|
Ford Scorpio Team Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio |
|
LPG - GAZ - BLOS - inny egzemplarz ,inne spalanie
Larix - |6 Lip 2014|, 2014 11:32 Temat postu: BLOS - inny egzemplarz ,inne spalanie Jako, że podmieniłem w 2.9 BLOS-a na inny, bo tamten miał klejone kolanko na Poxipol to mam teraz dziwny problem.
Poprzedni był rozkręcony na około 1,5 duża i 0,5 mała i spalanie było około 14,5 LPG średnie.
Założyłem inny i tak: auto jeździ podobnie ale obydwie śruby skręcone są na max a spalanie 16,5 LPG
Na oko wymiary slita takie same, przepustnica nie podparta itp.
Raczej przelany bo wali LPG z wydechu
Jak to możliwe , że jeździ dobrze pomimo zakręconych śrub ?
YaKuZ - |6 Lip 2014|, 2014 11:38
a tam u góry ta membranka nie uszkodzona? pod czapką?
Larix - |6 Lip 2014|, 2014 12:17
YaKuZ napisał/a: | a tam u góry ta membranka nie uszkodzona? pod czapką? |
No fakt, muszę zobaczyć
flisbudwb - |16 Kwi 2015|, 2015 16:01
I co sie okazalo?
Larix - |16 Kwi 2015|, 2015 19:12
Prawdopodobnie dlatego, że były jakieś zadziorki na korpusie więc działały jak podparta przepustnica. W sumie nie sprawdzałem już spalania bo włożyłem ten poprzedni BLOS.
flisbudwb - |17 Kwi 2015|, 2015 07:46
Larix a reduktor masz rozkrecony na maxa? Ile wykrecona duza i ile mala ze śrub na blosie?
Larix - |17 Kwi 2015|, 2015 09:45
Parownik nie może być rozkręcony na maxa. Poczytaj w instrukcji BLOS-a zrobionej przez Strunę i Małpa. Znajdziesz na forum. Duża i mała śruba też nie ma reguł ile ma być wykręcona. Zależy od silnika, jego kondycji oraz wielu innych zmiennych.
P.S. Co do mojego przypadku z tytułu to mam inny egzemplarz BLOS-a, parownik BRC , ustawione na ucho i komputer spalania (wiem, wiem , że tak nie powinno być ) .
Przy 4x4 i 2.9 mam spalanie średnio 15 L LPG (od 12,5-17) bez strasznych szaleństw ale i bez emerycenia. Auto ma but itp.
Mowad - |17 Kwi 2015|, 2015 12:30
Parownik nie powinien byc na max? Mozna prosic jakiegos linka do tej instrukcji? bo ja w kilku miejscach czytalem ze powinien wlasnie byc na max, ale w innym samochodzie zmienilem silnik i teraz mimo ze blos pokrecany na minimum to parownik mam na maxa i spaliny smierdza mi gazem, spalania nie znam bo malo tym jezdze.
VIK - |17 Kwi 2015|, 2015 14:33
Nie ma być na max.
trzypion - |18 Kwi 2015|, 2015 10:07
Sprzedaj BLOS-a kup sekwencję
Mowad - |18 Kwi 2015|, 2015 10:12
No dobra, ale gdzie moge znalesc ta instrukcje Panowie? Szukalem na forum, jest duzo postow o blosie, znalazlem jeden manual po angielsku, ale nie doczytalem tam nic o parowniku.
VIK - |18 Kwi 2015|, 2015 11:03
ftp://ftp.capri.pl/user/mkozlowsk/blos_pl_v2.pdf
z zastrzeżeniem, że przy regulacji na analizatorze śruba w reduktorze-nią też trzeba regulowac, aby wyniki były zgodne z oczekiwaniami
Mowad - |18 Kwi 2015|, 2015 16:44
Dzieki, ta instrukcje tez juz kiedys widzialem i tez wlasnie tam wyczytalem ze parownik trzeba rozkrecic. Trzeba bedzie poprobowac tym tez podregulowac.
Struna - |18 Kwi 2015|, 2015 18:49
V2, czyli raczej starsza wersja.
Na lpg-forum.pl jest przyklejona nowsza - poprawiona v3
|
|