$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - BOA - na ciepło ciężko zapala
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
BOA - na ciepło ciężko zapala
Autor Wiadomość
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |22 Lut 2017|, 2017 08:29   

Jaaaarozzzz robimy zakład? :P sprawdzaj błedy tą enigmą co kupiles i rob rob bo musisz stac obok mnie na zlocie bo zawsze moje boa jest smutne. Chociaz ja bym celowal w lewizne, sprawdzil poprawne ustawienie przepustnicy bo moze wiecznie podparta, moge Ci wyslac drugiego ebjota do testu ktory trzyma normalne obroty jak chcesz, jak nie bedzie poprawy to mi go odeslesz, sprawdz TPSa bo moze wariuje....masz jeszcze w nim egra? Czy ci ten fLachowiec zaślepil? Moze ciagnie lewizne tamtedy? Miales uszczelki nowe na caly motor?
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |22 Lut 2017|, 2017 09:10   

lukas2, ale ja wiem, że nie ma filozofii i wiem jak podłączyć żarówkę/ diodę. Nie w tym rzecz. Chcę mieć to na dłużej(!) stąd stwierdziłem, że sobie zafunduję, skoro jest taki "cud" zrobiony profesjonalnie :D Tyle.
W sobotę będę miał duuuuużo czasu by siedzieć przy Scorpio i osobiście dojść do przyczyny. Co do mechanika, cóż...z jednej strony dobrze poskładał silnik (co jak słyszę z opowieści na forum nie jest oczywiste w przypadku BOA), ale z drugiej martwi mnie jego podejście - zamiast szukać dalej, podjechać chociażby do ASO by mu zdiagnozowali (sam ma oprogramowanie do BOA, ale brak przejściówki), to rozkłada ręce...
Fakt, ma dużo innych robót i się nie dziwię, że robi tamte, gdzie szybki zarobek i łatwa, szybka wymiana. A w BOA trzeba szukać i stoi już rok, to czemu nie może postać dłużej(?). Stąd wczoraj powiedziałem mu co myślę dosadnie, no i dzisiaj od rana już szukają dalej co jest nie tak. Wtryski ok, szczelność ok, EGR zaślepiony - ok. Tyle wiem dzisiaj. Jak do soboty nie znajdą przyczyny, to ja w sobotę im wybłyskam :D I tyle.
Na pewno zdam relację po sobocie, lub wcześniej jeśli coś wyjdzie.

[ Dodano: |22 Lut 2017|, 2017 09:17 ]
YaKuZ, ja sobie nie wyobrażam, żebym nie przyjechał na zlot. Tak czy inaczej :D Najwyżej koledzy Ci co oczywiście krytykują (szykujcie klucze) wykażą się wiedzą i pokażą co jest nie tak :D
A tak na poważnie, to wszelkie sugestie zapisałem i będę to sprawdzał. Część rzeczy, o które pytasz, wyjaśniłem w poprzednim poście, resztę posprawdzam w sobotę. Przepustnicą nie kręcili, więc podparta nie jest (ale sprawdzę dla zasady), TPSa nie wiem jak sprawdzić, bo nigdy tego nie robiłem (elektryka), uszczelnienia, wszędzie gdzie było rozbierane, są nowe(!). EGR zaślepiony na czas prób (zresztą twierdzą, że niezaślepiony nie powodował zmian w pracy), czy sprawny? Nie wiem. EBJ był sprawny, mimo to wyszorowałem go w ekstrakcyjnej. Zobaczymy po błyskaniu, w razie czego "pożyczę" od Ciebie :) Z góry dziękuję.

[ Dodano: |22 Lut 2017|, 2017 11:43 ]
YaKuZ napisał/a:
i rob rob bo musisz stac obok mnie na zlocie bo zawsze moje boa jest smutne
a co do smutku, to nie smutaj, bo Twoje BOA będzie mieć towarzysza na najbliższym zlocie. Zapewniam.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Vaux 
FSTMember073



Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Wiek: 47
Dołączył: 17 Mar 2005
Skąd: Puławy
Wysłany: |22 Lut 2017|, 2017 21:05   

jaroz napisał/a:
a co do smutku, to nie smutaj, bo Twoje BOA będzie mieć towarzysza na najbliższym zlocie. Zapewniam.


No jasne - mk2 w kolorze szarym z kolonią pod maską ;)
_________________
V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |22 Lut 2017|, 2017 21:13   

jaroz napisał/a:
Yyyyy, że jak? :shock:

Że jeśli masz specjaliste, coz faktu, że operacja A w Seicento pomogła na objaw X wyciąga wniosek, że to samo pomoże w Scorpio BOA, to zmień szybko specjalistę.
A jeśli Twój BOA jeździ, to go zawieź do Krakowa na Opolską, wróć pociągiem, a za pare dni pociągiem zawieź na Opolską trochę gotówki i wróć SPRAWNYM BOA.

Inaczej mówiąc - weź chłopie to auto wstaw do VIK-a i zapomnij o poznańskich partaczach.
Albo kup Seicento. W sumie po DS nie bedziesz miał wielkiej różnicy.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
PiotrekGran 
730 563 952


Auto: 3x24v
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lut 2012
Skąd: Radomsko
Wysłany: |22 Lut 2017|, 2017 23:33   

Hahahahhaahhaha :D
Fajnie się tutaj bawicie, dawno nie byłem :690:

Na warsztat tego mechanika polecam 5L benzyny i zapałki ;)
Szkoda samochodu...
_________________
Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy :-)
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |23 Lut 2017|, 2017 01:18   

trzypion napisał/a:
coz faktu, że operacja A w Seicento pomogła na objaw X wyciąga wniosek, że to samo pomoże w Scorpio BOA
w pewnym zakresie może się to porywać. Niestety w wąskim. I to jest wg mnie czasem trafne (powiedzmy w 25%), a czasem nie (pozostałe 75%). Zakładając podobny poziom technologiczny aut :D
trzypion napisał/a:
A jeśli Twój BOA jeździ, to go zawieź do Krakowa na Opolską, wróć pociągiem, a za pare dni pociągiem zawieź na Opolską trochę gotówki i wróć SPRAWNYM BOA.
Już mi to chodziło po głowie, ale są dwa przeciw: będę jechał do Krakowa w maju, a zlot już w czerwcu, więc....
A po drugie, jadac taki hektar na lejących wtryskach, mogę szybko przytrzeć silnik...więc to, że jeździ, nie gwarantuje bezpiecznej jazdy do celu...
trzypion napisał/a:
Albo kup Seicento. W sumie po DS nie bedziesz miał wielkiej różnicy.
chyba nie jeździłeś DSem...skoro twierdzisz, że nie ma różnicy :D
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Julek 
510 571 845



Auto: '91 2,9 LSD,
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: |23 Lut 2017|, 2017 08:27   

jaroz napisał/a:
Już mi to chodziło po głowie, ale są dwa przeciw: będę jechał do Krakowa w maju, a zlot już w czerwcu, więc....
A po drugie, jadac taki hektar na lejących wtryskach, mogę szybko przytrzeć silnik...więc to, że jeździ, nie gwarantuje bezpiecznej jazdy do celu...

Nie macie w poznaniu autolawet do wynajęcia? Sumując cały czas i kasę, którą tracisz na pisanie postów, jeżdżenie do partaczy, kupowanie dziwnych diodek - dawno wynająłbyś takową, zmarnował jeden dzień i miał sprawę z głowy. Pytanie, czy VIK podejmie się sprzątnięcia tego bałaganu, bo ja tam mechanikiem nie jestem, ale wiem z niewielkiego doświadczenia że nie ma gorszej roboty, niż poprawki po kimś
_________________
Tak to jest normalne, że nie gadasz z bandytami. Nie zapraszasz ich do domu, nie odwiedzasz ich samych. Kto z kim przystaje, takim się staje...
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |23 Lut 2017|, 2017 08:36   

w Poznaniu też jest gosc i o to samo nalezy go zapytac,ale to jest juz obręb jednego miasta wiec laweta odpada
nikt nie lubi poprawiac po kims
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |23 Lut 2017|, 2017 09:02   

Julek, nie ma co demonizować, bo silnik chodzi, więc nie ma tragedii (byłaby gdyby się zderzyły tłoki z zaworami :) ), kwestia jest gdzieś w osprzęcie lub elektryce. Dioda wskaże już jakiś obszar, więc jeden dzień zaczekam. Laweta do Krakowa, to spory wydatek, nie sądzisz?Lepiej poświęcić 48zł, wybadać co jest i to co na lawetę, wydać (tfu, tfu!!!) ewentualnie np. na wiązkę od Jankesa, lub inny element. Czasu i tak nie cofnę, więc nie odzyskam straconego. Teraz chcę jak najszybciej "wydobyć" auto od mechanika, bo totalnie zgnije...stąd zamówiłem diodę, jak i sprawdzę wszystkie Kolegów sugestie.
kat napisał/a:
w Poznaniu też jest gosc
Kat, piszesz znów o kol. Bingo? On ma chroniczny brak czasu. Próbowałem już kiedyś z klimatronikiem (implementacja do Mk2), straciłem tylko czas, kasę i nerwy. Dlatego podziękuję. Jak nie będzie wyjścia, to jest ktoś taki inny, kto mi kiedyś ogarniał wymianę nagrzewnicy w kosie i zna na wylot Fordy.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |23 Lut 2017|, 2017 09:10   

uparłes sie na kolege Bingo,nigdzie nie napisałem,ze o niego chodzi
NIE,TO NIE ON
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |23 Lut 2017|, 2017 09:12   

Kat, wspominałeś już raz o nim. A widzę, że powtarza się sytuacja jak z silnikiem polecanym - enigma - mam się domyśleć któż to :) Napisz kto, ja się skontaktuję i już do przodu, a nie stopniowanie napięcia stosujesz...
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
YaKuZ 
MK1 ONLY?



Auto: Nie Volvo :P
Wiek: 35
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Puławy
Wysłany: |23 Lut 2017|, 2017 09:43   

Wiecie jak ja sie ciesze że sam sobie robie to moje scorpio...:) Jaroz rob bo znow stawiasz piwo na zlocie :P
_________________
VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB :)
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Lut 2017|, 2017 09:44   

jaroz napisał/a:
Dioda wskaże już jakiś obszar,
ROTFL :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
bednarowski 



Auto: 91 Škoda Favorit
Wiek: 32
Dołączył: 23 Maj 2014
Skąd: Gliwice
Wysłany: |23 Lut 2017|, 2017 09:56   

dioda wskaże obszar a to: http://ezotrendy.pl/17-rozdzka-teleskopowa.html doprecyzuje co jest nie tak :P
_________________
If it ain't broke you ain't trying hard enough
 
 
 
kat 



Auto: E38 2,8 Shadow Line
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lis 2006
Skąd: katowice
Wysłany: |23 Lut 2017|, 2017 09:58   

jaroz napisał/a:
Kat, wspominałeś już raz o nim. A widzę, że powtarza się sytuacja jak z silnikiem polecanym - enigma - mam się domyśleć któż to

nie kolego,masz po prostu zapytac,
na silnik podałem ci telefon ,nawet nie raczyles zadzwonic do tego kolesia,zapewniam Cie,ze post w którym piszesz,ze masz w obwodzie namiar na "M" ,bo tak to dokładnie brzmiało ,jest na forum do odszukania

ja prosto odpowiadam na pytania
czy to Bingo-Nie ,to nie Bingo,zgadywanki ciąg dalszy

jak chcesz dorobic wezyki to zadzwoniles,ale jezeli chodzi poskladanie czegos takiego jak silnik to jest ciezko sie zapytac
ja nie mam obowiązku polecac ludzi, ty robisz wg wlasnego uznania kolego Jaroz
a jakbys zapytał konkretnie na pw to bys namiar dostał
_________________
Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group