Lewe powietrze-ebj |
Autor |
Wiadomość |
hleb23
Auto: 95 2.0 8v sedan+LPG
Wiek: 33 Dołączył: 17 Kwi 2012 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |23 Kwi 2016|, 2016 01:01 Lewe powietrze-ebj
|
|
|
Być może zbieg okoliczności ale po wymianie kolektora ssacego na taki wraz z Alu częścią wodna silnik na wolnych ma 1000-1100 obrotów i czasami nim telepie. Zacząłem szukać lewego Powietrza. Zdjalem dolot i przytkalem przepustnice po czym słychać było syczenie powietrza, okazało się ze przez grzybek od ebjta. czy tak powinno być? Przy "zamkniętym" dolocie ebj powinien tak przytrzymywac powietrze? Co dziwne "chyba," to samochód momentalnie gasl jak przepustnica była przymknieta a dziury od ebj nie były niczym przysloniete. Chyba ze za delikatne drgania odpowiadają np. Świece (choć odpala na dotyk) |
_________________ "Proszę nie wrzucać gum do pisuaru, tracą smak" |
|
|
|
|
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |23 Kwi 2016|, 2016 09:37
|
|
|
Wez chocby plaka i popsiukaj na laczeniach, bedziesz slyszal w pracy silnika gdzie lewucha jest jak psikniesz w nia... |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Kwi 2016|, 2016 09:38
|
|
|
nigdzie ma nie syczeć, wez samostart/plaka i psikaj, wkońcu dojdziesz do gdzie jest lewizna.
Jak zapłony wypadają to układ WN do sprawdzenia. |
|
|
|
|
hleb23
Auto: 95 2.0 8v sedan+LPG
Wiek: 33 Dołączył: 17 Kwi 2012 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |23 Kwi 2016|, 2016 10:04
|
|
|
Zrobiłem tak,wyciągnąłem tego grzyba z ebj i przytkalem go paluchem,nie syczy. Jednym słowem chinsko niemiecki ebj kupiony niecałe pół roku temu sie skończył? Po odpieciu wtyczki od ebj silnik dalej delikatnie droga ale obroty spadają do nominalnych 900. Jankes, chyba znowu zakupy musze u ciebie zrobić ;D wymienię jeszcze Świeczki, może tu jest problem |
_________________ "Proszę nie wrzucać gum do pisuaru, tracą smak" |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Kwi 2016|, 2016 10:53
|
|
|
nie wiem o jakim grzybku mowisz
Po odpięciu wtyczki jak jest szczelny dolot, auto ma zgasnac. |
|
|
|
|
hleb23
Auto: 95 2.0 8v sedan+LPG
Wiek: 33 Dołączył: 17 Kwi 2012 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |23 Kwi 2016|, 2016 12:18
|
|
|
Mowie o okrągłym "czymś " na gorze ebj. Teraz po odpieciu ebj obroty spadają ale nie gaśnie |
_________________ "Proszę nie wrzucać gum do pisuaru, tracą smak" |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |23 Kwi 2016|, 2016 13:42
|
|
|
Tego sie nie rozbiera. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |23 Kwi 2016|, 2016 14:47
|
|
|
Rozbiera się Czyści się Niektórzy nawet regulują pokrętełkiem tylko nie pamiętam po co |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
hleb23
Auto: 95 2.0 8v sedan+LPG
Wiek: 33 Dołączył: 17 Kwi 2012 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |23 Kwi 2016|, 2016 16:40
|
|
|
Tam.chyba nie ma gwintu wiec nie wiem po co. Ja to otworzyłem bo przy zasłoniętym dolocie z pod tego "grybka" ciągnęło lewizne, a myślę że nie powinno. Trzeba zmienić ebj ;] |
_________________ "Proszę nie wrzucać gum do pisuaru, tracą smak" |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |23 Kwi 2016|, 2016 17:41
|
|
|
Z tego co pamiętam to po puszczeniu nogi z gazu to z pod tego gdzyba coś się wydostawało a tak nie miało prawa |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
|