Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

MK 1 - jackdeville - sedan 90' 2.9 V6 12V ghia ASB

jackdeville - |5 Lut 2014|, 2014 23:33
Temat postu: jackdeville - sedan 90' 2.9 V6 12V ghia ASB
Znalazłem chwilkę czasu, więc postanowiłem zaprezentować swój samochód. Tak jak w tytule jest to Ford Scorpio mkI z 1990 roku (data pierwszej rejestracji to marzec 1990 roku, bo produkcji grudzień 1989, ale we wszystkich kwitach przyjety jest 1990 rok), 2.9 V6 12V ghia z automatyczną skrzynią biegów. Zanim jednak przejdę do mojego obecnego auta to troszkę historii, może kogoś ona zainteresuje.

Wszystko zaczęło się jeszcze jakoś w 2008 roku. Miałem wtedy zajawkę na sierry i przez moje ręce przewinęło się kilka niezłych sztuk tego modelu. Miałem na koncie XR4i mkI, XR4i mkII, ghię 2.0 dohc i kilka innych. Podczas jednej z wypraw, pamiętam że jechałem po sierrę kombi w automacie i z klimatyzacją wypatrzyłem w małej miejscowości na jednym z podwórek srebrne scorpio. Jechałem dosyć szybko i tylko mi mignęło, że ma jakieś inne, ciekawsze zderzaki. Był to dokładnie grudzień 2008 roku i zakodowałem to miejsce w mojej pamięci. Pamiętam też, że zima była później bardzo mroźna i śnieżna, więc zabawy z kolejnymi autami odłożyłem na cieplejsze dni. Jakoś w maju 2009 roku przypomniałem sobie o tym scorpio. Zrobiłem sobie więc wycieczkę, żeby zobaczyć czy jeszcze stoi? Okazało się, że tak! Jak wszedłem na podwórko to sam nie wierzyłem w to co zobaczyłem. Był to mkI 2.9 ghia w pełnym pakiecie RS! Krótka rozmowa z właścicielem i okazało się, że jest do sprzedania. W sumie za śmieszne pieniądze, bo auto było przyprowadzone z Niemiec, a dzieciaki traktowały go na podwórku jak zabawkę i dosyć mocno porysowały klapę bagażnika i maskę. Po kupnie dowiedziałem się, dlaczego właściciel chętnie go sprzedał. Nie wchodziła 4 w automacie. Dzięki forum dowiedziałem się, że za to odpowiedzialny jest impulsator. Po wymianie, dolegliwości ustąpiły. Założyłem gaz na Blosie i zacząłem śmigać. Jednak po kilku tysiącach km skrzynia całkiem padła, a ja dostałem w firmie auto firmowe. Scorpio stało kilka miesięcy, a że było dosyć mocno zgnite od spodu, miało wcześniej konkretnego strzała przodem postanowiłem sprzedać je mojemu koledze, który potrzebował silnika do sierry. Poniżej zdjęcia mojego pierwszego scorpio z eskapady po sierrę 2.9 ghię :)



Po blisko pięciu latach, historia zatoczyła koło. Na koniec tamtego roku musiałem zmienić pracę, gdzie nie ma już auta firmowego, bo i nie jest potrzebne. Nie chcąc utrudniać życia żonki i nie zabierać jej naszego prywatnego auta, postanowiłem kupić swojego sprzęta. Wybór mógł być tylko jeden. Zacząłem więc poszukiwania tego jedynego. Dawno nie zaglądałem na portale z ogłoszeniami zza naszej zachodniej granicy i byłem zdziwiony, że tych aut jest tak mało i cny poszły sporo w górę. Jednak nie zraziło mnie to i zacząłem męczyć o dodatkowe informacje i zdjęcia pewnego gościa spod Hamburga. Sprzedawał piękną, jasnobrązową ghię z beżowym wnętrzem i niby oryginalnym przebiegiem 121tkm (pierwszy właściciel w Briefie ur. w 1934r.). Po prostu mój ideał. Na początku nie mogliśmy dogadać się finansowo, ale że te auta raczej nie cieszą się dużą popularnością wśród handlarzy to po ok. 2 tyg. właściciel zszedł mocno z ceny. Wynająłem lawetę i w drogę! Na miejscu wszystko było OK, przejechałem się i spisałem umowę. Na drugi dzień, już w domu, po dokładniejszych oględzinach i jeździe próbnej wyszła buba :/ Okazało się, że po rozgrzaniu silnika i skrzyni znika wsteczny bieg. Po namowie mojego kolegi postanowiłem zadzwonić do Niemca i powiedziałem mu, że musiał dobrze o tym wiedzieć i że mnie oszukał. Zaproponowałem, że albo odda mi kasę na skrzynię, albo ja mu odstawiam auto. Chyba go troszkę nastraszyłem, bo po kilku dniach pieniążki wpłynęły na moje konto :) Próbowałem w międzyczasie reanimować oryginalną skrzynię, ale po zdjęciu miski okazało się, że w oleju jest masa opiłków, a na magnesie zebrało się ich chyba z 1cm grubości! Dałem więc sobie spokój. Kolega przypomniał sobie, że jakiś czas temu był w na takim dużym szrocie 40km od Gorzowa i mieli tam całe 2.9 na części. Pojechałem, rozgrzałem auto, pojeździłem i dopiero dogadałem się co do kupna skrzyni. Teraz autko jeździ tak jak trzeba, a ja zająłem się kolejnymi pierdołami, praniem tapicerki i powoli będę przymierzał się do rejestracji Scorpio. Poniżej kilka zdjęć jeszcze od Niemca i ostatnie już z Gorzowa z założonymi na sztukę blachami z mojego escorta mkII :)



W najbliższym czasie zrobię już jakieś dokładniejsze fotki po moich zabiegach kosmetycznych i opiszę przy okazji dalsze plany co do auta.

Maross - |5 Lut 2014|, 2014 23:41

Piękny jest :) MK1 ech...
jackdeville - |5 Lut 2014|, 2014 23:44

Spokojnie, będzie jeszcze piękniejszy. W głowie mam wizję a w garażu kilka gadżetów. Potrzebuję tylko trochę czasu :)
YaKuZ - |6 Lut 2014|, 2014 00:27

graty :)
Kasia - |6 Lut 2014|, 2014 10:17

Nie wiem co chcesz jeszcze dodać aby był 'piękniejszy'? :) . Bardzo ładny egzemplarz, ciekawy kolor. Dobrze, że jeszcze na zachodzie można fajne MKI dostać :) . Blacha można powiedzieć ze zdjęcia, że wzorowa :) . A jak podłoga?
jackdeville - |6 Lut 2014|, 2014 11:02

No żeby był piękniejszy to chcę założyć na niego pakiet RS, ale bez spojlera na klapie i jadą już do mnie RSy 16 cali. Będzie więc jak z katalogu :) Podłoga jest w bardzo dobrym stanie, tylko na progach widać małe ślady naprawy na zgrzewie. Ogólnie auto bardzo ładnie się prezentuje bo było całe malowane. Badałem centymetr po centymetrze miernikiem powłokę i wszędzie jest tak samo, a jedynie na masce punktowo pojawia się szpachla, więc wychodzi, że auto miało odświeżaną powłokę lakierniczą, bo śladu po uderzeniu, czy naprawie nie ma żadnego. Nawet jeśli miało jakąś przygodę to niewielką. Poza tym wszystkie szyby są oryginalne. Zawodowy lakiernik stwierdził, że jest bardzo dobrze zrobiony, a stan blacharski powoduje, że warto go zostawić na dłużej, bo jeszcze długo wytrzyma :)
Kevin Xy - |6 Lut 2014|, 2014 11:09

cosik jak moj srebrny
gratki

pablo19 - |6 Lut 2014|, 2014 11:10

Fajny kolor. Nietuzinkowy taki :D
Pierwsza jedynka też fajna, idealna, żeby zryć człowiekowi mózg :D

Kasia - |6 Lut 2014|, 2014 11:18

No to upiększaj i niech Ci służy jak najdłużej :) . Zadbany egzemplarz. Bardzo mi się podoba. Nawet jeśli miał jakąś stłuczkę to chyba miał to tego prawo ;) . Ponad 20 lat na drogach w końcu.
jackdeville - |6 Lut 2014|, 2014 11:28

pablo19 napisał/a:

Pierwsza jedynka też fajna, idealna, żeby zryć człowiekowi mózg :D


Tak jak piszesz. Wcześniej byłem sierramaniakiem, w sumie jestem nim do dziś, ale to pierwsze scorpio pozostawiło w mojej głowie ślad i zrobiło na mnie takie wrażenie, że już innego auta nie chciałem jak szukałem czegoś do jazdy.

No plan jest taki, żeby został u mnie jak najdłużej. Nie po to po niego gnałem tyle kilometrów :)

pablo19 - |6 Lut 2014|, 2014 11:50

Mojemu pierwszemu Scorpio, zrycie mi mózgu, zajęło dwa tygodnie.
JORZO - |6 Lut 2014|, 2014 16:30

Hmm... chyba zaczne się za jedynkami rozglądać :P
Ładniutki on ci jest.

pablo19 - |6 Lut 2014|, 2014 21:26

To żeś się obudził :P
jackdeville - |7 Lut 2014|, 2014 09:56

Dzięki za słowa uznania. Generalnie to jeśli chodzi o scorpio mkI to wybór był dla mnie oczywisty. Jestem wielkim fanem właśnie tego modelu, czyli wg mnie po tzw. małym lifcie. Chodzi mi o roczniki 90'-91' kiedy to weszły kolorowe zderzaki i przede wszystkim wersja sedan. We wcześniejszych i późniejszych modelach nie pasują mi detale. Pamiętam jak znalazłem kiedyś ghię chyba z 88'. Wszystko się zgadzało, było 2.9 w manualu, mały przebieg, super stan i cena. Jednak odpuściłem i oddałem go mojemu koledze, bo niby ghia, ale nie było klimatyzacji, elektryki foteli i czegoś tam jeszcze. Poza tym jakoś bardziej podobają mi się sedany. Jeśli chodzi z kolei o późniejsze mkII, to niby wszystko git, ale jakoś ten kształt całego przodu mi nie leży, a i deska jest wg mnie jakaś taka oszczędna. Widać to choćby nawet po trip komputerze, czy przyciskach elektryki szyb. Poza tym z tego co zaobserwowałem ciężko jest znaleźć wersję z pełną elektryką foteli.
Vaux - |7 Lut 2014|, 2014 10:05

W mk2? Hmm, wszystkie 3 nasze sztuki maja oryginalnie pelna elektryke a jakbys chcial to w zapasie jest komplet full elektrycznych ex-kevinowych welurkow ;)
YaKuZ - |7 Lut 2014|, 2014 10:07

Dobrze gada! Polać Mu! :)

dawaj więcej fotek :) i wnętrze :)

JORZO - |7 Lut 2014|, 2014 10:28

YaKuZ napisał/a:
Dobrze gada! Polać Mu! :)


Ale że co ? Że w krokodylu deska brzydka? No wiesz.... :(::

pablo19 - |7 Lut 2014|, 2014 10:46

jackdeville napisał/a:
...Pamiętam jak znalazłem kiedyś ghię chyba z 88'. Wszystko się zgadzało, było 2.9 w manualu, mały przebieg, super stan i cena. Jednak odpuściłem i oddałem go mojemu koledze...

Jak być jeszcze coś takiego znalazł to koniecznie daj mi znać :D

jackdeville - |7 Lut 2014|, 2014 10:47

No to może ja akurat nie miałem takiego szczęścia, bo praktycznie wszystkie co oglądałem to miały ewentualnie elektryczną regulację "góra-dół", a reszta była ręczna. No ja nie potrzebuję foteli, bo w moim jest pełna elektryka :)
YaKuZ - |7 Lut 2014|, 2014 11:44

JORZO napisał/a:
Ale że co ? Że w krokodylu deska brzydka? No wiesz.... :(::


no co :P jedynka ma fajniejszy przód :) ładniejszą maskę bez plasticzanych sprysków na środku :) a że decha w dwójce na jedno kopyto z escortami bleh...jedynkowa miała klimat :) wszystko pod ręką praktycznie bez odrywania rąk od kierownicy :) a plastik kiepski...wystarczy porównać klamki...jedynka ma oldschoolową deche i to mi się podoba :)

lukas2 - |7 Lut 2014|, 2014 12:15

Z tymi fotelami to chyba mylisz mk2 z mk3... W mk2 masz albo pelną elektrykę bo jej całkowity brak. To w dużej ilości mk3 jest regulacja elektdyczna tylko góra-dół ;-)
jackdeville - |7 Lut 2014|, 2014 13:55

No może macie rację z tą elektryczną regulacją. Jednak wnętrze mk2 w ogóle do mnie nie przemawia. Co do fotek wnętrza to zrobię jak będzie ładna pogoda, bo aktualnie auto stoi w garażu a tapicerka schnie po lekkim pranku :)
jackdeville - |11 Lut 2014|, 2014 20:15

Dzisiaj doszedł kolejny element Scorpionowej układanki - 16 cali :) Wymagają troszkę pracy, ale od samego początku jak zakupiłem Forda to myślałem o takich felgach do mojego pakietu.


Struna - |12 Lut 2014|, 2014 12:11

z czego są takie felgi ? w sensie z jakiego forda ?
pablo19 - |12 Lut 2014|, 2014 12:17

No MKII RS z tego co pamiętam.
Struna - |12 Lut 2014|, 2014 12:57

ale te są 16"
jackdeville - |12 Lut 2014|, 2014 13:01

No dokładnie, to są 16'. Mam katalog części RS i nawet w MKI od 86 roku już były dostępne zarówno 15' jak i 16'.
YaKuZ - |12 Lut 2014|, 2014 13:22

dokładnie, występowały już w MK1 RS jak wróce do domu, zrobie skana...

a jaki masz swój katalog? pokaż fotke 1 strony :)

jackdeville - |12 Lut 2014|, 2014 14:57

No ja mam taki folder. Zrobiłem zdjęcia, bo nie chce mi się skanować. Na trzecim zdjęciu wyraźnie widać, że były 16' z oponami 205/55 R16.


Struna - |12 Lut 2014|, 2014 15:03

na okładce to sierra jest :)
jackdeville - |12 Lut 2014|, 2014 15:20

No bo to jest folder do wszystkich modeli forda z tamtego okresu i wcześniejszych też. Są części do sierry mk1 i mk2 przedlifta, escorta mk3 i mk4, fiesty mk2, capri mk3, granady mk2 i scorpio mk1. Wkleiłem okładkę folderu bo Yakuz poprosił.
YaKuZ - |12 Lut 2014|, 2014 16:12

dzięki :) jak wróce do doma to wam pokaże jakie fele oferowali do jedynki :) a co!
pader - |12 Lut 2014|, 2014 17:17

u mnie w temacie to obgadywaliście OHC :P

YaKuZ napisał/a:
wzory felg Scorpio mk1 :)

[url=http://img208.images...5hy.jpg]Obrazek[/URL]

jeszcze jedne są ale tu nie pokazane, to te z linku boniego takie z logo forda pełne.


pablo19 napisał/a:
pader masz jeszcze takie wzory do wyboru:
[url=http://c.wrzuta.pl/w...17/rs-y]Obrazek[/url] aczkolwiek te 3 od lewej na zdjęciu YaKuZ-a są najwłaściwsze do Twojego auta z '86, a nie z '90, bo to spora różnica.

YaKuZ - |13 Lut 2014|, 2014 22:20

z lekkim poślizgiem ale wrzucam RSy MK1

http://w45.wrzuta.pl/obraz/powieksz/4zv0Ej8ij10

Felgi kolegi występowały w rozmiarze 14" 15" i 16" :)

Struna - |14 Lut 2014|, 2014 12:53

hehe - to te zwykłe gwiazdki z mk1 to RS-y były ? :D
Sławko - |16 Lut 2014|, 2014 12:55

Od zwykłych gwiazdek różnią się tym malutkim dekielkiem RS.
Seb - |22 Lut 2014|, 2014 17:21

To bardzo ladny samochod -)
jackdeville - |22 Lut 2014|, 2014 19:08

Od czwartku, w pełni legalnie, scorpio może poruszać się już po naszych drogach. Pierwszy przegląd przeszedł wręcz wzorowo :) Co do dalszych planów to mam dwie listy.

Mechanicznie:
- założenie instalacji gazowej
- wymiana oleju, filtrów itp.
- uruchomienie spryskiwaczy
- zakup i montaż dyfra ze szperą

Optycznie:
- odświeżenie i montaż RS'ów 16'
- malowanie i montaż pakietu dokładek RS
- montaż radia ze wzmacniaczem (ori. ghia)
- delikatna polerka lakieru w celu likwidacji drobnych rys
- usunięcie początków korozji na tylnym prawym nadkolu
- podklejenie podsufitki i boczku od strony kierowcy

Generalnie to chciałbym w ciągu najbliższego roku doprowadzić go do stanu bliskiego ideałowi. Nie chcę też popełnić tego samego błędu co z moją czarną sierrą XR4i mk2 i poprzednim scorpio, czyli nie sprzedać go po kilku miesiącach. Mam nadzieję, że zostanie ze mną na długie lata :)

Znalazłem też w końcu chwilę, żeby porobić jakieś ciekawsze zdjęcia. Oto efekt:




Kasia - |22 Lut 2014|, 2014 19:12

Piękności :)
pablo19 - |22 Lut 2014|, 2014 22:14

Ach te sedany :D
YaKuZ - |22 Lut 2014|, 2014 22:23

dowal jeszcze jakiś dystans z tyłu do felg :) i będzie kozak :) łaaadny, fajny kolor :)
jackdeville - |23 Lut 2014|, 2014 22:45

No poluję na jakieś przykręcane dystanse. Dzisiaj myślałem, że mnie krew zaleje jak mój serdeczny kolega mi przypomniał, że kilka lat temu miałem scorpio bez silnika na części i było w nim sportowe zawieszenie razem z dystansami, a ja głupi to sprzedałem chyba komuś z forum. Teraz już wiem, że takie rzeczy lepiej sobie zostawiać niż zarabiać na tym parę groszy.
YaKuZ - |23 Lut 2014|, 2014 23:28

a w ogole to masz "biedną elektryke" w nim....:( w moim 90 wcześniejszym na przykład fotele były manualne...a powiedz, pompowanie tyłu masz?
lukas2 - |23 Lut 2014|, 2014 23:55

jackdeville napisał/a:
podklejenie podsufitki

Z tym to powodzenia życzę bo raczej bez zmiany całej okleiny jest nie wykonalne ;-)
Ładne auto chociaż mk1 ;-)

jackdeville - |24 Lut 2014|, 2014 00:25

YaKuZ napisał/a:
a w ogole to masz "biedną elektryke" w nim....:( w moim 90 wcześniejszym na przykład fotele były manualne...a powiedz, pompowanie tyłu masz?


Co masz na myśli z tą biedną elektryką? Chodzi Ci o to, że regulacja wysokości foteli nie ma podziału na przód-tył? Niestety, tylne zwieszenie jest normalne. To jest największy minus w porównaniu z moim pierwszym srebrnym scorpio.

Jankes - |24 Lut 2014|, 2014 07:30

Fotele albo manualne albo full elektryczne innych nie było w jedynce :)

A dystansów poszukaj przelotowych i daj dłuższe szpilki.

YaKuZ - |24 Lut 2014|, 2014 08:18

Jankes napisał/a:
Fotele albo manualne albo full elektryczne innych nie było w jedynce


doopa :P była biedna elektryka, tylko oparcie i siedzisko prawo lewo góra dół...widzisz że grucha przy fotelu :P

Jankes - |24 Lut 2014|, 2014 08:25

ło matko prehistoria :P
pablo19 - |24 Lut 2014|, 2014 08:28

YaKuZ napisał/a:
Jankes napisał/a:
Fotele albo manualne albo full elektryczne innych nie było w jedynce


doopa :P była biedna elektryka, tylko oparcie i siedzisko prawo lewo góra dół...widzisz że grucha przy fotelu :P
To jakiś kosmiczny fotel, kierownicę też regulujesz na prawo i lewo? :P
Vaux - |24 Lut 2014|, 2014 09:16

Jemu chodzi chyba o prawo-lewo patrząc z boku ;)
YaKuZ - |24 Lut 2014|, 2014 09:17

tatatata czepiasz się :P nie spamuj w temacie ładnej jedynki bo już mało ładnych jedynek...chodziło mi o brak regulacji przodu i tyłu siedziska...
pablo19 - |24 Lut 2014|, 2014 09:23

YaKuZ napisał/a:
tatatata czepiasz się :P nie spamuj w temacie ładnej jedynki bo już mało ładnych jedynek...chodziło mi o brak regulacji przodu i tyłu siedziska...
No co Ty? Wg. mojej wiedzy w Polsce w ostatnich dniach przybyło o przynajmniej dwie ładne jedynki :)
YaKuZ - |24 Lut 2014|, 2014 09:33

tak tak dobijajcie leżącego :P
pablo19 - |24 Lut 2014|, 2014 09:38

Kup sobie taką jedynkę jak autor tego tematu, czy ja to powstaniesz i może dasz przykład bratu jak to się robi :P
jackdeville - |26 Lut 2014|, 2014 18:21

pablo19 napisał/a:
Kup sobie taką jedynkę jak autor tego tematu, czy ja to powstaniesz i może dasz przykład bratu jak to się robi :P


Właśnie Paweł, a dlaczego nie założysz wątku ze swoim nowym mkI?

pablo19 - |26 Lut 2014|, 2014 19:10

Wstydzę się. Jeszcze nie czuję, że jest taki mój, także chwilę to potrwa ;)
--Marcin-- - |15 Mar 2014|, 2014 21:44

pablo19 napisał/a:
Wstydzę się. Jeszcze nie czuję, że jest taki mój, także chwilę to potrwa ;)


Odwagi :-d

JORZO - |15 Mar 2014|, 2014 21:55

No,no ładnie-właśnie Twoje auteczko ląduje u mnie na tapecie-czy chcesz czy nie :p zamiast czarnucha Lukasa2 (ale to na chwilę bo "szkoda,że to MK I " jak napisał pewien gość :p
YaKuZ - |15 Mar 2014|, 2014 22:52

JORZO napisał/a:
"szkoda,że to MK I " jak napisał pewien gość


chcesz z bańki :P nie wiesz ci piszesz..bredzisz w malignie :P

jackdeville - |16 Mar 2014|, 2014 16:58

JORZO napisał/a:
No,no ładnie-właśnie Twoje auteczko ląduje u mnie na tapecie-czy chcesz czy nie :p zamiast czarnucha Lukasa2 (ale to na chwilę bo "szkoda,że to MK I " jak napisał pewien gość :p


Spoko! Napisz, które dokładnie zdjęcie to podeślę Ci w wysokiej rozdzielczości, bo te na stronkę są mocno pozmniejszane :)

Co do samego auta to prace nad nim trwają nieustannie. Wymieniłem olej z filtrem, założona została instalacja gazowa z Blos'em i filtrem stożkowym K&N. Dodatkowo pojawiło się oryginalne radio ze wzmacniaczem, a przy okazji wymieniłem przednie głośniki na Sony X-plode, bo oryginalne miały już oderwane membrany. Wjechała także kierownica od cossi mkI, którą wcześniej dałem do pomalowania skóry, bo była troszkę przetarta ale nie nadawała się jeszcze do obszycia. W garażu leżą już dystanse 20mm z dłuższymi szpilkami na tylną oś.

Jeszcze jednak sporo pracy przede mną. Najważniejsze to stoczyć batalię z zacinającym się licznikiem kilometrów. Wskazówka prędkościomierza chodzi dobrze, ale sam licznik potrafi się przyciąć. Podejrzewam, że ktoś maczał w nim palce :/ Powoli przymierzam się też do wymiany tarcz z klockami na przodzie oraz włożenia gum z coswortha na wahacze. Jak to wszystko ogarnę to wtedy będę myślał o kupnie opon 16' i założeniu całego pakietu RS.

YaKuZ - |16 Mar 2014|, 2014 17:12

jackdeville napisał/a:
Wskazówka prędkościomierza chodzi dobrze, ale sam licznik potrafi się przyciąć

może tryby sie pokruszyły? wstawiłem w warsztat fotorelacje jak się dobrać do licznika z mk1 :) looknij sobie.

jackdeville napisał/a:
filtrem stożkowym K&N

i jak bulgot? nam z vauxem przeszkadzał za bardzo :P testowałeś to?

jackdeville napisał/a:
włożenia gum z coswortha na wahacze

a co teraz masz? "słoneczka" wywal w cholere....najlepiej jakbyś zapodał poli :) i spokój na dłuuuugoo bo "cosowe" gumy i tak się raz w roku wymienia :P

jackdeville napisał/a:
głośniki na Sony X-plode
jakiś daszek im zrobiłeś? bo po drzwiach lubi spływać woda i potrafi się zawieszenie rozkleić...
jackdeville - |16 Mar 2014|, 2014 17:31

Dzięki za rady. Z tym daszkiem to będę musiał coś pomyśleć. W oryginalne plastiki z tym daszkiem nie mieściły się 130mm.
pablo19 - |17 Mar 2014|, 2014 00:06

Ja tam więcej stożka nie założę, chyba, że będę już głuchy i będzie mi wszystko jedno, przedwczoraj jechałem kolonią z wkładem kn czy jakimś podobnym zamiast oryginalnego filtra i dla mnie to też dziwny dźwięk, także ja preferuję zwykły filtr, czy to od 12V czy od BOA/BOB.
Maross - |9 Maj 2014|, 2014 18:15

Jak tam ta ślicznota? ,została u Ciebie?
jackdeville - |10 Maj 2014|, 2014 21:38

Maross napisał/a:
Jak tam ta ślicznota? ,została u Ciebie?


Będzie ze mną jeszcze równy tydzień. Nowy właściciel umówił się ze mną na 17 maja. Rozpocząłem więc już proces trudnego pożegnania się z autem.

Kevin Xy - |10 Maj 2014|, 2014 23:46

zaprosiles placzki ?? :p
Maross - |11 Maj 2014|, 2014 00:05

Ja tam zawsze mogę "popłakać" ,że mi się taki nie trafił :P
pablo19 - |12 Maj 2014|, 2014 08:18

Kevin Xy napisał/a:
zaprosiles placzki ?? :p
Do plakowania? :P
YaKuZ - |12 Maj 2014|, 2014 08:35

no co :P sprzedaje fure to trzeba "wyplakować" na tłusto :P
YaKuZ - |12 Maj 2014|, 2014 09:24

już mi bokiem te mk2 wychodzą...właśnie mi zalało dużą skrzynke po deszczach....mijania się palą :P ech....w mk1 nie do pomyślenia...
jackdeville - |19 Maj 2014|, 2014 08:41

No i fordzik odjechał w minioną sobotę. Przyznam, że łezka w oku się zakręciła, ale pociesza mnie fakt, że kupił go chyba jeszcze większy fanatyk ode mnie, który jeździ różnymi wersjami scorpio od 1999 roku :) Miał między innymi Merkura Scorpio. W dodatku obiecał mi, że "moje" scorpio będzie miało u niego dożywocie, bo ma świadomość, że już raczej drugiego takiego nie znajdzie. Z racji, że jest troszkę starszy ode mnie, nie miał świadomości o istnieniu naszego forum, więc pokazałem mu co i jak oraz poprosiłem o rejestrację. Gdybym miał troszkę więcej $ i jakąś stodołę do dyspozycji to na pewno bym go nie sprzedawał. Teraz jednak nadszedł czas, żeby zabrać się za mojego coswortha, a więc "Umarł Król, niech żyje Król!"

Poniżej fotka z ostatniego dnia w moim posiadaniu, tak na pamiątkę.



ps. Proszę administratora o nie usuwanie wątku, niech zostanie dla potomnych :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group