podłączenie przełącznika stag 2 w. |
Autor |
Wiadomość |
waljas
Auto: 96 2,0 16V, sedan+lpg
Dołączył: 17 Kwi 2014 Skąd: kleszczewo
|
Wysłany: |28 Lip 2014|, 2014 20:43 podłączenie przełącznika stag 2 w.
|
|
|
Witam.
Posiadam forda scorpio 2,0 16V rok 1996 z instalacją gazową II-generacji AG holenderską.
Od jakiegoś czasu mam problemy z sterownikiem do gazu raz przełącza na gaz innym razem nie, przestał działać silnik krokowy (silnik wymieniony na inny oryginalny ,sprawny) w każdym razie wiele problemów .Zimne luty zlikwidowane w sterowniku zlikwidowane i nic.
Założyłem BLOS-a i problem z poprawnością pracy silnika znikł.ale nadal pozostaje problem z przełączaniem na gaz.Więc postanowiłem wywalić sterownik gazu i założyć Przełącznik gazu STAG 2 W. Z tąd moje pytanie czy ktoś wie gdzie konkretnie podpiąć to ustrojstwo w moim scorpio.W schemacie wiele rzeczy jest jasne ale nie wiem w którym miejscu podpiąć kabel do elektrozaworu benzyny(Jego nie ma) Myślę że raczej trzeba by do listwy sterującej wtryskami by je rozłączało jak jest na gazie.Mile widziane wszelkie sugestie. |
_________________ Witam wszystkich forumowiczów. |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |28 Lip 2014|, 2014 21:19
|
|
|
witaj
przy wtrysku jest inaczej
brązowy to sygnał obrotów zmiana paliwa -zazwyczaj z cewki -masa
wtryskiwacze odcinasz plusy i dajesz właśnie żółty kabel i przekaznik
niebieski to lpg
czarny -masa plus czerwony
biały rezerwa |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
waljas
Auto: 96 2,0 16V, sedan+lpg
Dołączył: 17 Kwi 2014 Skąd: kleszczewo
|
Wysłany: |28 Lip 2014|, 2014 21:29
|
|
|
Dzięki jutro idę instalować powiadomię o rezultatach |
_________________ Witam wszystkich forumowiczów. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |28 Lip 2014|, 2014 22:25
|
|
|
Jak odetniesz już plusy wtryskiwaczom to sprawdź, czy odciąłeś przy okazji plus dla EBJ-ota (po Twojemu silniczka krokowego). Jeżeli odciąłeś to daj obejście od EBJ przed miejsce gdzie odcinasz plusy wtryskiwaczom i wsio. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |29 Lip 2014|, 2014 22:32
|
|
|
to chyba tylko przy 12 v |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |30 Lip 2014|, 2014 08:36
|
|
|
Przy DOHC 8v chyba podobnie. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
waljas
Auto: 96 2,0 16V, sedan+lpg
Dołączył: 17 Kwi 2014 Skąd: kleszczewo
|
Wysłany: |30 Lip 2014|, 2014 21:19
|
|
|
Zabrałem się za regenerację wiązki silnika ponieważ ta była z wcinkami do kompa II-generacji,a posiadałem nie tknięta.Dla tego trochę to potrwa.
Przełącznik podłączę do wiązki zregenerowanej.Powiadomię o rezultacie. |
_________________ Witam wszystkich forumowiczów. |
|
|
|
|
|