zużycie LPG |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 17:17
|
|
|
tak - na fabrycznym nie powinno tego być wcale - ale trudniej wtedy blos-a założyć bo najpierw musisz dolot w jedno złączyć i poten na powrót rozdzielić. Chyba że zapodasz pokrywę od DOHC czy OHC i jedą rura pociądniesz - ale to by trzeba nieco średnice powiększyć bo może zamulać z braku dostarczającej dawki powietrza. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 17:31
|
|
|
fakt- najlepsza z deohaca bo jedna i dosc duza ale z ohaca to taka ze leb mozna wlozyc ale za to kwadratowa, bo pod przeplywomierz gotowa- zrobie przejsciowke z kwadratu na koleczko- winno grac |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 18:23
|
|
|
powinno |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 21:52
|
|
|
Panowie moj Scorpiaczek na trasie spalił 10,3 / 100 km na trasie Szczecin - Kraków, no i oczywiście spowrotem przy prędkości od 90 do 180, ale na autostrradzie jechałem raczej równo ok 160 km/h. Nie wiem czy to dużo, co tam nie będę walczył z jednym może półtora litrem gazu. Autko idzie jak burza jak na ten silnik, jest spoko. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 22:05
|
|
|
nio to bardzo ladne spalanie |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Sie 2005|, 2005 23:40
|
|
|
no ja teraz walnęlem dwa tysie po polsce i srednio zeżarł jakies 8.5 litraka na 100km:)) ładnie prawda? czy ktos jeszcze mówi ze parownik 140kW w ohacku to przesada?
a jak sie z ciekawości trzymalem 120 kmph to zszedł do 7.9 na 100km. ciekawe ze najnizsze spalanie kolejny raz uzyskałem na gazie kupionym na słowackim Slovnafcie. polecam.
w kazdym razie ogolnie tanie wczasy mialem blosik to bedzie ale dopiero w 2.9 (jak sie kupi-moze w tym roku?) |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 08:50
|
|
|
Marcyś to faktycznie niewiele Ci spala. Chyba też sobie zapodam taki parownik jak Ty masz. Ja mam 100 HP niestety. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
IBOL [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 09:09
|
|
|
Ja dopoki wszystko dobrze mi dziala nie bede kombinowal a tez mam parownik 100hp. Wydajnosc poronywalna do benzyny a spalanie w normie, choc ostatnio przestalem sie przejmowac tym tematem (sam nie wiem dlaczego) i od tego czasu zaczal palic wiecej i w trasie potrawi dojsc do 12l, choc standartowo jest to 10l. |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 10:43
|
|
|
jak chodzi to nie ruszac. Robert masz nowa instalke pali ci niezle a do wymiany reduktora to jeszcze daleko. a poza tym o ile pamietam masz elektronike wiec nie zadzialasz za duzo. a jam mam delikatnie mowiac torche za ubogą mieszanke. a najdziwniejsze ze zgodnie za radą kevina obrocilem mikser i jest teraz zasilany z dolu. na miescie nie ma roznicy ale w trasie w granicy pół litra nizej. ciekawostka .zresza moze mi sie tylko wydaje. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 11:11
|
|
|
heh - wbrew pozorom im wiekszek mocy parownik tym lepiej dla spalania, Wcale się Marcyś nie dziwie że Ci tyle pali jak do 2.0 masz 140 parownik. Co do miksera to prosta sprawa - gaz jest cięższy od powietrza więc jak wlot był z góry to się samo zalewało niepotrzebnie - a jak jest od dołu ( tak zresztą jak bozia kazała ) to ciągnie jak potrzebuje a nie leci jak chce.
Robert - to byleś w kraku i kurna znać nie dałeś - krecha na max-a |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|