Halo! Nic sie nie psuje? |
Autor |
Wiadomość |
Waski
FST Member 000
Auto: FF '94 1.3 hitleredyszyn NO LPG
Pomógł: 14 razy Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Lubin
|
Wysłany: |3 Wrz 2011|, 2011 00:24
|
|
|
w moim 2,5 V6 też się nic nie psuje - jak się popsuje dostanie siekierą
jutro mam trasę traktorem tj Mondeo 2,0 TDCI - zobaczymy jak się spisze
to dobry traktor do pracy więc liczę na niego |
_________________ Uwaga! Zwracaj uwagę na treść i formę swojej wypowiedzi ! Zanim wciśniesz "Wyślij", przeczytaj i przemyśl co napisałeś !
Posty nie wnoszące absolutnie nic do tematu, a także obraźliwe i nietaktowne, mogą zostać usunięte bez podania przyczyn !
------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |3 Wrz 2011|, 2011 21:41
|
|
|
"Halo! Nic sie nie psuje?"
Spoko, psuje się psuje...
Dzisiaj odezwała się skrzynia w granatniku (podstawowy), najpierw po włączeniu czegokolwiek oprócz P i N coś w niej jarmoliło. Stall test do 2krpm, jarmolenie po teście jakby trochę ucichło.
później raz się zdarzyło, że na światłach zaczęło telepać jakby skrzynia chciała jechać a silnik gasł - jakby spięło napęd bez uślizgu. Wybiłem szybko na N i po ponownym włączeniu D do końca dnia problem się ni powtórzył. Konwerter pada, cycóś? |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
Ostatnio zmieniony przez Aro |3 Wrz 2011|, 2011 21:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |3 Wrz 2011|, 2011 21:48
|
|
|
yyy...
Aro, to Dizla masz? |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |5 Wrz 2011|, 2011 10:49
|
|
|
Kutra se wsadził pod maskę |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
karol MAŁY [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Wrz 2011|, 2011 19:06
|
|
|
pablo19 napisał/a: | Kutra se wsadził pod maskę | No i GIT bo mało tego u nas |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |5 Wrz 2011|, 2011 21:09
|
|
|
Dzisiaj ciut jarmoliło, ale jeździło dobrze. |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |6 Wrz 2011|, 2011 07:17
|
|
|
Aro napisał/a: | Dzisiaj ciut jarmoliło, ale jeździło dobrze. |
Gdybyś miał VMema to byś nic nie słyszał (bo silnik wszystko zagłusza) hahahahah
Niemcy chyba pozazdrościli włochom i wypuszczą najbardziej psujący się silnik
http://www.autokrata.pl/a...ylindrach-11810
to nie może działać bezawaryjnie |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
Ostatnio zmieniony przez brontozaur |6 Wrz 2011|, 2011 07:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |6 Wrz 2011|, 2011 10:55
|
|
|
Wszystko kwestia dopracowania, sama idea ciekawa.
Jeszcze tylko pozostaje kwestia rozłączania wału korbowego. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |6 Wrz 2011|, 2011 11:11
|
|
|
Elektromagnesik wsadzą i będzie git |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |6 Wrz 2011|, 2011 12:05
|
|
|
Reader napisał/a: | sama idea ciekawa |
Ciekawa, ciekawa
HEMI robi coś podobnego od lat 60 tyle że bez odłączania fizycznego cylindrów, poczekamy zobaczymy |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |6 Wrz 2011|, 2011 15:13
|
|
|
Chodziło mi o ideę tego konkretnego rozwiązania Vieś Wagonu. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
zelazny_gst
adamos
Auto: 97 2.9 24v asb sedan 98 2.3 16v sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 28 Mar 2008 Skąd: Wejherowo
|
|
|
|
|
brontozaur
Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2007 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |14 Wrz 2011|, 2011 10:38
|
|
|
zelazny_gst napisał/a: | 2,5 w starym mk2 |
Chodzi ci o silnik PSA? Jeśli tak to mi średni w mieście pomiędzy 10-12 łykał, ale w trasie od 6 do 8 |
_________________ Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500 |
|
|
|
|
slawektg
Auto: Merkur XR4Ti XXXKM
Pomógł: 7 razy Wiek: 51 Dołączył: 25 Lis 2006 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: |6 Sty 2014|, 2014 16:25
|
|
|
I jak tam VMowcy?ktos jeszcze jezdzi? |
_________________ 806 turbo,XR4 turbo czyli biTURBO!!!!!JAK TURBO NIE DYMA,TO SILNIKA NI MA!!!! |
|
|
|
|
playandwin24
Auto: Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2011 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: |6 Sty 2014|, 2014 16:51
|
|
|
Nic się nie psuje bo nikogo nie ma |
_________________ Był:
Ford Mondeo mkI V6 2,5 Ghia 170KM
Ford Scorpio mkII 2.0 8V GLX 120KM
Być:
Renault Scenic 2001 1,6 16V 107KM |
|
|
|
|
|