Blos czy sekwencja 12v6 |
Autor |
Wiadomość |
jawasaki
Auto: 90 Mk1 2.9 12v ASB
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2012 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: |1 Lis 2015|, 2015 13:04 Blos czy sekwencja 12v6
|
|
|
Jako że nie zbyt jestem zadowolony z obecnej najprostszej instalacji na mixerach to stanąłem przed dylematem. Z jednej strony Blos to w sumie dużo zachodu by nie było i najtaniej założyć, ale czy warto by dopłacić do przerobienia do sekwencji ? Jeśli taki temat był poruszany to proszę mnie opierdzielić ale chciałbym scorpio zostawić sobie już raczej na długoo z sentymentu, i chce mu sprawić niespodziankę więc prosił bym o opinie |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |1 Lis 2015|, 2015 13:18
|
|
|
SEKWENCJA tyle w temacie |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
jawasaki
Auto: 90 Mk1 2.9 12v ASB
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2012 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: |1 Lis 2015|, 2015 13:19
|
|
|
Tak więc dzwonie jutro się umówić na termin do gazownika |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |1 Lis 2015|, 2015 14:14
|
|
|
Na podstawie jednego wpisu? |
|
|
|
|
jawasaki
Auto: 90 Mk1 2.9 12v ASB
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2012 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: |1 Lis 2015|, 2015 14:21
|
|
|
Wole się umówić bo i tak trzeba czekać miesiąc a co do wyboru jakoś sekwencja bardziej za mną przemawiała ale potrzebowałem jakiegoś bodźca by się zdecydować |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |1 Lis 2015|, 2015 14:34
|
|
|
Hmm, ja od siebie powiem tylko że nie dotykam się do mojego gazu w scorpio a Yakuz co jakiś czas psioczy na swoja sekwę |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
Piotr
Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 12 Lip 2007 Skąd: Gorzow Wlkp
|
Wysłany: |1 Lis 2015|, 2015 14:49
|
|
|
bo do 12v podstawa to dobry szybki wtrysk pod tym względem jest bardzo wymagająca... |
_________________ Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak by swoim pojmowaniem sprawy nie peszył przełożonego |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |1 Lis 2015|, 2015 15:02
|
|
|
Piotr napisał/a: | bo do 12v podstawa to dobry szybki wtrysk pod tym względem jest bardzo wymagająca... |
haha Dobrre Dla 12v6 wystarczy dobry reduktor do 200km i blos z metalowym trójnikiem i dolotem od boa. |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Lis 2015|, 2015 15:05
|
|
|
tylko ze koszt blosu i reduktora plus trójnik i dolot to koszt sekwencji |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |1 Lis 2015|, 2015 15:25
|
|
|
Jankes napisał/a: | tylko ze koszt blosu i reduktora plus trójnik i dolot to koszt sekwencji |
Najtańszej, ale dolicz do tego koszty regulacji/kontroli itp. Blos jest nie mal bez awaryjny, do tego sterowanie ma mechaniczne a nie komputerowe. No ale zdanie jak dupa, każdy ma swoją |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |1 Lis 2015|, 2015 15:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Lis 2015|, 2015 16:35
|
|
|
Dokladnie kazdego zdanie, ja po prostu uwazam blos za przestarzaly wynalazek. |
|
|
|
|
Piotr
Auto: daimler 88 + e46 compact
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 12 Lip 2007 Skąd: Gorzow Wlkp
|
Wysłany: |1 Lis 2015|, 2015 17:07
|
|
|
Cytat: |
haha Dobrre Dla 12v6 wystarczy dobry reduktor do 200km i blos z metalowym trójnikiem i dolotem od boa. |
kiedyś się skusiłem zmodyfikować instalacje lpg 12v . Jak masz dobre wtryski to 12v jest bezobsługowe . A w spalaniu i kulturze pracy różnica ogromna |
_________________ Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak by swoim pojmowaniem sprawy nie peszył przełożonego |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |1 Lis 2015|, 2015 18:59
|
|
|
Agisa lub nowego blue boxa z ag i nie ma co szukać |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |1 Lis 2015|, 2015 19:23
|
|
|
A co tylko sterownik ma znaczenie? Myślę że ważniejsza jest reszta niż sterownik |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |1 Lis 2015|, 2015 20:30
|
|
|
Przede wszystkim znalezienie kogoś, kto Ci dobrze ustawi BLOS-a jest trudne. Po drugie, BLOS zazwyczaj pracuje w otwartej pętli, czyli w żaden sposób nie kompensuje zmieniających się warunków, a i skład mieszanki jest idealny tylko w jednym punkcie.
Biorąc pod uwagę, że koszt BLOS-a jest bardzo zbliżony do sekwencji, to IMO nie ma on specjalnie sensu. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
|