar 2017|, 2017 20:17
|
|
|
pablo19 napisał/a: | kupować sam wkład, czy zestaw z oringami | ja zawsze kupuję 1/2, tzn jeden zestaw z oringami i dwa gołe filtry. Jak się okazuje, że trzeba zmienić oringi to wymieniam, jak nie to idą w ostatnią zmianę tj. co trzecią. |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Mar 2017|, 2017 10:18
|
|
|
ten mały cienki ( sporo osób wogóle go nie zauważa ) koniecznie trzeba przełożyć ze starego wkładu, a najlepiej wymienić - jest krytycznym elementem zapewniającym poprawne działanie filtra, bez niego będzie puszczał zanieczyszczenia. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |13 Mar 2017|, 2017 15:39
|
|
|
ten nasadzany na śrubę, czy "rdzeń" obudowy? |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Mar 2017|, 2017 16:04
|
|
|
ja o wkładzie fazy lotnej Alex-a - Kamil_Scorpio_ zdaje się właśnie o takim pisał. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |13 Mar 2017|, 2017 17:30
|
|
|
jacha |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Mar 2017|, 2017 17:31
|
|
|
przy fazie ciekłej oringi też istotne |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|