ciekawostak na temat wolnych obrotów |
Autor |
Wiadomość |
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Paź 2004|, 2004 14:54 ciekawostak na temat wolnych obrotów
|
|
|
chyba jak wszyscy miałem kiedyś problemy z wolnymi obrotami. Wszyscy stawiali na regulator wolnych obrotów. Ale ten odpada a dlaczego-- a dlatego wymieniłem silnik na nowy ale założyłem całe sterowanie od starego cały kolektor ssący w szystkie czujniki założyłem od starego jedyne co przeszło z nowego silnika to kolektor wydechowy ale tylko element przy głowicy, i wiecie co się stało chodzi równiutko obroty na poziomie 1000 rpm przy zimnym silniku i około 700 na ciepłym. więc teraz pytanie co było walnięte w starym silniku skoro regulator biegu jałowego nie był naprawiany tylko został założony tak jak był w starym silniku?? |
|
|
|
|
seru123 [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Paź 2004|, 2004 15:32
|
|
|
No bo pewnie gdzies lecialo falszywe powietrze i po ponownym poskladaniu nieszczelnosc zniknela
pzdr
Sebastian |
|
|
|
|
Mariusz [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Paź 2004|, 2004 22:04
|
|
|
być może był tak zużyty, że miał takie przedmuchy, że komp nie mół sobie poradzić z dobraniem odpowiedniej dawki powietrza i paliwa? |
|
|
|
|
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Paź 2004|, 2004 07:27
|
|
|
żużyty nie był nie brał oleju sapalanie miał całkiem przyjemne tylko nie mógł utrzymać ciśnienia oleju pprzez co kontrolka się swieciła do 1500 rpm rozrząd nie pracował dobrze tzn hałasował oraz zawory także |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |28 Paź 2004|, 2004 00:47
|
|
|
no to wcale zużyty nie był :D |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
lancer [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lis 2004|, 2004 14:17
|
|
|
żużyty jeszcze nie aż tak kręcić kręcił jeszcze pchać go też nie trzeba było. Wszyscy mi pukali po co ja wymieniam silnik doradzali żebym kontrolke odłączył od oleju i jeszcze ze 2 lata pośmiga |
|
|
|
|
Mariusz [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Lis 2004|, 2004 22:11
|
|
|
tez miałem problemy z wolnymi obrotami - nie do wyregulowania ale teraz wymieniłem silnik i problemy same się rozwiazały
dodam że na starym silniku miałem takie przedmuchy, że cały filtr powietrza był w oleju (aż kapalo z niego)
PS Lancer nie mogę znależć postu gdzie opisywałeś jak "zalegalizować" silnik |
|
|
|
|
lancer [Usunięty]
|
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |6 Lis 2004|, 2004 13:00
|
|
|
jak było słychać rozrząd i zawory, i ciśnienie gasło przy 1500 obr. to zrobiłbyś góra 5tys.km, i silnik na smietnik, dobrze zrobiłeś, a co do obrotów-pewnie były nieszczelnosci na dolocie |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
|