|
Ford Scorpio Team Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio |
|
LPG - GAZ - Reduktory bezmembranowe
jaroz - |21 Maj 2017|, 2017 09:10 Temat postu: Reduktory bezmembranowe Otóż jak dotąd miałem do czynienia z parownikiem Magic 3, który jest tego typu reduktorem, tj. tłokowym. Jako że odpowiada mi ten typ reduktora, poszperałem trochę w necie i zastanawiam się nad zakupem takowego do auta - http://gazeo.pl/instalacj...tykul,9767.html
Oczywiście nie jest to ostateczny wybór, ale chciałbym oprzeć się ewentualnie na doświadczeniu kogoś, kto miał do czynienia z nową generacją właśnie, jak tu - http://gazeo.pl/instalacj...tykul,6257.html
Struna - |21 Maj 2017|, 2017 22:35
Magic 3 został w końcu sensownie poprawiony, więc jeśli Ci pasował, to obecnie nie ma już obawy przy jego montażu.
jaroz - |21 Maj 2017|, 2017 22:42
WieszJurek, ale chciałbym spróbować coś nowego, bardziej nowatorskiego - jak te z elektronicznie sterowanym zaworem, itd. które spokojnie obsługują wyższe moce i zwyczajnie są nowocześniejsze.
Struna - |21 Maj 2017|, 2017 22:55
tak sobie to tłumacz
jaroz - |21 Maj 2017|, 2017 23:38
Hmmmm, to może mi to rozjaśnij
Struna - |22 Maj 2017|, 2017 00:02
walenie grochem o ścianę....
jaroz - |22 Maj 2017|, 2017 00:19
Bardzo Ci dziękuję...toś mi wyjaśnił
Rafał A.(antek) - |22 Maj 2017|, 2017 09:09
chcesz miec nowocześnie, to załóż 5 czy 6 generacje, ciekły wtrysk i już.
Przy 4 nie ma co odkrywać ameryki
jaroz - |22 Maj 2017|, 2017 19:02
Rafał A.(antek), ale to finansowo nie jest uzasadnione by zakładać 5 czy 6 generację A bezobsługowy reduktor już tak
WieSiu - |22 Maj 2017|, 2017 20:08
jaroz napisał/a: | Rafał A.(antek), ale to finansowo nie jest uzasadnione by zakładać 5 czy 6 generację |
niedawno nie mialo dla Ciebie znaczenia kwota za instalacje jak ma byc lepsza
Jak cos jest elektroniczne to penwie jest obslugowe,znaczy sie awaryjne
jaroz - |22 Maj 2017|, 2017 20:40
WieSiu napisał/a: | niedawno nie mialo dla Ciebie znaczenia kwota za instalacje jak ma byc lepsza | Wiesiu, nic takiego dosłownie nie pisałem. Chodziło mi o dobre składowe instalacji (reduktor takim jest) ale dostosowane do poziomu zaawansowania silnika. Skoro nie ma tam bezpośredniego wtrysku, to nieuzasadniony jest montaż wyższej niż 4-ta generacja instalacji LPG.
Zysio, tego co czasem piszesz, nawet nie warto komentować (chyba, że jako OT z premedytacją), bo nic nie wnosi. Przecież mój wątek jest właśnie po to aby poznać opinię o tym czy owym od praktycznej strony, a nie artykułu. Ugryź się czasem w palucha zanim zastukasz w klawiaturę...
WieSiu - |22 Maj 2017|, 2017 20:48
Warto montować wyższa generacje,bedzie miec więcej mocy i będzie odpalać na gazie cała zimę.
Zysio - |22 Maj 2017|, 2017 20:51
Hehe, jak dla mnie to z tego krótkiego posta, który napisał Struna (który o ile pamiętam jest raczej praktykujący, a nie tylko wierzący w kwestii LPG), da się wiele zrozumieć, oj wiele. Tylko trzeba umić ze zrozumieniem czytać...
Ten motor to nie technologia kosmiczna, wariantów instalacji czy to w Smax, czy Mdo, czy Volvo maści wszelakiej było miliony założone, a Ty uparcie chcesz koło na nowo wymyślać. A 220 KM to naprawdę nie są duże moce. Założenia robisz, jakby to było superhipernowe auto co ma pińcet koni.
Żebyś ty wiedział ile razy się w palce gryzę i nie piszę, paznokcie już dawno poobgryzane
A Pablo może mi lepić punkty za OT, mam spory margines na razie
Darek_Police - |22 Maj 2017|, 2017 21:09
jaroz napisał/a: | Zysio, tego co czasem piszesz, nawet nie warto komentować (chyba, że jako OT z premedytacją), bo nic nie wnosi. |
I kto to mówi?
A na reduktorach bezmembranowych się nie znam, więc się nie wypowiadam
jaroz - |22 Maj 2017|, 2017 21:40
Zysio, co można odczytać to i ja wiem. A to, jak traktujesz z założenia innych, też można odczytać, nie wspominając że odczytuje się też prowokowanie (nie pierwszy raz), bo stan punktów pozwala, hmm...
Zysio napisał/a: | Założenia robisz, jakby to było superhipernowe auto | a nie wolno? Wolę wiedzieć przed niż po. I nigdzie nie twierdzę, że to super moc. Po prostu adekwatnie do potrzeb rozpatruję, a Ty szukasz drugie go dna.
Darek_Police napisał/a: | A na reduktorach bezmembranowych się nie znam, więc się nie wypowiadam | Darek, bierzesz przykład z Zysia?
Zysio - |22 Maj 2017|, 2017 21:42
jaroz napisał/a: | Po prostu adekwatnie do potrzeb rozpatruję |
Maross - |22 Maj 2017|, 2017 21:43
jaroz, Chcesz mieć superhiper to ci sprzedam piątą generację JTG z kwietnika
Struna - |22 Maj 2017|, 2017 22:53
jaroz, krótka piłka - a czym ten reduktor ( którego de facto nie ma na rynku) wysterujesz?
jaroz - |22 Maj 2017|, 2017 23:39
Ale są inne Poza tym właśnie pytam o wszystko, bo chcę znać wszystkie kruczki związane z instalką LPG
Zysio - |23 Maj 2017|, 2017 06:26
Z innego tematu:
Cytat: | Zależy mi by wynikiem była niekłopotliwa (bezawaryjna) instalacja |
A chcesz uparcie montować coś, czego jak Struna pisze, praktycznie nie ma na rynku, nie wiadomo jak jest z trwałością, serwisowanie pod znakiem zapytania.
No konsekwencja jak cholera
Zadziwia mnie, że nawet komponentami od LPG swoją zajefajność chcesz udowadniać, nawet LPG musi być individual premium.
Dawno mnie Twoje posty tak nie bawiły, jak dziś o poranku
jaroz - |23 Maj 2017|, 2017 08:06
Zysio, widzę, że za punkt honoru wziąłeś sobie uprzykrzanie mi pobytu na forum. To moja sprawa co zamierzam mieć pod maską, a poza tym właśnie po to pytam o znajomość tych części, żeby nie kupić szajsu.
Nie wiem skąd bierzesz swoje wydumane opinie, ale kieruję się w wyborze, niezawodnością i aktualnością sprzętu. Gdybym miał iść Twoim tokiem, to musiałbym założyć II gen. bo przecie gaziarze znają to na wylot i jest sprawdzone Widzisz, jakbyś czytał dokładnie temat instalacji, to posłuchałem Struny i zrezygnowałem z wyboru starego sterownika. Teraz rozkminiam inny komponent. Mam takie prawo i nie czepiaj się.
Zysio napisał/a: | Zadziwia mnie, że nawet komponentami od LPG swoją zajefajność chcesz udowadniać, nawet LPG musi być individual premium. | Nie rozumiem Twojej logiki i ciągłej ironii, ale chyba każdy chce mieć dobre komponenty pod maską, na ile to możliwe. Chyba to jest bardziej logiczne i wskazane w aucie na co dzień, niż wkładanie wielkich hamulców do starego pudła, którym jeździsz wokół komina. No chyba, że chcesz mieć premium heble, dla samego posiadania.
Zysio napisał/a: | Dawno mnie Twoje posty tak nie bawiły, jak dziś o poranku | hmm, a mnie nie bawi fakt, że w KAŻDYM moim temacie szukasz zwady, zaczepki, i piszesz wszystko, tylko nie na temat, robiąc OT, które dosłownie nic nie wnosi w temacie, a moderator nie robi z tym nic. Dziwne. To tak gwoli podsumowania. Bardzo proszę o wstrzymanie się od dalszej niekonstruktywnej krytyki. Pablo, bardzo proszę o uporządkowanie moich tematów, w których Pan Zysio się w taki właśnie sposób udziela, jak i innych wpisów, które nic nie wnoszą w temacie. Z góry dziękuję.
WieSiu - |23 Maj 2017|, 2017 08:14
jaroz napisał/a: | Nie wiem skąd bierzesz swoje wydumane opinie, ale kieruję się w wyborze, niezawodnością i aktualnością sprzętu. |
to moze zmien troche podejscie,bo to zaklad instalauje i on bierze odpowiedzialnosc, nawet na najlepszym sprzęcie można zepsuć instalacje i zrobić ją awaryjną. Wiec po co te pytania, wal do zakładu najlepszego w swoim miescie i sie nie zastanawiaj. Jakbys sam montował to rozumiem,ze sa te pytania o elementy instalacji,ale pamietaj ze zakład instalujacy może nie chciec instalowac tego co mu każesz (bo tak wyczytałeś na forum),bo to oni biora odpowiedzialnosc i oni sie pod tym podpisuja,a nie forum. A jeszcze dochodza kwestie finansowe,bo pewnie na niektorych częściach wiecej zarabiaja,a niektorych mniej. Te wszystkie tematy sa bez sensu ! Idz do wybranego zakladu,zapytaj na czym Ci to zrobia i wtedy wroc na forum z pytaniem czy moze byc, czy moze jednak korekta jakas drobna wskazana,albo zmiana zakladu. Ty na prawde nie rozumiesz o co tutaj wiekszosc ludzi sie Ciebie czepia.....
jaroz napisał/a: | Gdybym miał iść Twoim tokiem, to musiałbym założyć II gen. bo przecie gaziarze znają to na wylot i jest sprawdzone |
ale brednie, jak cos piszesz,to chociaż niech to będzie prawdą. II generacji prawie nikt nie zna dobrze, znaczna część nie wie jak to dobrze ustawić,do tego może i jest bezawaryjne,ale wymaga dość mocnego dbania o układ zapłonowy i generuje spore ryzyko strzałów,a to w nowszych autach niewskazane. A, że wiekszość zakładów nie umie tego ustawic poprawnie,to ryzyko jest jeszcze wieksze
jaroz - |23 Maj 2017|, 2017 08:32
WieSiu, po części się zgadzam. Natomiast wiem, że jak instalowałem sprzęt w kosie, to jasno była propozycja co proponuje, ale nie było problemu z montażem tego co ja chcę. Jak zainstalujesz prawidłowo, to nie ma bata, a jak się popsuje element z winy producenta, to jest gwarancja, normalnie honorowana.
WieSiu napisał/a: | ale brednie | nie. Przykład II gen. to skrót myślowy, że jeśli coś jest x czasu na rynku, to jest dobrze znane i z zasady niezawodne. Nie pisz tego co oczywiste - o układzie zapłonowym, itd. bo to wiem i przerabiałem. Bez urazy
WieSiu napisał/a: | tutaj wiekszosc ludzi sie Ciebie czepia..... | jaka większość? Powtarzają się te same osoby, które na palcach jednej ręki policzysz.
Jacek12 - |23 Maj 2017|, 2017 08:34
Jaroz,wiesz że tego nowego reduktora nie ma jeszcze na rynku więc nie można nic napisać o jego pracy,skoro jesteś tak przekonany do bezmembranowych to Struna napisał Ci że te magiki są dobre,ja pozostał bym przy tym.
WieSiu - |23 Maj 2017|, 2017 09:24
jaroz napisał/a: | jaka większość? Powtarzają się te same osoby, które na palcach jednej ręki policzysz. |
aktywnych userow duzo wiecej niz na palach dwoch rąk nie ma,wiec to jest jednak spora ilosc
jaroz - |23 Maj 2017|, 2017 09:45
Jacek12, no nie znalazłem to fakt, ale są inne. Magica już miałem w Scorpio, ale wolałbym coś mocniejszego i nowszego
WieSiu, no no
Struna - |23 Maj 2017|, 2017 10:02
jaroz napisał/a: | wolałbym coś mocniejszego | magik jest mocny, zwłaszcza w wersji POWER ( vel BIG )
no a jak już tak usilnie bezmembranowe to jest jeszcze NICO - daje radę w dużych silnikach jeepa ( a to straszne pijaki ), 2.5t też opierdzieli.
jaroz - |23 Maj 2017|, 2017 10:25
Struna napisał/a: | magik jest mocny | ale mam traumę, bo już raz mi bąki puszczał
Struna napisał/a: | NICO - daje radę w dużych silnikach jeepa ( a to straszne pijaki ), 2.5t też opierdzieli. | no i gitara. Thx.
Struna - |23 Maj 2017|, 2017 12:05
jaroz napisał/a: | ale mam traumę | wielu miało, ale już od dłuższego czasu jest wersja przebudowana, gdzie miejsce ewentualnego puszczania nie jest już tylko na oringu, tylko mechanicznie zespolone.
|
|